Praatgroep Uitgekookt / Hongarije event

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 17 Juli 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Ik heb inmiddels 210 DI, 996 clematis en 204 rozenbottel...tzal een pittig event worden qua gewassen maar ik laat me niet kisten en ploeter flink door op m'n akkertjes!! xD
     
    dutchboy, daisy17858 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  2. jkantenzn

    jkantenzn Gevorderde

    heb alle drops binnen:D
    level 1,2,3 alles al ingeleverd level 4alleen de eerste
     
    dutchboy en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  3. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Fase 1 en 2 toch al af. Ben nu al blij
     
    dutchboy en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  4. Tuintje57

    Tuintje57 Forum-expert

    Zou ik ook wel willen, maar ik denk dat mijn wederhelft daar niet zo blij mee is :oops:
    In ieder geval nog maar 54 dropjes te gaan van beide gewassen nu ongeveer 1000 stuks, dus moet ook wel lukken. Zo nog even oogsten en dan zijn we weer een paar gewasjes rijker ;)
     
    dutchboy en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  5. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    De drops zijn hier ook geen probleem. Op dit moment 260 binnen, volgens mij al precies genoeg. Lastigste zal wel het binnenhalen van de gewassen zijn. Maar... nu al van beiden bijna 2000 binnen, dus..Dat moet gaan lukken!!xDxD
     
    dutchboy en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  6. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Weet niet helemaal hoe ik het heb gedaan, maar alle DI is al binnen. Heb er nu nog 85 nodig volgens mijn berekening en heb er nog 99 op voorraad. Bizar, maar waar haha. Heb vandaag wel 2 keer getest met mijn veredelde rozen op 2 velden. Daar zit natuurlijk een groot verschil en baha staat gewoon vol zoals altijd, daar komen ook DI uit.

    Daarom voor de nacht gewoon op kwartveldjes rozenbottel gezet. Al het ombouwen naar comfortvelden vind ik een beetje veel werk. Heb nu 650 rozenbottel nog op voorraad en 2.000 clemantis. Dus ben al een eind op weg. Denk dat ik het wel ga halen. Morgen een volle dag er voor gaan met WAC op kwartveldjes en de knechten uit 2 en dan heb ik woensdag ook nog een halve dag.

    Iedereen succes
     
    dutchboy en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  7. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Ik heb nu 243 DI, 2532 clematis. 423 rozenbottel en er staan 585 kwartakkertjes met rozenbottel op...de wekker staat op 04.00 uur :oops:
    Jaja ik ben een verslaafde boerin met events...ik wil ut ik wil ut ik wil ut :wuerg:xD
     
  8. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    De drop items zijn binnen, 305 stuks, dit was wel te doen.
    De gewassen gaan erg traag naar mijn idee.
    Dit zal echter wel aan de tijds druk liggen.
     
    dutchboy en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  9. -limburgseboer-

    -limburgseboer- Gelegenheidsauteur

    Als je om half acht de deur uit moet en om vier uur pas weer thuis bent kun je dit event echt niet halen. Ik ga voor de stallen want de wolkenrij ga ik echt niet halen.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  10. kato-62

    kato-62 Gevorderde

    De laatste ronde rozenbottel staat op het land. Hierna nog 1 maal clematis zaaien en heb ik het event afgerond. De Mysterieuze stallen zijn over goed 4 uur ook klaar. Is de meeste spanning nog.
     
    dutchboy en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  11. **BOERIN**

    **BOERIN** Forumbewoner

    alle zilver af nr 6 goud ook nu een beetje oogsten en uirekenen denk dat ik het wel haal....veel suppermest gebruikt maar dat maak niet uit heb stanaart 2 supper mamoet bomen staan en 2 sussi bomen dus genoeg in voorraad...
     
    dutchboy en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  12. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Ik heb nu de 27 vuurpunch in de schuur klaar staan, 199 DI waarvan ik er maar 125 nodig heb, 1947 clematis en over 3 uurtjes kan ik weer 585 kwartakkertjes oogsten en ik heb 4302 rozenbottels. Ik moet dus nog 1x de rozenbottels zaaien en oogsten en de clematis ook nog 1x zaaien en oogsten, vanavond klaar met het event! :D
     
  13. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Fase 1 tm 6 heb ik zilver binnen.

    Nu lever ik even niet in en verzamel ik de gewassen. Staan weer 585 kwartakkers vol met clematis.
    Heb 20 molenitems gemaakt, de andere 7 doe ik later nog.

    Denk dat ik een heel eind moet komen. Verloopt beter dan ik had verwacht.

    Ben benieuwd! Succes iedereen! :D
     
    dutchboy en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  14. yvon61

    yvon61 Forum-analist

    Moet 5 en 6 nog doen. Maar goed dat ik zoveel sm heb. Moet vanmiddag weg en mis dan 1 of 2 oogsten. Maar komt goed, di zijn al genoeg dus dat is een zorg minder.
     
    dutchboy en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  15. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Fase 3 zilver ingeleverd en fase 4 helemaal klaar. Er staan nu 2 sieritems op schateiland. Ik ga eerst voor de staak en haal dan de stallen en de knechten verder binnen. Al zijn de knechten wel erg handig. Niet zo snel als ik gewend ben, maar veel sneller dan met de hand oogsten en zaaien.
    Momenteel staan 3 akkers vol met clematis. Dus moet vandaag een heel eind komen.

    De DI komen goed uit de grond, alles al binnen.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  16. speedy4

    speedy4 Forumleerling

    even een tip bewaar de knechten tot het eind de 24 is er weer een quest dan kun je er nog gebruik van maken met het oogsten
     
    dutchboy en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  17. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    We schieten op.Weet niet precies hoeveel ik er nog moet maar zie het vanzelf.
    Wel de vuurpunch klaar.
     
    dutchboy en popje4 vinden dit leuk.
  18. Gozertje

    Gozertje Regelmatige auteur

    Ik meen dat het de eerste keer zal zijn dat ik een event niet ga halen, zonder SM. Meer dan 11.000 gewassen op 2 dagen is enorm veel.
     
    daisy17858, dutchboy en popje4 vinden dit leuk.
  19. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dat is op zich wel een goede tip, helemaal omdat het event morgen al afgelopen is en je dus alle knechten niet eens nodig hebt voor dit event.
    Misschien dat ik vanavond dan wel een coupon van 3uur in zet en morgen vroeg de 24 en 36uurs knechten activeer. Dan hoef ik ook niet om te bouwen, want een extra WAC heb ik ook wel (heerlijk die staak die WAC geeft).
    Nu maar hopen dat de FAQ op tijd is, zodat we kunnen zien wat we op voorraad moeten hebben. Is wel zo handig.

    Maar eerst ga ik voor de staak :)
     
    dutchboy en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  20. #Stoffie78#

    #Stoffie78# Oudgediende

    Goeie tip :music:, zelf heb ik er helaas niet veel aan. Dit weekend Zwarte Cross, zal dus niet veel tijd hebben om met de quest bezig te zijn.
     
    dutchboy en DarkDevilDude vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.