Praatgroep & uitslagen myst. Stallen en Stekjes én Doc Marigolds handel

Discussie in 'Overig archief' gestart door Rumboontje, 21 Januari 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Het pakket is te koop via de nieuwspagina.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  2. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    nog geen stokstaartje maaaar wel een bidsprinkhaan uit de tweede stal die ik kocht.
     
    -matthias1952-, -freedom5555- en Sintra98 vinden dit leuk.
  3. buikie1512

    buikie1512 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Je kan het aanklikken bij het klokje. Je komt dan bij de stallen terecht bij "Alles". Daar staat de enkele "Tiki Mysteriestal Spolia".
    Ga dan naar "Stallen". Daar staat het pakket van 630 TG te koop.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  4. Sorenza1949

    Sorenza1949 Levende forumlegende

    Dank u Gevonden
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  5. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Hier uit 2 pakketten oa. 4 stokstaarten, 3 bidsprinkhanen, 2 palingaquariums en verdere updates bij stallen en een aantal updates bij werkplaatsen. Ben (alsnog) vooral blij met het aantal bidsprinkhanen:inlove:;) en het aantal stokstaartjes.:inlove:;)
     
    -matthias1952- en Katinka1700 vinden dit leuk.
  6. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Hier was het enige nieuwe een oranje Giraf. Ach beter dan een papegaai toch!
     
    Katinka1700 vindt dit leuk.
  7. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Jippie, ik lees net dat de trein morgen weer stopt op mijn perronnetje. xD Dit keer met bomen, helemaal leuk.

    Morgen na het werk, maar gauw het treintje laten rijden. Hopelijk nog iets leuks nieuws halen. Ik heb er zin in, laat maat maar komen dat boemeltreintje. :music:
     
    BoerAnnelies, -matthias1952- en venus261256 vinden dit leuk.
  8. anita-144

    anita-144 Regelmatige auteur

    Hoe zit dat met die bomentrein? Kun je daar ook upgrades inleveren, of alleen basisbomen?
    (Want dan moet ik even goed opletten dat ik niet meer upgrades dan basisbomen heb :D )
     
  9. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Je kunt ook upgrades leveren. Ik ga er zoveel mogelijk XL-bomen op gooien, die gebruik ik toch nooit. En ik heb nog een enorm overschot aan perziken XXL, die kunnen er ook mooi op. En dan misschien bijpassen met gewone bomen die je voor een prikkie bij het rode mandje kunt halen.
     
    -matthias1952- en schaapje52 vinden dit leuk.
  10. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Gek he. Dat heb ik ook. Heel veel XXL Perzik en bijna geen gewoon. Dus heb je ook niks aan die XXL. Gaan mooi op de trein. Dank voor de tip.
     
  11. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Heb net even gekeken maar er is niet zoveel nieuws te halen, allemaal oude meuk, sla deze lekker over.

    Farm
    Een van deze bomen
    XXL upgrade
    Treurwilg XXL
    Lariks XXL
    Mirabelle XXL
    Tamme kastanje XXL
    Pecanboom
    Bonte wilg
    Amerikaanse populier
    Rode els
    Zilverden
    Judasboom
    Tulpenboom

    BAHA
    Een van deze bomen
    XXL upgrade
    Ambarella-boom
    Zeepnotenboom
    Pomelo-boom XXL
    Apenboom XXL
    Pitangaboom
    Ahuehuete
    Kapokboom
    Woestijnroos
    Jackfruit-boom
    Mangroveboom
    Boomvaren
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  12. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Vind je dit echt oude meuk? Nou voor mij zitten er echt wel bomen bij die ik heel graag wil hebben uit de trein hoor. DE XXL zijn hier echt welkom, maar ook gewone zoals de boomvaren en nog een paar die ik of niet heb of maar 1 van heb. Dus voor mij echt geen oude meuk hoor. Ik ga echt de trein laten rijden in de hoop op een paar mooie extra bomen, nieuwe bomen of de XXL die ik nog niet heb.
     
    Daxter1966 vindt dit leuk.
  13. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Die perziken XXL kwamen ooit van de molen, ik bleef die dingen maar winnen xD. Op die manier heb ik ook heel veel walnoten en peren XXL opgelopen, maar daarvan kun je de basisbomen gewoon bij het rode mandje kopen dus die zijn wel fijn. Op dit moment zijn het bij mij vooral gele truffelboerderijen die van het rad komen, dus als het stallentreintje binnenkort ook weer eens gaat rijden zit ik alvast goed.

    Precies. Er zitten mooie bomen tussen met een hoge inruilwaarde, dus ik ga wel aan de gang hoor :D
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  14. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Dit mag allemaal oude meuk zijn maar er zijn spelers genoeg zoals ik die maar 1 ambarella boom hebben :sleepy:.
    Ik laat de trein wel rijden . Ik heb ontzettend veel perzik, amandel ,dadel XXL bomen en uiteraard xl bomen . Morgen niet zoveel tijd maar in het weekend weer wel8)
     
  15. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Moet eerlijk zeggen dat mijn eerste gedachte ook wel was, jammer geen nieuwe boom hierbij. Helaas alleen bij de verkoop bomen, dat is in het verleden wel anders geweest. Maar ook voor mij zitten er bomen bij, waarvan ik er maar 1 of 2 heb, dus ga ik zeker weer op het station wachten op de trein.
    Denkt iedereen wel aan zijn/haar mondkapje anders mag je niet instappen. ;)
     
  16. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Sterker nog: er zijn zelfs spelers die geen enkele ambarellaboom hebben :cry:xD
     
    -matthias1952-, Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.
  17. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ikke en nog een paar bomen van het lijstje. :cry:xD Ik heb besloten dat ik alleen maar sneltreinen laat rijden. :D
     
    Daxter1966 vindt dit leuk.
  18. anita-144

    anita-144 Regelmatige auteur

    Precies... Die ambarella en nog een paar baha-bomen mis ik nog ;)
    Dus ik ben blij dat ik die XL-upgrades die ik toch nooit gebruik mag inleveren. Hopelijk voor een ambrella, maar iets anders voor baha is ook erg welkom.

    Dank voor jullie reactie op mijn vraag.
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  19. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Dus gaan met die trein:D:inlove: . En er zijn ook spelers zat die dit dagen kunnen doen met hun boventallige XXL en xl bomen:p . Het ergste wat je kan gebeuren is dat je nog meer boventallig krijgt
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  20. boerbiet-61

    boerbiet-61 Junior expert

    deze sla ik over allemaal oude troep als bp niets beters kan bedenken kunnen ze beter stoppen jammer
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.