Praatgroep Uitgekookt / Hongarije event

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 17 Juli 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanne22011

    sanne22011 Doorzetter

    o_Ok veel succes
     
    ymked55 en dutchboy vinden dit leuk.
  2. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Fijn dat de DI is veranderd van 341 naar 260. Dat is dus 130 per dag. Op zich te doen, maar wel moeilijk.

    Ik heb ze wel veredeld, maar ik krijg ze niet in 10min klaar hoor. Bij mij doen ze er nu nog iets van 7uur over met water erop. Welke heb je dan? Of heb je ze allemaal? Snap volgens mij nog steeds niet helemaal hoe dat zit o_O
    En ja 11.000 eventplanten in totaal zonder baha is wel heel veel in 2 dagen. Maar zoals ik al eerder zei, ik hoef niet alle diamant te doen, want ik ga voor de staak en dan zie ik daarna wel of ik nog gewassen over heb om de rest in te leveren.

    Gelukkig kunnen we ons ruim op tijd voorbereiden en zijn de prijzen wel super. En tja die staken, ik heb nu 20 staken en oogst ze 2 keer per dag, maar het zou fijn zijn als je ze allemaal in 1 keer kunt oogsten.
     
    ymked55, DarkDevilDude en dutchboy vinden dit leuk.
  3. dutchboy

    dutchboy Alwetend orakel

    ja of automatisch :p
     
    omaatje75 en ymked55 vinden dit leuk.
  4. spelboyke

    spelboyke Oudgediende

    staak,witte schuld ,stol en supermest,wac. rozen op comford velden en klaar in 0 min (heb wel alle verdelingen van de rozen )
     
    Laatste bewerkt: 18 Juli 2015
    ymked55, dutchboy, daisy17858 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  5. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Volgens mij kan ik nog heel wat leren van zo'n doorgewinterde farmer als jij.;)
    Ik heb niet alle veredelingen van de roos, dus het duurt bij mij ietsjes langer en
    ik kan ook niet onbeperkt mest en supermest gebruiken.:oops:
    Toch ben ik je dankbaar voor alle tips die je altijd deelt.
    Dank hiervoor.xD
     
    ymked55 vindt dit leuk.
  6. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Spelboyke welke staak bedoel je die van effectievere supermest???

    Grtz Fam.Farmer
     
    ymked55 vindt dit leuk.
  7. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hoi all,
    Ziet er inderdaad leuk uit .
    Moet wel te doen zijn toch ??
    Dat met het veredelen snap ik ook nog steeds niet en als ik ze erin zet krijg ik ook die verkorte tijd niet zoveel rozen ingezet maar 000000 ????:p:p
    Gr Tineke en s6 all

    P.S. Wat ik wel heel jammer vindt is dat er nooit meer event planten blijvend zijn ??? want er komt helemaal niets meer bij na level (96 ) helaas
     
    Laatste bewerkt: 18 Juli 2015
    ymked55 en dutchboy vinden dit leuk.
  8. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Welke verdelingen zijn dat dan allemaal? En hoeveel hokjes neem je daarvoor in beslag? Ik heb er namelijk 4 open staan en heb bij 2 de rozen staan: verkort de groeitijd met 7,5% en waterliefde 6% op die andere heb ik mijn uien staan en die laatste heb ik net verwijderd, want daar stond 9% meer EP bij de tomaten. Kan daar beter ook iets van de rozen zetten.
    Voorbereiden voor die vele DI die we van de week moeten hebben haha.

    En die staak die jij bedoelt is zeker met die kastanjes enz? Die heb ik namelijk niet.
    Daarbij heb ik ook geen onbeperkte voorraad SM en mest, maar ik kan er wel een mooi beging met de eventplanten mee maken, zodat ik snel op de kwartveldjes verder kan spelen en zodoende waarschijnlijk wel mijn eventplanten kan halen.
     
    ymked55, spelboyke en dutchboy vinden dit leuk.
  9. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Ik heb de volgende veredelingen bij de rozen; vroegrijp/duo mestliefde/waterliefde en SM liefde. Heb ook de staak niet maar gebruik wel een stol en witte onschuld.
     
    ymked55 vindt dit leuk.
  10. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Ja die heb ik ook alle 4 en ook de bonenstaakrij (die over 18 uur weer geoogst kan worden en ik dan dus niet per ongeluk aan mag zetten want dat is een dag te vroeg en duurt dan weer even voor je die rij kan gebruiken).
    Alvast 2 veredelingen verwijdert zodat daar morgen weer 2 van de rozen in kunnen (andere 2 laat ik telkens staan)
    En de supermest komt van mijn mammoetbomen
     
    ymked55 vindt dit leuk.
  11. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Ik had ze eerst ook niet allemaal maar via het forum wist ik welke ik nog miste. Ik heb ook de mammoet SM en een Suzi. Geef na het oogsten van de SM boom deze gelijk suzi heb ik elke keer 6 SM, spaart lekker zo. ;)
     
    ymked55 en dutchboy vinden dit leuk.
  12. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Ik heb er meer dan één ;)
    maar er staan nu maar 4 supermest en 3 suzimest en 1 turbo (ruimte gebrek) maar heb dan ook meer dan 3000 supermest en mocht ik dreigen onder de 500 te komen dan gaan er nog een aantal mammoet bij (heb nog 14 supermest en 13 suzimest em 6 turbomest in het krat staan)
     
    ymked55, hendrika73 en dutchboy vinden dit leuk.
  13. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Die mammoet bomen heb ik er ook op staan. Heb een XXL en een XL voor de sm (gaat elke keer suzi en turbo overheen) dan heb ik 2 keer de suzi mammoet boom, beide XL en daar doe ik ook altijd de suzi en turbo overheen en dan heb ik nog 1 turbo XL boom er staan. Daar gaat ook suzi overheen. Op die manier heb ik meestal rond de 500 aan suzi (gebruik die ook voor bomen waar ik er niet zo veel van heb zoals de kerstboom maar wel meer dan 2000 van in moet leveren) en ik zit nu aan bijna 2.000 sm (waar ik erg blij mee ben).

    Tot hoeveel % gaat de vroegrijp, duo mestliefde, waterliefde en sm liefde???
     
    ymked55 en dutchboy vinden dit leuk.
  14. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Ben ff de kas in geweest;
    Vroegrijp, 7,5%
    Duo mestliefde, supermest 9% en mest 20%
    Waterliefde, 6%
    SM liefde, 20%
     
    ymked55, dutchboy, owl. en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  15. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Super dank je voor het kijken. Ik heb dus die vroegrijp van 7,5% en die waterliefde van 6% binnen. Heb nog wel meer binnen, maar nog niet geactiveerd. Gezien ik geen plekje vrij heb (over 20uur weer) kan ik volgens mij ook niet zien wat ik nog meer bij de rozen heb.

    Haha doos dat ik er ben. Ik heb ze gewoon allemaal allang alleen niet geactiveerd. Mis alleen de 1 na laatste met het suzi logo: SSM.
    Dus ik ga die andere van de uien er ook uit gooien en kijken wat mijn rozen dan doen :)

    Hoe snel ben jij klaar Hendirka73? En hoe zet jij ze dan?
     
    ymked55 vindt dit leuk.
  16. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Gebruik gewone akkers en dan was het geloof ik 7 min. Wel met witte onschuld en stol. Heb jammer genoeg die staak ook niet.
     
    ymked55 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  17. spelboyke

    spelboyke Oudgediende

     
    Laatste bewerkt: 18 Juli 2015
    ymked55 en dutchboy vinden dit leuk.
  18. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Je kunt altijd zien welke veredelingen je al hebt vrijgespeeld, ook al zijn je slots bezet.
    In het woonhuis veredelingen kiezen, dan links de broeikas, en dan plant selecteren.
     
    ymked55, dutchboy en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  19. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Maar als er een plant in de broeikast staat, dan kun je geen plant meer selecteren. Dus dat gaat niet helemaal op. Nu heb ik er rozen in staan omdat ik die voldoende heb en ik dacht dat ik nog niet alle verdelingen had. Maar gezien de rozen er in staan, kan ik dus mooi zien welke verdelingen van de rozen ik heb.

    7 min dat klinkt erg mooi en de stol kan ik zelf maken, dus dat scheelt ook weer!
     
    ymked55, dutchboy en hendrika73 vinden dit leuk.
  20. maad

    maad Forum prof

    Een maandag start er een nieuw event.
    Nu ben ik zomaar benieuwd wat jullie er op zetten,om veel dropitems te halen.

    Ik zit in level 94
     
    ymked55 en dutchboy vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.