Praatgroep uitbreiding Bahamarama content

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 14 Maart 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Voor de WAC krijg je dan 2 extra per comfortveld in plaats van per kwartveldje, en hoeveel krijg je dan voor het masker? Er staat namelijk in de omschrijving 1 per veld. 5 per kwartveldje ieder kwartier oogsten zelfs zonder water, is 20 per heel veld en 80 per heel veld per uur. Daar kan geen comfortveld tegen op.
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  2. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Toch maar wat bananen uitgegeven voor de moringa en de gember.
    Nu maar sparen voor de andere bomen en/of het rif.
     
  3. moontje68

    moontje68 Regelmatige auteur

    ik heb ook wat bananen uitgegeven en wat vrijgespeeld anders kom ik nog niet verder...
    wil ook nog wat questen afmaken en daarmee tep verdienen. en dan weer verder sparen voor het rif
     
  4. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Sorry @RonSchoof het is natuurlijk ook het koraalrif en technisch gezien géén 3de eiland.:oops:
    Neemt niet weg dat ik zoveel mogelijk gb wil behouden.
    Er zijn voor mij nog genoeg questen met tep te doen, zonder op dit moment te investeren.
    Ik heb niet zo heel erg veel tijd en soms kan ik maar 1x per dag oogsten, dus de gb groeien bij mij niet zo hard.
    Vind ik ook niet erg hoor, ik vind het toch nog steeds een leuk spel.xD
     
  5. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Ik spook helemaal niet en nergens, ook niet uit xD

    En nee, je mag niet weten hoeveel het er zijn, dat is geen openbare informatie. Maar ook als het er maar tien of twintig geweest waren
    had ik niet gestopt met investeren, al is het inmiddels wel moeilijk geworden voor mij om elke week op Bahamarama te levellen.
    Wat ik aangeef is dat een paar weken later starten met de nieuwe feature voor mij ook geen ramp vormt.
    Zo heb ik altijd gespeeld: het hoeft niet vandaag allemaal klaar te zijn. En de voortgang wordt bereikt door constant te spelen.

    In de top 1000 van verleden week stond ik overigens wel... alleen bijna onderaan - kennelijk een cijfer bij de boompunten niet goed ingevoerd.
    Deze week door persoonlijke omstandigheden kon ik niet op tijd insturen.
    Maar geen zorgen, ik blijf trouw meedoen.

    Klopt, ik zit net achter je de laatste weken, dat zal wel zo blijven denk ik. Of ik moet twee grote fokdieren loten die goed voor driekwart level zijn.

    Zo klinkt het wel hè?
    Maar Coco bedoelt het goed, dus met een glimlach verder lezen. ;)

    Maak vooral je eigen spel, dat is toch het grootste pluspunt van Farmerama, je kan het langzaam of vlug spelen, met geen, weinig, matig of veel eigen geld, wel of niet TG vergaren door er voor te werken (Cash for Action, Bioscoop).
    De mogelijkheden zijn legio en dat is ook goed.

    Het enige wat ik wilde aangeven is dat je met oppotten van zoveel GB jezelf mogelijk wel in de wielen rijdt. Maar als je nog veel questen hebt openstaan waaruit je TEP kunt halen dan kun je dus vooruit.
    Houdt vooral koers, dat speelt het prettigste.
     
    daisy17858, BoerAnnelies, Klaartjuh en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Suikerriet zie ik niet echt als een lang gewas haha. En volgens mij krijg je dan ook niet meer, want nu krijg ik +2 voor de WAC per veld en nog eens + 1 voor de ananas-mango ding. Dat is dus +3 per veldje. Bij een comfortveld is het hetzelfde alleen krijg je dan +3 per groot veld.
    In de nacht zet ik bijna altijd comfortvelden op baha omdat ik daar niet echt hele lange gewassen heb, nu ga ik even achter de pc zitten en zaai en oogst ik een paar keer, met comfortvelden vergeet ik vaak op tijd te oogsten, dus dan kost het meer tijd haha.
     
  7. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Dat klopt dat was ergens in het begin dat er over het koraalrif werd gesproken.

    Dit is pas veel later naar voren gekomen dat het mee zou vallen. Dat van het aantal in de chat dat wist ik niet. Niet iedereen bezoekt de chat. o_Ok houd niet iedereen alles bij. Ik kan mij daarom ook voorstellen dat er spelers zijn die deze latere berichten hebben gemist.

    In elk geval dankjewel voor de informatie. Ik ben nu weer helemaal bij.
     
  8. hwvdwjk

    hwvdwjk Forumbeginner

    Geweldige quest. En hartstikke leuk die nieuwe bomen. Jammer dat er zo weinig ruimte is op Bahamarama. Kan eigenlijk niets meer kwijt. Meer ruimte zou welkom zijn.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.