Praatgroep Uitgekookt / Hongarije event

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 17 Juli 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    De laatste rozenbottels staan erop, hierna nog 1 x de clematissen en dan kan deze farm weer omgetoverd worden. De di's zijn al ruimschoots binnen. Viel me dus reuze mee, moet wel zeggen ik had vannacht 1 x bij hoge uitzondering de wekker gezet.. Ik snap nog niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen met een slaapdronken hoofd :sleepy:
     
  2. irenecrazy

    irenecrazy Forumleerling

    ben pas vanmorgen begonnen dus gok dat ik deze niet ga halen, maar ja er moest ook gewerkt worden. ik zie wel waar ik strand hoop toch wel dat de mysteriestallen gaan lukken, rest is niet haalbaar genoeg gok ik. veel succes allemaal
     
    DarkDevilDude en dutchboy vinden dit leuk.
  3. -juditta93-

    -juditta93- Actieve auteur

    Ik heb voor mezelf eerst maar mijn doelen opgesteld voor het event voor ik ben gaan inleveren.
    Mijn doel is om fase 1, 4, 5 en 6 tot diamant te gaan. Heb ik nog genoeg tijd dan neem ik van fase 3 Diamant ook mee.
    Nu heb ik al genoeg rozenbottels voor alle fase die ik wil doen, dus ga ik zo nog maar een veldtje voor fase 3 opzetten.
    Verder heb ik alle fase al af in zilver, fase 1 diamant en fase 5 goud. Heb al alle vuurpuch en er staan nu nog clematis op.
    Ik moet vandaag nog 1 veld rozenbottels oogsten en nog 3 keer de Clematis. Ik wordt er super blij van dat ik dit event wel eens een keer ga halen.
     
    DarkDevilDude en dutchboy vinden dit leuk.
  4. ine1960

    ine1960 Actieve auteur

    Ik snap niet hoe jullie het allemaal voor elkaar krijgen om binnen een halve dag alle DI bij elkaar te verzamelen. Zelf heb ik er op dit moment 171 (+20 ingeleverd) dus ik moet er nog 89.
    Ik heb nu 1557 rozenbottel (1 veld staan) en 2739 clematis(2 velden bijna klaar) Zo gauw als deze klaar zijn, zet ik 1 veld rozenbottel en 1 veld clematis. Hopelijk red ik het voor morgenmiddag. Zo niet, ga ik alleen voor de mysterieuze stallen en de raadselbomen.

    Ik lees wel regelmatig over de veredelde rozen, maar snap nog steeds niet hoe dat werkt. Wil mij iemand dat eens proberen uit te leggen?

    Net geoogst: nieuwe stand 3977 clematis (1 veld nieuw) 1372 rozenbottel (1 veld nieuw) DI 179 (dus 8 DI van 2 velden) dit schiet echt niet op
     
    Laatste bewerkt: 21 Juli 2015
    dutchboy en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  5. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Veredelen doe je in het woonhuis bij de broeikas, daar stop je rozen in tot je de veredeling .. verkort de groeitijd met 7,5% .. hebt deze stop je dan in de plantenveredeling.
    Ik heb de drops ook binnen zonder rozen te zetten maar wel mijn bekers in de boom en af.
     
    dutchboy en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  6. miekekoning

    miekekoning Veteraan

    In de volgende link staat een draadje waarin het is uitgelegd. Hopelijk kom je er dan uit.

    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/roosveredeling.14842/#post-145499
     
    daisy17858 en dutchboy vinden dit leuk.
  7. Gozertje

    Gozertje Regelmatige auteur

    dutchboy vindt dit leuk.
  8. miekekoning

    miekekoning Veteraan

    Het klopt dat het 1 pagina is. Het betreft een draadje uit het verleden waarbij bij de antwoorden meer staat over hoe je de rozenveredeling zo goed mogelijk in kan zetten.

    Edit ik zal de link naar de FAQ veredeling nog toevoegen.

    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-plantenveredeling.4769/
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  9. Gozertje

    Gozertje Regelmatige auteur

    dutchboy vindt dit leuk.
  10. farro

    farro Forumkenner

    Ik heb ook al 1000en rozen veredeld maar ik begrijp niets van het resultaat.
    Kan ik op een of andere manier een "print screan" of "doc" opsturen zodat mijn vraag iets duidelijker wordt ?
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  11. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Super van de link. Zelf ook even gekeken en daar zag ik dus mooi even staan dat je bij fase 4 van de bloemist het recept van de witte onschuld gewoon krijgt. Dat wist ik niet, dus een nieuw doel: na fase 4 komen.
    Bij de spa ben ik ook al bezig om te levelen en eet ik elke dag bowl omdat ik het recept van de thee heb, maar nu nog in fase 3 ben en die dus niet kan maken.

    Hoe kan ik het snelst levelen bij de bloemist? Door 5x per dag een bruidsboeket te eten?

    Event: alle clematis zijn bijna binnen. Ik mis er nog 50, maar heb een heel veld met kwartveldjes en WAC er op staan o_O Dus als ik die kan oogsten over goede 2 uur dan is dat allemaal binnen. Op de andere velden rozenbottel gezet. Daar moet ik er nog 2500 van. Dat is te doen.

    Wie ik nog kan helpen met een DI of een WAC moet maar een duifje sturen.
     
    DarkDevilDude en dutchboy vinden dit leuk.
  12. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Pb gestuurd.

    Clematis binnen nog 2x rozenbottels.Waarvan 1x er nu instaat:p
     
    dutchboy en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  13. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Misschien dat ik fase 5 nog kan halen. Dan houd het ook echt op. Morgen ook werken en denk pas thuis te zijn als het event is afgelopen. Ben dan toch een heel eind gekomen, ondanks de weinige tijd die ik had
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  14. pino460

    pino460 Forum-hertog

    Het event net afgerond en die al klaar zijn gefeliciteerd en die nog bezig zijn veel succes
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  15. boemer49

    boemer49 Oudgediende

    >:(haha hoe heete dit event ook weer uitgekookt ja ja ,met een dag te laat begonnen meschien toch nog kans op wat prijsjes ...
    ik las net dat het tot 2uur zou duren ...nou op hoop van zegen ga ik dan dat proberen ...xD:cry:
     
    Oldwief en dutchboy vinden dit leuk.
  16. boesje46

    boesje46 Forum-commissaris

    Hier ook het event afgerond en die nog bezig zijn veel succes en die al klaar zijn gefeliciteerd
     
    Oldwief en dutchboy vinden dit leuk.
  17. sanne1000

    sanne1000 Forum-baron

    doe nooit weer mee met een 2 daags event. geen mest te bekennen en de tijd is veel te kort vooral met dat 6 uurs gewas. dit is iets voor degene die de hele dag thuis is.
     
    Oldwief en dutchboy vinden dit leuk.
  18. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Nou moe, als ik het morgen haal is het wel met heel veel kunst en vliegwerk geworden.:wuerg:
    Gelukkig had ik deze keer mest, supermest en susi's supermest genoeg. :D
    Als dit niet het geval was geweest had ik het niet gehaald.
    De laatste velden met rozenbottels staat, morgenvroeg oogsten en dan hopelijk klaar.
    Tenzij ik weer eens een keer verkeerd heb geteld. Dan is het niet meer haalbaar.:cry:
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  19. maad

    maad Forum prof

    Ik hoorde iemand zeggen op het laatst je maaidorsers inleveren .
    Want een vrijdag begint er weer een event.
    Ik vraag me af waar ze dat gevonden heeft?
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  20. dutchboy

    dutchboy Alwetend orakel

    dat klopt staat op de eventkalender ""vriendschapsdag " ;)
     
    -doppie- en maad vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.