Praatgroep Uitgekookt / Hongarije event

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 17 Juli 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Met een duifje sturen wordt bedoeld een berichtje sturen.
    Als je vanuit het postkantoor een berichtje aan iemand stuurt, komt er bij de ontvanger een duifje op de paal te zitten, waar landkaart op staat. Dat is de paal die je aanklikt als je van veld verandert.
    Omdat keukendeur64 een onbekende username is, kunnen wij jou geen berichtje sturen. En daardoor kunnen we je niet aan de vriendenlijst toevoegen, om vervolgens een dropitem als kadootje te sturen.
    Jammer dat je het niet gaat halen.

dutchboy vindt dit leuk.
  2. Gert-Jannetje

Gert-Jannetje Forum-analist

Er staat bij de faq dat de moeilijkheidsgraad van dit evenement gemiddeld is. Gezien de korte duur en de hoeveelheden die je in moet leveren vind ik het eerlijk gezegd een evenement in de categorie moeilijk.

dutchboy, daisy17858 en Farmer121965 vinden dit leuk.
  3. owl.

owl. Levende forumlegende

Hier ook het event afgerond:D Wel met wat supermest zo hier en daar, anders ging ik het niet halen met de gewassen. Het was wel een leuk event, maar had wel wat langer mogen duren.
    Gefeliciteerd voor degene die klaar zijn, succes voor degene die nog bezig zijn.

Laatste bewerkt: 22 Juli 2015
    dutchboy, daisy17858 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  4. yvon61

yvon61 Forum-analist

Ben over een uurtje klaar. Had me gisteren verteld en kwam dus 300 rozenbottels tekort.
    Heb nu het bos maar vol gezet met superbomen en hoge stallen voor a.s. vrijdag al. Gaan we weer beginnen met ????????

dutchboy en daisy17858 vinden dit leuk.
  5. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Hier ook het event afgerond en heb nog mooi de knechten van 24uur en 36uur geactiveerd. Of er nu wel of geen event komt morgen, ik laat mijn akkers even heerlijk op kwartveldjes staan, dan kan ik mooi mijn gewassen met de knechten op peil brengen.
    Heb nog 500 clematis over en nog iets van 800rozenbottel. Had dus iets rustiger aan kunnen doen :)

De staak is geactiveerd en de stallen en bomen staan op de open plek. Op baha ga ik dat later vandaag doen.

Iedereen nog succes met de laatste loodjes.

Denk wel dat er een event komt, want de wolkerij kun je kopen van 21-26 en de quest in de kalander is van 24-30. Ben benieuwt wanneer hier meer over bekend word. Vandaag of morgen???

dutchboy en sproetje06 vinden dit leuk.
  6. farmervrouwtje

farmervrouwtje Regelmatige auteur

Hier ook het event afgerond, alle stekjes en bomen staan op het land, zeer benieuwd wat er uitkomt, mis nogal het een en andero_O
    Heel veel dropjes en wat gewassen over. Was ff stressen, maar wel leuk zo'n kort event. Nu ff bijkomen, paar stalletjes neergezet voor de corp. questen voor de rest blijven de veldjes staan, voor vrijdag. En lekker relaxt met de knechten oogsten:)

Gefeliciteerd buur!

dutchboy, sproetje06 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  7. moontje68

moontje68 Regelmatige auteur

ik heb alle drie de items geen idee of de bonestaak lukt maar in ieder geval wat afgekregen
    vond het wel erg haasten allemaal dus heb geprobeerd wat ik kon halen

8. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

Nog 25 min en dan zijn de laatste rozenbottels binnen, ben benieuwd naar de uitkomst van de stekjes en stallen.

dutchboy en moontje68 vinden dit leuk.
  9. moontje68

moontje68 Regelmatige auteur

yeahh dankzij sm en de bonestaak voor verkorten kon ik nog net de bonestaakrij halen en heb alle items! dus ik ben blij

10. tooske58

tooske58 Forum-expert

Gisteravond alles ingeleverd. Succes wie nog bezig is en gefeliciteerd die het gehaald hebben

dutchboy vindt dit leuk.
  11. kiny53

kiny53 Forumleerling

ik krijg het niet af , vind het zo jammer mocht eigenlijk nog wel een 12 uur langer duren

12. polkey

polkey Oudgediende

Heb het klaar, wel met de inzet van al mijn knechtencoupons wat nodig was voor de nog steeds trage oogst en bevriezen van scherm.

dutchboy vindt dit leuk.
  13. Fam.Farmer

Fam.Farmer Forum-overlever

uit mijn stekkies niks bijzonders allemaal de inventaris in. Uit de stallen kreeg ik zowaar een roze kameleon, dat vind ik wel een hele leuke, rest voor inventaris.

Grtz Fam.Farmer

dutchboy, DarkDevilDude en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  14. boemer49

boemer49 Oudgediende

ik hoop nog om te kunnen oogsten voor 2 uur dan heb ik toch nog wat ...zoniet dan jammer,ik heb er op lopen jagen ook niet goed ,net een dag te weinig ....[voor mij niet voor herhaling vatbaar jammer ]ik wens iedereen een hele dikke proficiat die het dan wel gered hebben !!!!!>:(:cry::(

dutchboy vindt dit leuk.
  15. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Oepsie!

Ik had de mysteriestallen en bomen op staan vanochtend, en oogstte net al me kippen met de maaidozer en toen heb ik alle stallen in een keer verwijderd met de knecht. En toen dacht ik oeps me mysteriestallen zijn weg. Dus die waren al uitgekomen, maar ik weet nu de uitkomst dus niet.

Volgens mij heb ik een vogelbekdier extra en de rest kan ik niet zien.

Is er een mogelijkheid dat een ADMIN voor mij kan nakijken wat er is uitgekomen? :D

Anders denk ik dat het niet zo spannend was want het is me niet opgevallen, volgens mij had ik 1 en nu heb ik 2 vogelbekdier.

dutchboy en wima3102 vinden dit leuk.
  16. robbiefarmer

robbiefarmer Forumkenner

Ik zou een ticket aan support sturen. Daar kunnen ze het vast voor je nakijken. Naam en ID erbij zetten. Succes!

dutchboy vindt dit leuk.
  17. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dat kan alleen via een ticket aan support DarkDevilDude met vermelding van je usernaam en id:)

dutchboy vindt dit leuk.
  18. sanne22334

sanne22334 Forum-commissaris

Wow, ik heb het gered. Net de laaste gewassen ingeleverd. Ik ben helemaal blijxD Nu gaan de verrassings boompjes en stallen erop en hoop ik op een mooie uitslag;)

dutchboy, eevee60, sproetje06 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. truus1949

truus1949 Forum prof

uit komst van mijn stallen en stekjes was weer niets bijzonders alles weer in de schuur zoals gewoonlijk weer geen geluk

dutchboy en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  20. Jenny262

Jenny262 Gevorderde

Gefeliciteerd voor degene die het event hebben gehaald, mij is het net niet gelukt.

dutchboy en DarkDevilDude vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.