Praatgroep - uitgevlogen

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 6 Mei 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Klaar , alles vol met bomen gezet en gisteren en vanmorgen geoogst .
    Ruim 700 DI en klaar ermee.
     
  2. NJW3

    NJW3 Junior expert

    hoe kom ik aan een zuurzak?
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  3. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Die, als je geluk had, kwam uit een mysterieus stekje van Baha.
    Je kunt dat fruit ervan op de markt kopen.
    Mocht je tegen de tijd dat het ruilevent er weer is, die boom nog niet hebben stuur me maar een mailtje dan krijg je die van mij.
     
  4. NJW3

    NJW3 Junior expert

    ahhh das balen dan kom ik dus nu al niet verder helaas.hoe heet het fruit ervan op de markt?
    Van dat ruilevent snap ik nooit zo veel
     
  5. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    De fruitsoort heeft dezelfde naam als de boom (zuurzak dus.)

    Op de (zuurzak)boom maak (mogelijk) ook kans bij de farmexpress event die ook t/m maandag as. 22:00 duurt.
     
  6. NJW3

    NJW3 Junior expert

    Helaas geen zuurzak op de markt.
    dan ga ik nog maar even kijken bij farmexpress event, ook dit doe ik nooit dus hoop dat ik m snap
     
  7. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Persoonlijk doe ik de overbodige boompjes erin (vb. stel ik heb 40 boomvaren 'best wel heeel veel') dan doe ik daarvan bv. 4 stuks in de farmexpress dat scheelt er al 4 stuks en je krijgt er 1 voor terug (bv. als je Baha stekjes gebruikt) kan je kans maken op zuurzak.

    En zo ga ik verder tot het eind van het event.
     
  8. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Kijk je wel bij de Bahamaramavruchten?

    De Farm Express is niet zo moeilijk. Kijk bij de achterste 3 potjes( die voor Bahamarama) bij welke je kans maakt op de zuurzakboom. Dan zet je de tegenwaarde in de trein. Ik gebruik zelf voornamelijk XL bomen. Na een uur komt hij weer terug en kan je een nieuwe poging wagen. Het stekje wat je krijgt moe je eerst op het land zetten voor je weet wat er uit komt
     
  9. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Als je mij nou een duifje stuurt tegen dat het volgende ruilevent begint krijg je van mij een zuurzakboom. Hoef je verder niks voor te snappen, hij komt vanzelf naar je toe xDxD
     
  10. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Wauw topper
    Ik nog niet hoor maar had ook niet alles met bomen.;)
     
  11. NJW3

    NJW3 Junior expert

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik 'bewerk' als je iets toe wilt voegen
    hihi dank je wel, maar heb er net 5 uit de raadselboom, die ik nog niet allemaal had geplant....voortaan eerder doen dus.
    maar bedankt in elk geval

    hoe weet je dan welke kans geeft op zuurzakboom. ( inmiddels heb ik er 5 uit raadselboom gehad)
     
    Laatst bewerkt door moderator: 8 Mei 2021
    kakelot69 vindt dit leuk.
  12. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Op de i drukken bij het potje. Dan zie je precies waar je kans op maakt. De eerste 3 zijn voor de farm en de laatste 3 voor Bahamarama. Daar kan de zuurzak uit komen.
    Gefeliciteerd met de 5 die je al gekregen hebt uit de stekjes
     
  13. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Oh dat is nog eens een leuke meevaller!

    Maar als je een keer wat nodig hebt gewoon even duiven hoor. We zijn niet voor niks buren xD
     
  14. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Hier net de laatste DI's binnen gehaald.;):inlove:8)

    Btw. Het event was ook tegelijk klaar.
     
    Laatste bewerkt: 9 Mei 2021
    boermars en kakelot69 vinden dit leuk.
  15. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Oh lekker handig van mij zelf, had donderdag gecheckt en alle dieren en boomvruchten aanwezig. Kom ik er nu achter dat het event al afgelopen is... netzo als de trein.... Spel staat duidelijk op een heel laag pitje
     
  16. jennyfarmer

    jennyfarmer Alwetend orakel

    Hier hetzelfde. Het spel is zo traag, dat ik vaak maar een poosje wacht om weer in te loggen. En dan loop ik weer van alles mis.
    Ik ga lekker op een laag pitje verder.
     
    Butsmuts vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.