Praatgroep Uitgekookt / Hongarije event

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 17 Juli 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wima3102

wima3102 Forumbewoner

Dit komt mij bekend voor. Wij deden mee omdat het vogelbekdier bij ons zeer gewenst is. En wat denk je, weer geen vogelbekdier. Dan denk je volgende keer beter, maar als het iedere keer zo is, is dit wel frustrerend.

dutchboy en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  2. Gert-Jannetje

Gert-Jannetje Forum-analist

Gaat mij ook zeker niet lukken. Heb gelukkig wel de wolkenrij compleet. Zojuist.

3. Lieve

Lieve Halfgod

spijtig te lezen dat sommige het niet gehaald hebben, was wel super kort event
    uit de stallen had ik kat, bijen geel, rood varken, roze kip en roze eend met die 2 laatste heel tevreden hoewel had graag vogelbek dier gehad voor mijn snorkel werkplaats
    dan de eerste 5 stekjes pijnboom, abrikoos XL, kowhai, loquat en amandel XL
    bahama banaan XXL, granaat XL, pistache XL, Mango XL, sukade
    de volgende 7 moeten nog geoogst worden

4. farmervrouwtje

farmervrouwtje Regelmatige auteur

Uit de 12 gewone stekjes een Sorbusappel, heel blij mee :)want die had ik nog niet, rest op de hoop. Stallen: zo gehoopt een vogelbekdier maar helaas. Muizen en katten, tis een zootje in mijn inventaris met die kat en muisspelletjesxD Hopen maar op een vogelbekdier bij het vriendschapsevent.

4 Baha stekjes op de hoop, de overige 8 staan nog te groeien.

dutchboy, sproetje06, Errim en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  5. Errim

Errim Regelmatige auteur

Ik heb het nét op tijd gered. Pfeew. Ik vond het eerlijk gezegd ook geen makkelijk event. De dropitems vielen mee, maar de hoeveelheid gewassen was veel vond ik, zelfs met kwartveldjes en WAC.
    Ik heb nu mijn mysteriestallen en -bomen opgezet, ben weer benieuwd wat er uit gaat komen. Ik hoop heel erg op de kiwistal, die heb ik nog niet. En qua bomen op de kowhai of amherstia. Duim, duim.
    Voor degenen die de sieritems wel hebben gehaald, maar de bonenstaak niet: misschien ben je wel beter af zonder bonenstaak. De losse sieritems brengen meer TEP op. Ik weet dat je met de bonenstaakrij ook EP wint en elke 6u kan oogsten, maar EP is niet zo interessant vind ik en ik weet van mezelf dat ik toch maar 1x per dag die bonenstaakrij oogst. Er zullen er vast meer zijn die ook zo denken en dan is het voordeliger om alleen de sieritems los neer te zetten :)

6. sproetje06

sproetje06 Forumbewoner

Hier de wolkenrij binnen en dat met aan en af internet op het vakantieadres...
    Dik tevreden, zo de stekjes opzetten en kijken wat er voor moois uit komt!!

De stallen is me niet gelukt, volgende keer beter. Ik ben toch blij!!8):)

dutchboy, BoerAnnelies en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  7. polkey

polkey Oudgediende

Zou al blij zijn met iedere roze stal die tussen de myst zit :) is al beter dan de eeuwige kat of beverburcht.

dutchboy, moontje68 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  8. Gozertje

Gozertje Regelmatige auteur

Ik heb het net gehaald met 2 accounts, :D met de andere 2 niet. Bij eentje had ik 6 DI tekort voor de wolkenrij. :eek: Ik had nog iets meer dan een uur de tijd. Vlug overal gierst gezaaid en nog 8 DI kunnen oogsten. Het was wel erg nipt, 2 DI over. :p Ik heb wel SM moeten gebruiken. :oops:

Voortaan de juiste moeilijkheidsgraad bij de FAQ plaatsen. Meer dan 11.000 gewassen op 2 dagen is moeilijk, en voor mensen die een hele dag moeten werken, niet eens haalbaar. :( Ik ben vannacht om 04 uur opgestaan om het te kunnen klaarspelen. -.-
    Proficiat voor zij die het gehaald hebben :D en jammer voor hen, die het net niet deden... :cry:

DarkDevilDude, dutchboy en sproetje06 vinden dit leuk.
  9. dutchie47

dutchie47 Actieve auteur

Uit de stallen kreeg ik een vogelbekdier, helemaal blij, had ik nog niet. Uit de bomen xxl pijnboom, had ik ook nog niet en een Sorbusappel. Geslaagd event voor mij.

DarkDevilDude en dutchboy vinden dit leuk.
  10. Corrieveen

Corrieveen Oudgediende

ja ik vind ook, dat het aantal gewassen in zo'n korte tijd niet bij de categorie gemiddeld hoort, maar inderdaad bij 'moeilijk'. Voor werkenden ook heel moeilijk te halen, misschien met inzet van allerlei middelen (mest, comfortvelden, witte onschuld, stol, wolkenrij), maar die moet je dan wel in ruime mate bezitten. Komt ook nog bij, dat er heel veel spelers veel tijd kwijt waren met het trage inloggen, oogsten, zaaien, verwisselen van velden etc. Dus ...een dag verlenging had voor velen van ons zeer welkom geweest.;)
    Hierbij praat ik niet voor mezelf, want vanmorgen heb ik het gehele event kunnen afronden.:)

dutchboy vindt dit leuk.
  11. KennyMaradonna

KennyMaradonna Gelegenheidsauteur

Kijk, dit was nou een event waar ik van hou. Pezen om op tijd alle gewassen binnen te halen en een stel mooie beloningen.
    Prima gedaan dames en heren van Bigpoint.

dutchboy vindt dit leuk.
  12. #Stoffie78#

#Stoffie78# Oudgediende

Event ook gehaald :)
    En vond het qua moeilijkheid wel meevallen, de afgelopen dagen niet continu met farmerama bezig geweest.
    Uitslagen van de stallen en stekjes waren wel bedroevend :(
    Afgezien van een Baobab, veel xl spul gekregen.

dutchboy vindt dit leuk.
  13. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

In de nacht moesten er hier de eventgewassen op, anders had ik het niet gehaald denk ik. En dan ben ik de hele dag thuis. Dus ja moeilijk was het wel, maar ook wel weer te doen. Zoals hier boven ook staat, was ik ook de hele dag niet bezig met het spel. Goed plannen en dan is het te doen (mits je niet de hele dag op kantoor zit en daar niet kunt inloggen).

Uitslagen:
    kat, kikker, bever ++, mol en haan. Die haan is welkom, dus rest de schuur in.
    Eik XXL, beuk XXL, 2x vlier XXL en 3x vlier XL (uitverkoop ofzo?) perzik XXL :), pijnboom XXL :) (had ik nog niet), den XL, abrikoos XL en sorbus :inlove:

Ben erg blij met mijn XXL bomen al gaat de vlier wel wat ver. Maar de perzik, beuk, eik, pijnboom komen zeker straks op mijn landje en de sorbus heb ik laten staan, want die is nog steeds erg duur op de markt en sta nu met 2 questen vast daardoor.
    De baha bomen zijn over 4uur klaar.

14. Lieve

Lieve Halfgod

van de laatste stekjes
    bij de bahama een Baobab daar ben ik super blij mee had die nog niet de rest zijn op zich mooie bomen maar als je ze al hebt is het niet zo interessant zo ook bij de overige farm stekjes zijn goed voor de trein of als bij ruilevent voor jonge spelers
    want iedereen wil de nieuwe bomen

dutchboy vindt dit leuk.
  15. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Dat is wel balen buuv.>:(

dutchboy en wima3102 vinden dit leuk.
  16. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

eindelijk het vogelbekdier lang op gewacht maar nu heb ik er een

dutchboy, BoerAnnelies en hendrika73 vinden dit leuk.
  17. maansteen8

maansteen8 Forum-baron

ik heb het event helaas niet gehaald en dat is heel erg balen maar mijn eigen stomme schuld.Ik heb vanochtend toen ik uit de nachtdienst kwam de laatste rozebottels erop gezet ook nog met supermest en ben naar bed gegaan niet realiserend dat het event om 14u afgelopen was.Nu dus helaas op fase 6 diamant na het event niet gehaald alle items binnen maar geen wolkenrij stom stom stom

dutchboy vindt dit leuk.
  18. polkey

polkey Oudgediende

Uitkomst stallen, egel muis wasbeer gans oranje en kiwi.
    Bomen alleen een sorbus, daarnaast appel xl en nog wat in de inventaris verdwijnt.
    Vriendin had helemaal groot succes, 3 x egel en dacht dat er geen eind aan kwam, maar toch ook de muis en oranje konijn en 2 loquat en de standaard gewone.

19. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Uitslag stekjes baha:
    2x sukade :), kamquat XL, 2x carambola XL :), granaat XXL en XL, kiwi XL / XXL :), banaan XXL, mate XL, baobab :).
    Best mooie uitslagen voor mij, vooral omdat ik met een aantal bomen bezig ben voor questen en die XXL bomen op baha zijn zeer welkom. Vooral de banaan :)

20. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Uitkomst stallen:
    Vogelbekdier, kat, bever +, kiwivogel en een wolf.

Bomen:
    2 Beuk XXL, 3 abrikoos XXL, amandel XXL, pijnboom XXL, 2 pijnboom XL, kowhai, suikeresdoorn XXL en een vlier XXL

De bahamastekjes staan net op...

DarkDevilDude, dutchboy en BoerAnnelies vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.