Praatgroep & uitslagen myst. Stallen en Stekjes én Doc Marigolds handel

Discussie in 'Overig archief' gestart door Borkie, 7 December 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Nou, het loopt nog niet storm hier... :music: voor mij niet echt iets nieuws in de bomentrein. Maar voor sommigen mss een leuke kans op een boom die ze nog niet hebben kunnen bemachtigen.;) Mss dat ik wat overschot op de trein zet... nog ff over nadenken.
    Ik ga iig wel een gokje wagen bij de stekjes!:p Kan ook nog wel een extra iep of jackfruitboom gebruiken... jammer dat die montezuma huppelepup er niet bij staat:cry: en volgens mij mis ik nog wel een paar mysterieuze bomen:oops: die er niet bij staan.

Sintra98 vindt dit leuk.
  2. Trix00

Trix00 Actieve auteur

Er staat van vrijdag 7 tot maandag 9 dec. maar maandag is 10 dec.

Sintra98 en Borkie vinden dit leuk.
  3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dank je wel voor de melding. Ik ga even navragen wat de juiste moet zijn.

Borkie en Sintra98 vinden dit leuk.
  4. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Tiki express:eek: laat ik in eerste instantie links liggen, want de meeste heb al meerdere stekjes van. Van de vaste land express:inlove:;) en beide mysterieuze:D:p bomen ga ik wel proberen.

Ik mis nog genoeg mysterieuze (schijnbeuk bv.) stekjes (als ik naar de quest's kijk) namelijk.

5. thea1963

thea1963 Forum freak

Sintra98, Borkie, farmermikkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. mmans

mmans Forum-hertog

ik zie geen nieuwe bomen in de trein? Of kijk ik verkeerd?

Borkie vindt dit leuk.
  7. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Raar maar als er geen nieuwe bomen te krijgen zijn vind ik niets aan de farm express
    stuur 'm misschien paar keer weg maar niet zo fanatiek als anders...
    Wie weet krijg ik een XXL zilverden of xxl Bougainvillea en van tiki misschien een XXL rollina (of XXL nectarine)
    daar heb ik nog geen XXL variant van (van nectarine 1)

8. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik sla de bomentrein deze ronde maar een keer over, wel zou ik het fijn vinden als de oude benamingsvolgorde weer terug zou mogen komen Voorbeeld: Sinbad raadselboom maar beter zou ik vinden Raadselboom Sinbad "Hansel" Raadselboom.
    beter is Raadselboom"Hansel"dan kan het bewaren ook op volgorde.
    Bij de vorige Tiki raadselboom staat: Zanzibar Tiki raadselboom. bij de nieuwe Tiki Raadselboom Java dat is wel de goede volgorde. Het is erg verwarrend voor de jonge spelers die wij begeleiden en voor mensen met een beperking.
    Sintra98 en Cornelly52

Borkie vindt dit leuk.
  9. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ik heb net mijn tweede treintje weggestuurd. Jammer inderdaad dat er geen compleet nieuwe boom in zit maar er zitten er tussen waarvan ik er best nog een paar gebruiken kan, terwijl ik echt niet zou weten wat ik moet met 48 olifantspoten XL xD . Dus mijn treintje rijdt nog wel even.

10. vanDijk1970

Enerzijds ben ik het met de boven genoemde feiten, maar anderzijds heb vanmiddag wel m'n eerste schijnbeuk:D:inlove: binnen gehaald.

11. marliza1

marliza1 Forum prof

10 stekjes gekocht en de uitslag: mijn derde iep, amber xl, eik XXL, perenboom XXL, trompetboom XXL, 2 amberboom XXL, 2 bonte wilg en een tulpenboom. Die twee laatste had ik nog niet, dus voor mij prima.

Sintra98, Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  12. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

heb de trein twee keer weg gestuurd weet nog niet wat er uit kom

13. vanDijk1970

Ik wel:D;): Een cadeautje (boompie!):D:p

14. Errim

Errim Regelmatige auteur

Wat leuk! Ik aas ook al heel lange tijd op een schijnbeuk. In de lijst staat dat je een schijnbeuk XXL kan winnen. Zit daar dan ook een 'basisboom' bij?

Borkie vindt dit leuk.
  15. vanDijk1970

Yep en hij/zij staat al in bloei:D;)! Let wel de schijnbeuk komt alleen uit de treinexpress en je maakt er kans op (dus geen>:(:eek: garantie.) S6 ermee.

Borkie en Errim vinden dit leuk.
  16. maansteen8

maansteen8 Forum-baron

hier de tulpenboom binnen maar de pawpaw wil nog niet komen

Sintra98, farmermikkie en Borkie vinden dit leuk.
  17. kakelot69

Oh dat is fijn! Die dingen zijn op de markt echt niet te betalen. Ik heb nu één schijnbeuk (opgelopen bij het laatste ruilevent) maar ik hoop dat ik er nog eentje krijg uit het treintje.

Borkie vindt dit leuk.
  18. vanDijk1970

De 2 nieuwe (vaste- als Baha boerderij) bomen heb beide 2 keer uit de stekjes gekregen verder alleen maar aanvulling, dus de rest van TG laat ik veilig voor andere events liggen.

Bij laatste ruil event werd bij de zeppelin alleen maar (relatief) nieuwe bomen gevraagd en andere event bomen nauwelijks aangeboden. Dus wat ik toen aan nieuwe bomen binnen kreeg was mooi mee genomen.

19. kakelot69

Ik geef nooit geld/TG uit aan stekjes of stallen. Die dingen komen na verloop van tijd vanzelf wel in de events terecht. Ik bedoel, die iep waar iedereen zo achteraan zat, daarvan heb ik er nu drie. En dan heb ik mijn twee eerste iepen zelfs nog rücksichtslos weggedaan in het ruilevent, voor een roze stal en een schijnbeukxD . Om over de kamerden en de amberboom nog maar niet te spreken want daar kom ik nu zo ongeveer in om.

Sintra98 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  20. vanDijk1970

Bij ruil event doe ik (vaak) alleen de overbodige bomen, stallen of (in een enkel geval) werkstallen in de aanbieding. In een enkel geval geef ik iets anders weg, maar dan moet er wel iets heel bijzonders tegenover staan.

Van kamerden had ik vooraf (volgens mij) een stuk of 5 na de eerste lichting een verdubbeling waarvan de helft dan maar weer op de express werd geplaatst. Van iep heb ik er al een tijdje 3 en die doe ik (nog) niet weg, misschien in de vere toekomst.

Maar ja ieder zo zijn zijn/haar (in het algemeen bedoeld met man/vrouw aanduiding) manier van spelen.

Sintra98 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.