Praatgroep Uitgekookt / Hongarije event

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 17 Juli 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kato-62

    kato-62 Gevorderde

    160 di binnen, zie dat ik dus veel heb in verhouding met wat ik hier boven lees. Bos bomen en hoge stallen. De rest vol met anjers wel de bonenstaak met extra ep voor bloemen etc. Baha werkstallen en bomen. Nog 100 di, met de genoemde bonenstaak die extra ep geeft op eventgewas moet ik me geen zorgen te hoeven maken.
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  2. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Hier 159 di's binnen, niet gek toch, ben tevreden.
     
    dutchboy en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  3. #Stoffie78#

    #Stoffie78# Oudgediende

    Hier ook de eerste 129 di binnen. Heb heerlijk vakantie, dus alle tijd om me vol op de quest te storten.
    Leuke prijzen te winnen.
     
    dutchboy, DarkDevilDude en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  4. 1-marleen

    1-marleen Forum-commissaris

    Ik begin, heel fijn maar niet heus, met 86 dropjes :cry:
     
    dutchboy en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  5. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Hier 155 drop items al binnengehaald. Het loopt voorspoedig met de drops.
    Ik ben net begonnen, zie wel hoever ik ga komen.
    Ik denk dat ik pas als laatste ga inleveren om zo te zien wat allemaal haalbaar is.
     
    dutchboy en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  6. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Verschrikkelijk rustig op het forum he, nu zij er niet is. Ik mis de berekeningen ook een beetje. Al denk ik dat het mij wel gaat lukken. Met hulp van alle verdelingen ga ik de DI in ieder geval halen :)
    Heb er nu 146 binnen en mijn 2de veld clamatis staat al op. Bos is al leeg, liggen kwartveldjes en de gewone bomen zijn er ook af. Vanavond gaan de XXL bomen er denk ik af, zodat de eventgewassen ook te doen moeten zijn.
     
  7. boesje46

    boesje46 Forum-commissaris

    Drop items zijn binnen nu de rest nog veel plezier met het event
     
    dutchboy, DarkDevilDude en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  8. Ekeiram37

    Ekeiram37 Actieve auteur

    167 drops binnen, dus ik ben tevreden :) eerste gewassen staan op, over een uurtje kan ik oogsten... snel naar de kwartakkers en zorgen dat vanavond de eerste ronde kwartjes erop staan ^_^
     
    dutchboy en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  9. owl.

    owl. Levende forumlegende

    Hier 171 drops binnen :)
    succes allemaal.
     
    dutchboy en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  10. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier 167 di's,:)allemaal veel succes:)
     
    dutchboy en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  11. Errim

    Errim Regelmatige auteur

    Maar je hebt nog 2 dagen! :) Je hoeft maar 260 DI in totaal te halen. Dat lukt je wel!
     
    dutchboy en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  12. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    :):)
    Zeer weten, ik lees 341.

    Is veranderd lees ik nu, mooie meevaller:)
     
    Laatste bewerkt: 20 Juli 2015
    dutchboy, DarkDevilDude en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  13. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik denk niet dat ik het ga halen. Weinig tijd voor dit event. Jammer zijn mooie prijzen te halen. Maar de volgende keer dan beter. Ik doe wel mee en kijk wat ik wel binnen kan halen
     
    dutchboy, DarkDevilDude en langeveentje vinden dit leuk.
  14. langeveentje

    langeveentje Doorzetter

    net begonnen 175dropitems hoop dat het er genoeg worden in ieder geval een goed begin
     
    dutchboy en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  15. joke0987

    joke0987 Grote forummeester

    Pfff, ik moet wel gewoon werken hoor! Heb ik precies 2 avonden de tijd om die oogsten te halen. Ik zal wel zien hoe ver ik kom maar ik snap hier bar weinig van ....
     
    dutchboy en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  16. boemer49

    boemer49 Oudgediende

    pffffftt, dom maar echt waar ik dacht dat het morgen pas begon de 21 ste , ik weet niet hoe ik erbij kwam maar het is zo ....ik heb vanmorgen op mijn gemak alle stallen van waarde gezet en bomen om ze morgen om 2 uur te kunnen oogsten stom maar ik ga het niet redden zo maar veel succes allemaal ....messchien kan ik morgen nog gaan beginnen , maar of het zal gaan geloof ik niet ...???
     
    dutchboy en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  17. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik probeer mee te denken en misschien vind je het zonde maar zou je er ook niet een aantal hokken vanaf kunnen halen waar het voer niet zo duur van is qua producten of als je het koopt in BD. Dan zou je wel alvast een beginnetje kunnen maken. Ikzelf doe eerst een paar keer op de grote veldjes met alles erop en eraan. Dit zou je dan alvast kunnen doen.

    Ik lees ook dat je bomen hebt neergezet. Hier zou je dan ook een aantal vanaf kunnen halen i.p.v. de dierenhokken.
     
    dutchboy en boemer49 vinden dit leuk.
  18. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Ik denk dat de drops geen probleem worden, ik zit nu al op 222.xD
    De gewassen is waarschijnlijk wel een probleem.
    Ik heb nu comfortvelden gezet met rozenbottel.
    Deze zijn over 4 uur klaar. In de schuur nog 1029.
    Morgen niet echt veel tijd dus ik denk dat ik morgenvroeg comfortvelden met clematis neerzet.
    Ik heb echt twijfels of ik het hiermee ga redden.:wuerg:
     
    dutchboy en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  19. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Zojuist fase 1 volledig ingeleverd en voor fase 2 alleen zilver - 1 rozenbottel. Die lever ik morgen in zodat ik mooi dan knechten heb voor de komende 10uur.
    Nu nog op voorraad: 1126 rozenbottel, 61 DI en 67 clematis. De molen draait ook al die 27 vuurpunch en op 3 akkers staat nu op kwartveldjes clematis. Gaat hier de goede kant op. Vandaag een erg mooi begin gemaakt en over de DI maak ik mij ook niet druk. Mocht dit toch een probleem worden dan zet ik rozen op grote velden met SM en dan heb ik per veld ongeveer 20 DI in 7 min klaar. Dus dat kan de laatste dag nog :)

    Valt me toch wel mee haha.
     
    dutchboy en hendrika73 vinden dit leuk.
  20. joke0987

    joke0987 Grote forummeester

    Ik denk dat ik maar op blijf vannacht :(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.