Praatgroep & uitslagen myst. Stallen en Stekjes én Doc Marigolds handel

Discussie in 'Overig archief' gestart door kakelot69, 2 Juni 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. theav71

theav71 Levende forumlegende

Je kan ook 5 gele koala en 1 gele olifant kopen om op de trein te zetten als je genoeg bd hebt of bijvoorbeeld een stokjesfabriek maken als je veel gereedschap hebt.

2. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ah, dan ga ik nog eens even met de trein aan de gang. :music:

-matthias1952- vindt dit leuk.
  3. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Uit de laatste 3 stalletjes kwam ook nog een Zeepony.:D
    Ik heb de trein 8x laten rijden.

farmermikkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  4. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik kreeg uit een stal een pinguïn. :music:Daar heb ik er maar 1 van, dus nu 2. :D

hwjstolwijk en farmermikkie vinden dit leuk.
  5. anjadj

anjadj Forumleerling

Hier na tig x rijden nog steeds geen zeepony helaas.

6. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

m'n, 2 de is binnen nog 2 op te zetten. gestopt met treintje rijden.
    de rest bewaar ik wel tot een volgende keer.
    succes iedereen met de uitkomst van de stallen

hwjstolwijk vindt dit leuk.
  7. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Net weer 3 stalletjes;):p geopend (na zovele met niks noemenswaardig erin) 3 keer zeepony:inlove::D ervoor terug. Tussenstand in totaal is 4 zeepony's.

Ik hoop nog op een paar werkplaatsen (aantal tot nu toe net iets meer dan 1 hand vol namelijk.)>:(:mad:

8. -Angelgurl-

-Angelgurl- Grote forummeester

Ben wel blij met mijn roze panda en apen verblijf. En ook een zeepony! Alleen ik kan het voer niet maken en het was er net niet te koop. Maargoed dat komt vanzelf wel denk ik.

9. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Geen zee pony te zien nog hier. Wel heel, heel veel krokodillen pff. O ok een paar keer roze kameel, aap en panda maar hoe verwend.. daar heb ik al veel van ;) heb er nu nog 3 op het land staan en nog 3 in de inventaris. Laatste keren weinig tot geen geluk met de trein, stekjes, stallen e.d. Ik raak ook steeds meer achter vooral met de bomen. ik weet niet eens meer welke nieuwe er allemaal zijn.

10. Jenny262

Jenny262 Gevorderde

na 40 mysteriestallen 1x zeepony verder niets bijzonders wat ik nog niet had

11. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Hier geen zee pony wel o.a.7 gele nijlpaard stallen en 5 gele flamingo stallen.

12. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Eindstand hier oa.: 5 Zeepony, 4 Flamingo (geel,) 3 Nijlpaard (geel,) 2 Tapijtknoperij (oranje,) 1 Apenverblijf (roze,) en een aantal andere stallen en werkplaatsen ter aanvulling.

En bij stallenhandel oa.: 1 Lieveheersbeestje, 1 Octopus, 5 Hanen, een aantal upgrade voor Kameleon, eend en kikker (had van elk maar een klein aantal stallen in m'n inventaris staan) en 1 Wolvenhol.

Uiteindelijk ben ik in het algemeen gezien matig tevreden met wat er binnen is gekomen, maar ik ben wel gelukkig een stel (overbodige) aantal stallen (oa. Flamingo, Tijger en Rode Panda) kwijt. Had van elk minstens 15 of meer stallen in m'n inventaris staan.

Laatste bewerkt: 1 Oktober 2018
  13. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Ik moet de mysterieuze vrachtjes nog plaatsen...:oops:
    Te druk om echt te spelen, dus telkens ff tussendoor een trein laten rijden. Heb er een stuk of 7, dus ben benieuwd...:music:
    Nu eerst weer werken...

14. klakje

klakje Oudgediende

Ik dacht nog tijd te hebben maar helaas was het alweer voorbij. Gelukkig had ik toch 1 Zeepony.

Borkie en hendrika73 vinden dit leuk.
  15. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Door de drukte en de events staan alle stallen nog in de schuur. Het zijn er totaal 30 geworden, dus die mag ik straks nog een keertje uitpakken in de hoop dat er een zeepaardje bij zit.

De cavia is hier inmiddels ook aan komen wandelen, hoe ik aan die stal kwam weet ik niet meer, maar ik ben er blij mee :inlove:

hwjstolwijk, Borkie en hendrika73 vinden dit leuk.
  16. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Ik had uit de allerlaatste stal toch nog de zeepony, was al bijna van plan op te geven :D

farmermikkie, hwjstolwijk, theav71 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Tommick

Tommick Junior expert

35 mysteriestallen, GEEN enkele zeepony:mad::mad::mad:

18. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

:wuerg: Balen hoor.

19. stien56

stien56 Alwetend orakel

Hier uit 34 stallen 2 van die pony's.

harm-jan70, hwjstolwijk en farmermikkie vinden dit leuk.
  20. Huhmmie38

Huhmmie38 Junior expert

45 stallen, 2 pony´s. 10 krokodillenxD, tig gele flamingo´s, rode olifanten en andere schuurvulling.

hendrika73 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.