Praatgroep & uitslagen myst. Stallen en Stekjes én Doc Marigolds handel

Discussie in 'Overig archief' gestart door vutter, 23 November 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. vutter

vutter Junior expert

raar voer voor een valk, een valk is een roofvogel,en eet allerlei kleine dieren zoals vogeltjes en muizen
    En wat te denken van de leeuw de grootste roofdier eet 9kilo vlees per dag en geen zaden.

Laatste bewerkt: 23 November 2017
  2. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Ik ga geen stallen kopen om de valk te krijgen maar laat zeker de trein zeer vaak rijden en ik ga misschien nog een paar stallen kopen via die beste man, maar dat weet ik nog niet zeker.
    Wel weer veel nieuwe stallen tegelijk in het spel hoor...

3. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

Ga het treintje veel laten lopen, wel graag een 2e watersalamander en kruisfabriek en en natuurlijk de nieuwe stallen! Van het kopen ben ik minder, misschien 1 of 2 keer....(anders komen die stallen later wel:oops:)

4. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Er staat een verkeerd plaatje bij de koper stal is die van de fazant platinum

5. enk52

enk52 Levende forumlegende

Aangepast, dank je wel:)

6. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Tja, ik ben het met je eens. Maar een grote hoeveelheid boeren (vooral bij onze oosterbuur) hebben lang en hard geprotesteerd dat er dieren in het dierenvoer moesten. Dat was in hun ogen barbaars en daar is men voor gezwicht.
    Commentaar was ook wel dat stallen zoveel plaats innemen en als dan de ene stal gevoed moet worden met de andere...
    Dat is al zo bij alle werkstallen, speltechnisch is dat ook wenselijk, maar om dan in het 'gewone diervoer' ook nog dieren te verwerken...
    Zo blijft Farmerama de vreemdste boerderij ter wereld natuurlijk.

7. Lieve

Lieve Halfgod

ja nog juist het spinnenvoer en de anaconda is met dieren in het voer dacht ik

LadyFamerieke vindt dit leuk.
  8. Carlijn99

Carlijn99 Forumkenner

ik ben het even helemaal kwijt, wie kan me helpen? welke hokken kon ik het beste en goedkoopst mogelijk op de trein zetten.

BoerAnnelies vindt dit leuk.
  9. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Aa ,mijn treintje is er weer, jippie. xD Dit vind ik zo leuk. De trein rijdt voor de nieuwe gemsen stal, die is zo leuk. :inlove:

Mijn klomp ook maar op de trein gezet met briefje voor Sinterklaas. ;) Graag gemsen stal. :D

Laatste bewerkt: 24 November 2017
  10. balletdanseres

balletdanseres Regelmatige auteur

Joehoe gelijk bij de eerste aankoop bij doc een leeuw gescoord!!!:inlove:

11. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Goede vraag, daar was ik ook al naar aan het zoeken. Hier gooi ik eerst de gele stallen er weer op. Meestal 460 punten, dan heb je nog een gele struis of kameleon van 60 punten en die vul ik dan aan.
    De bijzondere stallen waar ik er veel van heb (wolf, haan, ooievaar enz) leveren ook best wat punten. Die gaan er ook bij mij in voor een deel. Ben zelf ook nog aan het puzzelen.

3 gekocht via Doc, kreeg een gordeldier, kikker oranje en dus ook de basisstal en hop de leeuw. Stop er nu weer mee, heeft mij alweer 45TG gekost, best veel hoor!

12. pipelepo

pipelepo Oudgediende

Ik doe meestal vleermuis stal geel, die is 460 pnt

LadyFamerieke en farmermikkie vinden dit leuk.
  13. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

trein 1 de gems meteen
    pakket gekocht de valk
    geluk met doc welkom leeuw en slak :D:inlove:

14. Lieve

Lieve Halfgod

bij doc geen succes 4 en allemaal stallen van de 5 soort :(
    de trein staan nog op en de koper ook duimen dat die meevallen

LadyFamerieke vindt dit leuk.
  15. Huhmmie38

Huhmmie38 Junior expert

Bij doc 7 stallen gekocht, 1 leeuw. Uit 4 koper stallen geen valk, 1 stal staat er nog op. Treintje rijdt, eerste gems is binnen:inlove:. En als toetje 3 chromium tiki-stallen gekocht, hoop op een giraf of krokodil, heb van beide maar 1.

LadyFamerieke, BoerAnnelies en hwjstolwijk vinden dit leuk.
  16. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Hier mijn eerste gems binnen uit de trein:)

17. blackscorpion64

blackscorpion64 Alwetend orakel

Voor ruim 200 TG stallen gekocht maar helaas. Allemaal meuk wat de schuur in kan.
    Staat lekker afgesteld BP >:(

18. Geertrui59

Geertrui59 Forum-expert

Hier is een valk aan komen vliegen. Nog geen gems, slak of leeuw gezien....Wel heel wat werkplaatsen en een oranje duiventil gekregen.

19. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

pakket gehaald en daar kwam dit ernog uit
    2 valk
    3 fazant
    1 roze schaap
    hamster oranje
    bizon

bij doc slak.leeuw en uit de trein hark en gems binnen

wel kreeg ik veel adelaars geel binnen, zou bijna aan een hint gaan denken

duif oranje was niet te zien

20. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Hier nog geen gems te zien.

Wel kip oranje
    Broedplaats oranje
    Lieveheersbeestje

De trein rijdt weer.

LadyFamerieke en blackscorpion64 vinden dit leuk.