Praatgroep & uitslagen myst. Stallen en Stekjes én Doc Marigolds handel

Discussie in 'Overig archief' gestart door kakelot69, 2 Juni 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Uiteindelijk rond de 55 of 60 stallen uitgepakt: 1 zeepony :wuerg:

hendrika73 vindt dit leuk.
  2. Boeretrien1

Boeretrien1 Keizer van het forum

De vorige keer geen vliegend hert, deze keer geen zee-pony, terwijl ik toch heel wat treintjes heb laten rijden.
    Ach ja, gewoon weer vulling voor de volgende trein-expres. 3 x is scheepsrecht zegt men.:sleepy:

3. Tommick

Tommick Junior expert

Toch nog 1 zo hé vergissing zeker;)

farmermikkie vindt dit leuk.
  4. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

zag dat er een pecan xxl staan bij nieuwe bomen
    maar waar kon je deze winnen, niet bij deze bomen handel

5. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Er staan ook 2 -- erachter denk dat melding van XXL een foutje (bedankt 'kan gebeuren') is.

6. enk52

enk52 Levende forumlegende

Die is nog niet in het spel. daarom staat er -- bij de info van de boom

Sintra98 en hwjstolwijk vinden dit leuk.
  7. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

bedankt​

Sintra98 vindt dit leuk.
  8. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Beetje late reactie, maar uit de 30 stallen uit de trein maar liefs 1 zeepaardje mogen ontvangen. Helaas maar 1, maar gelukkig wel 1 :inlove:. Verder een paar flamingo geel waar ik blij mee ben en nog meer stallen. Sommige schuurvulling maar lang niet allemaal.

Ik ben doel op de trein :inlove:

hwjstolwijk vindt dit leuk.
  9. vanDijk1970

Yes!:D:inlove: 5 Japanse Esdoorn (3 XXL en 2 XL,) 3 Pecanboom, 3 Grafkaarscactus, 2 Sintelbeuk, 4 Drakenbloedboom, 1 Kapokboom, 4 Abrikozenboom, 3 Beuk, 4 Pimpernootboom, 3 Chocoladewingerd en 4 Mangistanboom.:p;)

Het kan wezen dat ik er een aantal bomen ben vergeten, maar ik ben tevreden met deze bomen en vooral de Japanse Esdoorns zijn welkom omdat ik deze boom nog niet had staan op m'n boerderij. En dat maar voor 200 TG's.:music::D

Fruit (voor de liefhebbers) van de Pecanboom (ik heb er nu totaal 6 bomen) zal op de markt komen te staan aangezien ik die al verwerkt heb in de quest.

10. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

Na 4 pogingen een sintelbeuk gekregen, helemaal blij!

bjorke-annika, BoerAnnelies en farmermikkie vinden dit leuk.
  11. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Hier helaas geen geluk, 6x geprobeerd, helaas niet wat ik graag wilde hebben.

12. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Kreeg een pecan XL en een griezelwilg XXL met nog een paar bomen die ik al had uit 5 pogingen... tevreden voor 25 TG:p

Sintra98 en hwjstolwijk vinden dit leuk.
  13. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Geen idee meer waar ik het stekje vandaan had, maar er kwam een jackfruit uit xD

14. vanDijk1970

Tot nu toe opgebrachte aankopen bij dit event; 10 Griezelraadelbomen (6 Nachtgloedboom, zo'n 20 Tentakelwilg, 3 Rode oogkruiper en zo'n 15 Donkere koninginnenappelboom) 4 Volle maan oogstbooster, kisten vol met oa. mest, sterren, gereedschap en farmmunten, 1 Kattenfeehuis, 1 Slijmmonsterkuil, 1 Griezelig Vuurvliegjesverblijf en nog andere noemmens waardige dingen.

Een aantal van de donkere koninginnenappelbomen en tentakelwilgen gaan bij de volgende ruilevent (als die dan geruild kunnen worden tenminste) in het ruilevent mee (heb er nu wel genoeg van op m'n velden staan.)

Laatste bewerkt: 23 Oktober 2018
  15. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Joechei, ik heb een cavia xD

En (een beetje offtopic want het waren geen stekjes) uit de kistjes van de carnavalskoningin kreeg ik een tweede jackfruit en twee judasbomen :inlove:

Katinka1700, farmermikkie en harm-jan70 vinden dit leuk.
  16. -elvira101-

-elvira101- Forum-expert

yes ik heb een iep gekregen uit de stekjes:inlove:

17. Tommick

Tommick Junior expert

Ik heb nu ongeveer 80 mysterieuze stallen gehad voor een cavia en nog steeds geen, vind het een beetje belachelijk:(
    Een iep en een jackfruit zit er ook nog steeds niet in-.-

Katinka1700 en farmermikkie vinden dit leuk.
  18. klakje

klakje Oudgediende

44 raadselbomen gezet, ze konden direct de schuur in. Je kan niet altijd geluk hebben

Katinka1700 vindt dit leuk.
  19. vanDijk1970

Heb net uit het huidige (mysterie)event 2 (waarvan 1 via aankoop) Ponystal;):inlove: en 1 Caviastal:D:p gekregen. Cavia had ik sowieso nog niet en die andere is nieuw natuurlijk.

Succes ieder.

Katinka1700, hendrika73 en Reggaefeeks vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.