Praatgroep & uitslagen myst. Stallen en Stekjes én Doc Marigolds handel

Discussie in 'Overig archief' gestart door BoerAnnelies, 8 Maart 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ja, hier ook zoiets. Maar hé, een mens moet toch wat xD . En dan heb ik tenminste niet voor niks dagenlang aardappels zitten kweken en verkopen.

Borkie vindt dit leuk.
  2. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

Dat kan gebeuren ,ik heb nog geen stekjes gekocht nu maar heb al 1 amberboom.
    Morgen wat stekjes aanschaffen.

Borkie vindt dit leuk.
  3. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Amberboom was tot nog toe ook steeds niet te ruilen of cadeau te doen. Ik hoop dat hier de volgende keer verandering in komt, want heb hem ook nog niet. Koop eigenlijk nooit stekjes maar denk dat ik dit keer een gokje ga wagen :music:
    Ik ga er wel vanuit dat als ik de XL of XXL van Doc krijg daar een gewone onder zit, is er iemand die dit met zekerheid voor mij kan bevestigen?

Borkie en hwjstolwijk vinden dit leuk.
  4. -Farmer47-

-Farmer47- Regelmatige auteur

Klopt. Ik had een berk XL en heb deze in mijn schuur gezet. Maar heb nu ook de gewone berk staan.

Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  5. Sanham

Dank je, ga ik zo een gokje wagen voor de amberboom.

Borkie vindt dit leuk.
  6. maansteen8

maansteen8 Forum-baron

Hier de pecanboom gescoord

Borkie, -matthias1952- en farmermikkie vinden dit leuk.
  7. Fam.Farmer

Fam.Farmer Forum-overlever

Jammer 25 stekkies en 13 mirabelle bomen, hoe is dit statistisch eigenlijk mogelijk, eigenlijk alles schuur vulling. :cry:

DarkDevilDude en Borkie vinden dit leuk.
  8. Reggaefeeks

Reggaefeeks Forum-baron

Van ieder 10 stekjes gekocht. Meteen de pecan en twee amberbomen en kamerden gescoord. Op baha de apenboom en pitanga..straks eens opsnorren of ik nu uberhaupt nog wel een boom mis. Want volgens mij heb ik nu alle bomen die er zijn. Over dieren maar niet te spreken ;)

DarkDevilDude, Borkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  9. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Gefeliciteerd, dat is een supermooie uitslag!
    Ik had 30 tikistekjes van het pakket. Naast de gegarandeerde pitanga, kwam daar nog een pitanga uit. Maar nog altijd geen apenboom. :sleepy:
    Dat was dus eens en nooit weer zo'n pakket.

Borkie en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  10. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Oh een apenboom heb ik dan weer wel. Mocht ik er binnenkort geheel per ongeluk nog eentje oplopen is ie voor jou Mikkie.

Ik zit te denken om een lijstje aan te leggen van wat er qua bomen en stallen nog ontbreekt aan mijn palmares, voor als er ooit nog een keer een ruilevent komt. Is dat een heel raar idee?

Borkie, janniekwak en farmermikkie vinden dit leuk.
  11. fairie

fairie Commandant van het forum

Dat is geen raar idee. Ik heb 2 lijsten. 1 met alle boomsoorten. Moet ik van de laatste paar keer nog even bijwerken en 1 lijst met de bomen maar dan daarachter welke bomen op welk veld. Dan nog een kolom met het aantal wat ik in mijn voorraad heb staan en dan nog een kolom met het totaal aantal boomvruchten. (Dit heb ik dan achter de normale bomen staan-upgrades is natuurlijk niet nodig) Deze lijsten heb ik gemaakt voor farm en voor Baha.

Even on-topic. Vanwege gebrek aan TG sla ik deze over.

Borkie vindt dit leuk.
  12. -Farmer47-

-Farmer47- Regelmatige auteur

En wat was de score? Ik ben erg nieuwsgierig aangelegd?...

Ik had zelf 2 stekjes gekocht. ! keer Berk XL en voor Bahamarama Pomelo

Borkie vindt dit leuk.
  13. Sanham

Yes, 4 stekjes gekocht en er zat een amber XXL bij :inlove:

Borkie, hwjstolwijk, farmermikkie en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. -miekedo-

-miekedo- Regelmatige auteur

Hier ook een pakket gekocht ... helaas alleen maar oude meuk ... nog steeds geen taxus, wel tig mirabelle bomen.

Borkie vindt dit leuk.
  15. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Mysterie FAQ van afgelopen nacht ook opgelost dus...xD
    Helaas voor mij niets nieuws erbij, dus ga mijn TG sparen voor een volgende keer:music:
    Veel succes voor degenen die wel een gokje gaan wagen!

farmermikkie en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  16. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Als je nog altijd geen taxus hebt, doe me dan met het ruilevent een berichtje. Ik kan er wel 1 missen.

Deze ronde (mei) sla ik over, er zitten voor mij geen nieuwe stallen bij.

Borkie vindt dit leuk.
  17. msMaybecouple

msMaybecouple Forum prof

Ik laat het event deze keer ook schieten. Van elk dier heb ik wel een stal. Misschien dan wel geen upgrade, maar daarvoor alleen ga ik geen tg spenderen. Er komt wel weer een keer een stallenhandel waarbij ik blij ben dat ik deze keer mijn TG laat staan.

Borkie vindt dit leuk.
  18. -miekedo-

-miekedo- Regelmatige auteur

Ik heb er nog steeds geen dus tegen die tijd zal ik je een berichtje sturen alvast heel erg bedankt!

farmermikkie en Borkie vinden dit leuk.
  19. tommy701

tommy701 Forumleerling

Heer van Dijk klaagt om te klagen. Lokt jullie alleen maar uit. Helaas zulke figuren heb je helaas wel meer. Ik zou zeggen niet meer reageren. Hem ontbreekt de meest elementaire grondbeginselen van het fatsoen.

Borkie vindt dit leuk.