Praatgroep & uitslagen myst. Stallen en Stekjes én Doc Marigolds handel

Discussie in 'Overig archief' gestart door tineke150, 12 December 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hoi all
    Allemaal s6 met de nieuwe stallen
    FGr Tineke
     
  2. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    10 stallen gekocht en 2 keer de koffervis eruit.
    Ben weer blij
     
    kakelot69, -Angelgurl- en farmermikkie vinden dit leuk.
  3. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Hier uit 1 setje 1 mierenhoop:D:inlove: (had ik nog niet) en 1 koffervisverblijf:music:xD.
     
    kakelot69, -Angelgurl- en farmermikkie vinden dit leuk.
  4. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Ik had 8 mysterie stallen gekocht voor de koffervis, maar niet gehad. Wel een mierenhoop dus daar ben ik ook heel tevreden mee, want die had ik nog niet!
     
    Sintra98 en kakelot69 vinden dit leuk.
  5. Trix00

    Trix00 Actieve auteur

    Hier helaas alleen oranje pauwen en gele egels en nog een paar andere nutteloze stallen
     
  6. Lieve

    Lieve Halfgod

    Hier hetzelfde Trix00 oranje pauwen en gele bizon dacht ik
     
  7. -miekedo-

    -miekedo- Regelmatige auteur

    Hier 10 oranje pauwen, 1 oranje fazant en verder ouwe meuk, ik laat me niet meer verleiden om een pakket te kopen.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  8. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Geen stallen gekocht deze keer. Teveel, te snel na elkaar. We hebben pas nog met dat fokevenement een nieuwe stal, of zelfs twee (ben het even kwijt) vrij kunnen spelen. Ik weet niet waar ik het allemaal neer moet zetten. Het komt vanzelf wel een keer voorbij hoor. En anders niet, ook goed.
     
    harm-jan70 en .Fisherman. vinden dit leuk.
  9. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    op 34 stallen niet een 1 koffervis was geen pakket wel een teleurstelling dat het zo slecht gesteld was en dat de koffervis al in het spel was voordat de stekjes er waren was eveneens een teleurstelling
     
  10. breston18

    breston18 Forumkenner

    Door het pakket te kopen 1 koffervis, voor de rest oranje pauwen en andere waardeloze stallen zoals een gele kip wat moet je ermee
     
  11. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ik heb net m'n eerste 5:inlove::D Ambarella-boom stekjes binnen;)xD gehaald. Ik had deze boom nog niet:eek::oops:, dus ik kan weer verder met de verschillende quest's.:music:
     
    -Angelgurl- en harm-jan70 vinden dit leuk.
  12. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    Dan wil ik graag met jou ruilen tijdens het event! xD

    Het is één van de bomen die ik nog mis. Zit ook tegen een quest aan te hikken waar die in gevraagd wordt.
     
  13. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Ik heb 2 rollinia's erbij die ik nog niet had. Ik ben tevreden :)
     
  14. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Helaas:eek:o_O ik heb ze zelf nog nodig. En ruilen doe ik alleen via zeplin.
     
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  15. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    je krijgt er wel een van mij, moet je wel hofje het even in haar schriftje laten zetten
     
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  16. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    Dat is lief van jou Thea. Hofje zal ik gelijk even aan schrijven. Dat schriftje van Hofje wil wat hé xD
     
  17. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    De komende 2 dagen alle stekjes en stallen neerzetten, die we het afgelopen half jaar hebben opgespaard van de kalenders, events en kistjes:D
    Mijn man heeft 184 raadselbomen (farm) en 128 tiki-raadselbomen. Ik heb 57 raadselbomen (farm) en 92 tiki-raadselbomen.
    En dan nog 107 mysteriestallen en 90 tikistallen voor mijn man. En voor mij 40 mysteriestallen en 56 tikistallen. Mijn man is iets beter in sparen:oops::p En nu geduld8)
     
  18. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Die mysterieuze stallen geven ook stallendrops. En heel goed zelfs, dus gebruik ze vooral op de akkers waar je nu drops verzamelt :)
     
    Dahlia76 vindt dit leuk.
  19. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Ongeveer alle nieuwe bomen en stallen gekregen:music: Heb zelfs een mier, manta, chinchilla, oerspar, mahonie, sigilaria, es, amerikaanse populier en nog een heleboel andere dingen xD o_Ok een aantal rode upgrades en een roze varken en kameel :inlove:
     
    Borkie, hendrika73, -matthias1952- en 2 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.