Praatgroep & uitslagen myst. Stallen en Stekjes én Doc Marigolds handel

Discussie in 'Overig archief' gestart door Rumboontje, 21 Januari 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ik heb uit de werkplaatsen trein in ieder geval 5 tiki-totemwerkplaats, 2 veiligheidsfrabriek, 1 tandenborstelfabriek,
    3 haargelfabriek, een aantal oorwarmerfabrieken andere upgrade werkplaatsen binnen gehaald.

    Ik ga nu nog even kijken voor paar mooie upgrade's bij de stallen.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  2. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Bij de upgrades zitten wel hele mooie bij. De Gems, maar de Das en de Jak heb ik ook nog niet. Dus alle 3 welkom. Natuurlijk zijn de andere stallen en roze stallen ook heel erg welkom.
     
  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb 12 rode jaks :wuerg:xD

    Dus als het niet wil lukken bij jou moet je bij het eerstkomende ruilevent maar even een gil geven.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  4. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    o_Ok al is het niet het (officiële) ruil event, maar toch geeft de trein expres bij mij hetzelfde idee. Je geeft (bij mij in ieder geval wel) overbodige stallen/werkplaatsen en je krijgt er (hoop je tenminste) mooie upgrade voor terug.;)xD
     
    bepsels en schaapje52 vinden dit leuk.
  5. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Als het niet lukt, dan meld ik mij. xD:D
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  6. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    [​IMG]

    Met enige noeste arbeid heb ik dit bereikt xD
     
    boermars, hendrika73, janniekwak en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Geweldig om te zien. 8):music: Nu nog een mooie score behalen. Ik kreeg nog een oranje pindakaas.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ja daar kreeg ik er vanmorgen ook twee van. Was ik heel blij mee, want nu kan ik er een fabriek mee vullen en het scheelt toch een hoop tijd. En natuurlijk kun je ze maken, maar dan moet je fokken en fokken is mijn sterkste kant niet xD
     
    Laatste bewerkt: 8 Februari 2020
    -matthias1952- en schaapje52 vinden dit leuk.
  9. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Jippie, mijn eerste stal van 1000 is das rood. :D Die had ik nog niet. Ik ben altijd met alles blij, maar een nieuwe stal die je nog niet hebt, is toch wel errug leuk. :music:
     
    -matthias1952-, kakelot69 en vanDijk1970 vinden dit leuk.
  10. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Eindelijk ook tijd om treintje te laten rijden. Het eerste ritje zit erop, kan vanavond nog een paar keer. Zet de stallen er later wel op.
     
    schaapje52, -matthias1952- en kakelot69 vinden dit leuk.
  11. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Lijkt hier wel het event van de rode stallen, want net 5 (+ de ene van gister) wel geteld: 2 Paddenpoel 1 Jakstal (van gister,) 1 Vliegend hert (upgrade is nieuw,) 1 Schaapskooi en 1 Ezelstal allemaal euh....... rood upgrade!:eek::(.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  12. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik ben ook later pas begonnen. Nu 3x laten rijden voor de werkstallen en de 1e is onderweg voor de gewone stallen. o_Ok gelijk per keer nu neergezet om te kijken wat er uit gaat komen. Ben benieuwd. Net als Schaapje blij met alles maar vooral als je iets krijgt wat je nog niet hebt.
     
    schaapje52 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  13. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Kan er niet meer op staanxDxD
     
    schaapje52, kakelot69 en Paddington28b vinden dit leuk.
  14. Sorenza1949

    Sorenza1949 Levende forumlegende

    Hier treintje verschillende keren laten rijden
    ben blij met de verkregen werkplaatsen w.o oorverwarmers
    veiligheidskegels tikitotems en luchtbelpompen
    maar helaas de nieuwe haargelfabriek nog niet te bespeuren
    we geven niet op we laten hem nog rijden op de werkplaatsen route
     
    kakelot69 en schaapje52 vinden dit leuk.
  15. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier nu ook de Jakstal rood gearriveerd met de trein. :D
    Volgens mij heb ik hele goede wagons achter de trein met prachtig stallen. :music:
     
    bepsels, bjorke-annika en vanDijk1970 vinden dit leuk.
  16. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Stuur de goede wagons met prachtige stallen dan effe deze kant op aub!?:D:inlove:
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  17. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Is onderweg hoor! Ik ben nu al heel tevreden met de rode Das en de rode Jak. :music:
     
    vanDijk1970 vindt dit leuk.
  18. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Thanks.

    Ik ben ook wel tevreden met de nieuwe (upgrade) stallen/werkplaatsen, maar hoop bij stallen die een stapje verder gaan dan rood ook eens gelukkig (buiten het ruilevent om) te kunnen krijgen. Is toch weer eens wat anders zeg maar.

    Heb net de nachtstallen geopend en daaruit kwamen 1 roze (+ 1 rode) ezelstal, 1 jakstal rood, 1 (nieuwe) dassenburcht rood:D:inlove: en 1 (nieuwe) gemsenstal rood:D:inlove:.
     
    Laatste bewerkt: 9 Februari 2020
    schaapje52 vindt dit leuk.
  19. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    heb net 2 haargelfabrieken gekregen. Verder niet veel bijzonders maar leuk om iets te krijgen
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  20. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Zo, mijn gele rommel is op xD

    Ik ben nu de gelukkige bezitter van 20 veiligheidskegelfabrieken, 14 tandenborstelfabrieken, 8 luchtbelpompen, 15 oorwarmerfabrieken, 6 tikitotemwerkplaatsen, 3 haargelfabrieken en genoeg 'normale' oranje werkstallen om met alle soorten een fabriek te kunnen vullen :wuerg:xD

    Net nog 25 stallen gemaakt voor op de farm, ben benieuwd wat daar nog uit komt. Ik heb gisteren in ieder geval al twee rode gemzen, 2 rode dassen en een roze koe gescoord, en nog veel meer rood spul maar de aantallen weet ik niet precies meer.
     
    boermars, vanDijk1970 en schaapje52 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.