Praatgroep & uitslagen myst. Stallen en Stekjes én Doc Marigolds handel

Discussie in 'Overig archief' gestart door Rumboontje, 21 Januari 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Zojuist uit de nacht stallen een Gems rood :inlove: een kat rood en een vliegend hert rood gekregen. Helemaal blij met alle nieuwe stallen. Veel gewone en oranje stallen op de farm, dus alles wat rood en hoger is ben ik echt blij mee.
    Het treintje is weer vertrokken en komt aan op spoor 1 van het Farm station. :D
     
    vanDijk1970 en kakelot69 vinden dit leuk.
  2. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Vannacht de stallen erop gehad. 2x haargel en 1x luchtpomp, verder niet veel bijzonders. Maar hier al heel blij mee.
    Nu treintje laten rijden met de andere stallen, eens kijken wat daaruit komt.
     
    schaapje52 en kakelot69 vinden dit leuk.
  3. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Whaaaa Zoveel stallen hoe krijg je dat voor elkaar ???:wuerg: Ik ben al 2 dagen bezig om te proberen om op tijd die trein te vullen en eindelijk, eindelijk word ik beloond met 1x Haargel Super blij :inlove: had de hoop al bijna opgegeven .
     
  4. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Je kan de trein reis afkopen voor 1 TG per ritje ...Zo kun je heel snel veel stallen uit de trein halen :)
     
    lonnie57 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  5. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Je kan een treintje gelijk binnen laten komen voor 1 TG. Ik denk dat kakelot dit steeds heeft gedaan.

    Oeps, hofje was net iets sneller dan ik.
     
    lonnie57, HofvanDromen en harm-jan70 vinden dit leuk.
  6. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    O zit dat zo !!!!dat wist ik niet. Ik was al aan het rekenen hoe kan die kakelot dat voor elkaar krijgen ?? Die gaat zeker nooit naar bed ofzo hiihihihihihihi . Was wel een mooie afbeelding met al die stallen kakelot .:)
     
    HofvanDromen vindt dit leuk.
  7. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    o_Ok al zal dat zo zijn ieder speelt toch op zijn eigen manier.
    Je kan er zelf van maken wat je wilt.
     
  8. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    ik dacht dat je voor ieder ritje ook TG moest leveren dus niet goed gelezen.
    Maaar had dus in 1 ritje net als mijn grote broer de haargelfabriek.
    Jonge jonge wat een bofkont dit keer helemaal blij
    Nu proberen de trein op tijd te laten rijden maar ja veel ruk en tegenwind.
     
    lonnie57 vindt dit leuk.
  9. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Klopt als een bus xD
     
  10. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Kijk dat is nu is geluk hebben Gefeliciteerd :D Niks TG gooi erin wat je kwijt wil een uurtje wachten en dan weer opnieuw die trein volgooien . En dan op Baha werkstallen of stallen op de gewone Boerderij. Heel veel succes ;)
     
    vinc051 vindt dit leuk.
  11. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    De trein rijd hier nog lekker. Ik ben bijna door mijn gele stallen heen. Nu de gele tijgers er op, die zijn 800 per keer dus dat gaat lekker. Toch fijn opruiming van je schuur :).
    De werkstallen staan op het land, de gewone stallen heb ik al uit mogen pakken. Tot nu toe 3 rode gem stallen en 3 rode das stallen en nog van alles wat. Daar ben ik al blij mee.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  12. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier rijdt die ook weer. Ik 1 rode das en 1 rode gems en 5 jakstallen. o_Ok nog een rode kat en kikker gekregen. :music:Helemaal top die stallen. Ben nu nog even een paar van 750 aan het maken. Wordt wel steeds lastiger om de trein te laten rijden. Ik ben bijna blut.
     
  13. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Heb ik hier ook zo langzamerhand ook last van, maar krijg het nog wel (net:eek::oops:) om precies het gevraagde tegenwaarde voor zowel stallen als werkplaatsen bij elkaar te sprokkelen.:DxD

    Heb alleen wel de hoop op mooie upgrade opgegeven, de enige kleur die ik hier voorbij zie komen is nog steeds rood. Al krijg ik wel mooie nieuwe upgrade voor de Jak, das en vliegend hert bv. binnen.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  14. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb ook alleen maar rood gekregen aan stallen, maar de das, gems en jak had ik nog niet. Dus daar al heel blij mee. Een extra rode stallen vind ik persoonlijk niet erg. Ik heb nog geen roze stal gekregen.
     
    hwjstolwijk vindt dit leuk.
  15. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Treintje rijdt hier nog steeds op zijn gemakje heb
    nog steeds 300 donsverenwerkplaats geel in me
    inventaris staan.
    Ga ik vast niet opmaken deze keer
     
    Boeretrien1 en schaapje52 vinden dit leuk.
  16. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hoe kom je aan zoveel geel dons dan?
     
  17. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Als je snel veel dieren nodig hebt van een bepaalde soort heb je meer aan zes (of tien, of veertig xD) rode stallen dan aan één roze of neon.
     
  18. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Van de meeste fokdieren heb ik er zo'n 1000 per dier staan, dus das het probleem niet maar een keertje een andere kleur is ook eens wat anders.:(o_O
     
  19. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Uit het boerenrad schijn ik abonnement op te hebben
     
    schaapje52 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  20. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Dan kun je je hoop beter vestigen op de cadeau- en ruilevents, daar heb ik bijna al mijn roze stallen vandaan. Ik vind roze stallen namelijk ook heel erg leuk, niet zozeer om vooruit te komen in het spel (want dan heb je dus meer aan rood), maar ze zijn gewoon zo mooi hahaha.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.