Praatgroep Uitgekookt / Hongarije event

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 17 Juli 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hoi, ik zit ook op de camping met een kl.... internet (wifi) heb helaas deze quest ook niet kunnen af maken maar wel mijn wolkenrij binnen kunnen halen.
    Zit jij soms op de zelfde camping als ik (oosten van het land,tussen de heide):)
     
    DarkDevilDude en dutchboy vinden dit leuk.
  2. moontje68

    moontje68 Regelmatige auteur

    yeah ik heb een kiwi xxl en een baobab uit de stekjes op baha
    die had ik nog niet die laatste boom dus heel blij mee en een papaja xxl
     
    DarkDevilDude en dutchboy vinden dit leuk.
  3. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Gho dan zit je vermoedelijk ergens bij mijn huis in de buurt. Waar zit je? Holten ofzo????
     
    bjorke-annika en dutchboy vinden dit leuk.
  4. Errim

    Errim Regelmatige auteur

    De stallen en stekjes op Farmarama waren niets bijzonders, zoveelste wasbeer, kip oranje etc.; gaan allemaal mijn schuur in. Alleen de pijnboom XXL had ik nog niet, maar die heb ik nu ook niet echt nodig.
    De Bahamarama stekjes echter...!!! Een amherstia (had ik nog niet!), een baobab (had ik ook nog niet!), nog een baobab (woop woop!) :D En ook een pitaya XXL (had ik nog niet) en een sukadeboom (had ik al wel, maar toch zeer welkom vanwege de coöperatiequesten). Ik ben helemaal happy!!!
     
  5. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Klopt helemaal:)
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  6. -limburgseboer-

    -limburgseboer- Gelegenheidsauteur

    met veel kunst- en vliegwerk het event afgesloten. De wolkenrij binnen, alle stallen en bomen. Maar wat een teleurstelling.
    3 x vogelbekdier (die had ik dus al 3 keer). maar geen kiwi. Op mijn andere account precies omgekeerd 2 x kiwi (die had ik daar al) maar geen vogelbekdier. Ik ga nu maar kiwi's en vogelbekdieren fokken om te verkopen, en dan de rest maar kopen.

    bij de bomen ook geen nieuw soort gekregen.
     
    DarkDevilDude en dutchboy vinden dit leuk.
  7. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dat is een mooie plek om op vakantie te zijn. Neem aan dat de fietsen mee zijn zodat je heerlijk kunt genieten van de bossen en de hei?

    Ja balen dat het niet andersom was, maar op zich mooie stallen hoor die kiwi en een aantal keer vogelbekdier. Zijn veel boeren jaloers op jou vermoed ik. o_Ok mooi voor een ruil event :)
     
    bjorke-annika, DarkDevilDude en dutchboy vinden dit leuk.
  8. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Uit mijn 12 tropische stekjes heb ik:

    2 pistache xl
    2 granaatappel xl
    granaatappel xxl
    carambola xxl
    pistache xxl
    carambola xl
    palm xl

    En met deze ben ik blij

    Tamarinde
    Sukade
    Amherstia
     
    owl. en dutchboy vinden dit leuk.
  9. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Bahamastekjes:
    Amherstia, sukade, mandarijn XL, kaki XL, paranoot XXL, carambola XXL, pistache XXL, granaatappel XL en 4 granaatappel XXL.
     
    DarkDevilDude en dutchboy vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.