Praatgroep & uitslagen myst. Stallen en Stekjes én Doc Marigolds handel

Discussie in 'Overig archief' gestart door Rumboontje, 21 Januari 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -elvira101-

    -elvira101- Forum-expert

    na 39 stallen eindelijk een haargelfabriek:inlove: ben hier heel blij mee!!!!
     
    janniekwak, Boeretrien1 en kakelot69 vinden dit leuk.
  2. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Roze stallen/werkplaatsen via zeppelin is bijna niet te doen en via forum is niet mijn ding.

    De laatste trein is net binnen gekomen en om nog voor een nieuwe tegenwaarde te gaan berekenen heb ik nu de puf niet meer voor. De laatste mysterie stallen gaan vanavond laat de boerderij op om morgen eens te kijken of daar nog iets bijzonders tussen zit.

    Maar uit wat ik tot nu toe aan nieuwe upgrade (gems, vliegend hert enz.) ben ik verder toch wel tevreden over.
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  3. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Dat abonnement heb ik gelukkig niet. xD

    Update:

    Ik kreeg nog een das rood. :music:Ik heb mijn treintje nog een keer aan kunnen zetten en dan is het klaar.
     
    Laatste bewerkt: 10 Februari 2020
    hwjstolwijk en harm-jan70 vinden dit leuk.
  4. sprookje

    sprookje Regelmatige auteur

    ik heb wel het geluk gehad om een roze schaap en een roze eendenvijver te krijgen. beiden had ik nog niet net als de rode das.
    ben hier super blij mee.
    verder 2 rode jaks, 3 rode roodborstjes en 7 rode vissen en werkplekken 4 oorwarmers, 2 kegelfabrieken, 1 luchtbelpomp, 1 gele haaientandenfabriek en een haargel :inlove:
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  5. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Hier de laatste 6 stallen ook alleen maar rood (nieuwe) stallen.

    Eind totaal nieuwe upgrade: 3 gemsen, 3 dassen, 2 jak, (dacht had er al een paar namelijk) 6 padden, 3 roodborst en 3 vliegend hert (alle) rode upgrade.
     
    Laatste bewerkt: 11 Februari 2020
    schaapje52 vindt dit leuk.
  6. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    heb ook van die rode stallen gekregen maar geeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnn haargel:cry:
     
  7. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik heb er meer dan genoeg, help me met het ruilevent maar even herinneren.
     
    Reggaefeeks en gelderblom vinden dit leuk.
  8. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    zal ik doen :inlove:
     
  9. boermars

    boermars Forum-hertog

    Nog even als mosterd na de maaltijd een vraag, je kan die trein toch maar volgooien tot aan het bedrag van 1 mysteriestal?
    Ik lees namelijk enkele keren dat ze hem volplempen en zien wat er van komt.....tja doe ik voorzichtig 2 gele truffelwerkstal erin, terwijl, ik hem dus had door kunnen vullen.....
     
  10. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Volgens mij zou dat zonde zijn. Alles wat je er meer aan waarde instopt ben je kwijt. Dus als je een tegenwaarde van 2000 erin stopt, kan je dat beter over 2 ritten verdelen, anders krijg je er maar 1 stal voor terug.
     
    boermars vindt dit leuk.
  11. boermars

    boermars Forum-hertog

    ja zie je dan doe ik het toch goed, thanks sanham!!!;)
     
  12. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Nog 1 stal die nog in de schuur staat, hoop op de haargel. Heb nu 3 oorwarmer, extra tikki- en tandenborstel-werkplaats. Alle rode upgrades behalve de das.
     
    boermars vindt dit leuk.
  13. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

     
  14. boermars

    boermars Forum-hertog

    Ik had m 6 x laten rijden voor de baha, alleen de bekende werkstallen die ik al had, geen haargelfabriek.
    op naar valentijn en carnaval!
     
  15. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Hier is helaas geen haargel binnen gekomen :(
     
  16. Marjan61

    Marjan61 Forumleerling

    Hier ook veel laten rijden voor Baha, 10 keer en geen haargel. Hopelijk krijgen wij toch nog een kans om dit te bekomen.
     
  17. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    yes....een apensinasappelboom.....:inlove:..en ook meteen die ijzige muffehut gedraaid
    aan het boerenrad....de wonderen zijn de wereld nog niet uit......:music:
     
    Laatste bewerkt: 27 Februari 2020
    Reggaefeeks, -matthias1952- en farmermikkie vinden dit leuk.
  18. Sidonia99

    Sidonia99 Regelmatige auteur

    Al weet hoe vaak geen succes, het lijkt me bijna zonde van de TG. Misschien sla ik voorlopig over, op het laatst komen ze toch wel eens. Moet nog ambarella, hazelnootnoot, laurierbes, mongongo, taxus, apensinasappel. Helaas ook nog geen haargel, bidsprinkhaan. Dit ondanks vele raadsel, mysterieuze, tiki mysterieuze stekjes, stallen. Die vang ik wel veel met allerlei events. Pimpernoot zowaar een keer gescoord bij ruilevent. Was super actief bij de laatste exprestrein.
    Oh, de ijzige muffe hut ook nog niet maar zal wel komen, ik scoor veel draaien aan het rad :p
     
  19. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Yes!:inlove::p Net m'n eerste kraaghagedisverblijf:inlove:xD via dit event binnen gehaald.
    En bij ruilevent oa. m'n eerste Baha Neon (apen)stal:inlove:xD binnen gehaald. Daarnaast nog wat aanvullende stal, bomen en werkplaats upgrades binnen gehaald.
     
    Laatste bewerkt: 23 Maart 2020
    vinc051 en farmermikkie vinden dit leuk.
  20. Sorenza1949

    Sorenza1949 Levende forumlegende

    Hoe komt het dat ik mij geen pakket kan aanschaffen van de
    tiki stallenbouwer spolia kan enkel per stuk aankopen
    nog iemand daar last van
     
    Laatste bewerkt: 24 April 2020
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.