Praatgroep uitbreiding Bahamarama content

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 14 Maart 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Je koopt eerst het beeld van de betreffende boom vrij met GB en dan pas kun je in de groothandel de boom aanschaffen voor resp. BD voor de gewone en de XL of TG voor de XXL variant. Dus je moet wel degelijk GB hebben anders kom je niet ver. Maar ik heb nu net de schroefpalm en de groene thee vrij dus voor mij gaat het ook nog even duren voordat ik de bomen vrij heb
    Misschien een tip dan, wanneer je een Ananas-mango-masker kunt maken of kopen op de markt krijg je 6 uur lang +1 bonus bij je suikerrietoogst. Het buffslot hiervoor is goud
     
    Laatste bewerkt: 17 Maart 2015
  2. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik vind het dus wel leuk dat de keus er is om dit met TG vrij te spelen. Lijkt me een leukere besteding dan al die mysterieuze stallen en stek
     
  3. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dat is zeker een goude tip :) Ik kan ze zelf maken, maar omdat ik niet echt wist wat ik daar mee moest gebruik ik hem nooit. Maar naast mijn WAC ga ik die zeker gebruiken en dan oogst ik ook direct extra zodat mijn voorraad ook weer terug is :)
     
  4. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    was eigenlijk meer bedoeld als grap van mij, kan alleen de smyllies niet echt vinden:p

    ben er ook een tijd uit geweest bijna een jaar,
     
  5. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Ik heb besloten mijn gouden banaantjes in mijn zak te houden.
    Ik speel voorlopig niets meer vrij.
    Ik heb er nu 117.xD
    Zolang niets bekent is over het 3de eiland, ga ik het risico niet lopen.
    Hoewel ik heel graag de panda en de panda fok zou willen openen.
     
    Laatste bewerkt: 17 Maart 2015
  6. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik begin dus heel rustig met de quest. Koop niet eerder een boom vrij dan wanneer ik hem nodig heb. Heb nu 123 GB. Is een blijvende quest dus we hebben er alle tijd voor. Net wat anderen ook al hebben aangegeven. Eerst maar weten wat we aan GB kwijt zijn voor het rif
     
  7. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Graag gedaan, het is maar een weet en sommigen doen er niks mee ;)
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  8. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    De nieuwe bomen zijn niet nodig voor de nieuwe quest. Wanneer ik eenmaal weet hoeveel ik nodig ben voor het rif, ga ik rustig investeren in een boom die ik nog niet nodig heb. Op dit moment wacht ik dat liever af.
     
  9. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    o_O zover had ik nog niet gekeken. Ik wacht dus ook lekker af. Die bomen komen wel. Hoop dat het rif er ook gauw is
     
  10. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    3e eiland? Krijgen we dan een derde eiland?
    Naar wat ik begrepen heb uit de producersnieuwsbrieven is het koraalrif een geheel nieuwe feature bij Bahamarama.

    En zoals ik eerder al zei, ik ben niet gestopt met investeren in Bahamarama in afwachting van het Koraalrif.
    Als dat had betekend dat ik het Koraalrif een paar weken later pas had kan openen, dan was ik daar ook tevreden mee geweest.

    Inmiddels ben ik vaak level-up gegaan dus voor mij speelt het niet meer.
     
  11. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Je hebt zoveel GB dat je de 3 nieuwe bomen vrij kunt spelen en de overtuiging hebt dat je dan nog genoeg hebt voor het koraalrif?
    Mag ik aub weten hoeveel dat er zijn? Zoveel level-ups heb je na die post nu ook weer niet gehad dat je de bomen vrij kunt spelen en 100 over kunt houden volgens mij. Maar de laatste 2 weken heb je niet meegedaan met de Nederlandse top1000, dus ik weet natuurlijk niet wat je hebt uitgespookt.
     
  12. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Waar staat dat er 100 Gb nodig zijn voor het koraalrif??
     
  13. [jeanet]

    [jeanet] Regelmatige auteur

    pardon?
    Zeg Ron, vergeet niet te rapporteren aan Coco he!!
     
    miekje9 vindt dit leuk.
  14. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dat staat nergens en dat is ook nog niet bekend. Maar omdat er nu 3 nieuwe bomen bij zijn gekomen houden sommige (waaronder ik) hun GB in hun zakje. Anderen gaan investeren omdat ze denken dat je de bomen nodig hebt om echt op het koraalrif te komen, netzo als toen die tijd bij schateiland. Maar het zijn en blijven geruchten.

    Ze hebben laten weten dat het koraalrif voor iedereen haalbaar is en het niet heel veel GB gaat kosten, maar ja wat is niet heel veel??? Voor hun een weet en voor ons helaas allemaal nog een vraag.
     
  15. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Nergens, ooit de opmerking dat er niet meer dan 100 nodig zullen zijn. Sommige spelers houden daarom 100 reserve. Daar hoor ik ook niet bij. En Ron heeft al eerder aangegeven dat hij liever doorging met investeren.
    Nu zijn er 3 nieuwe bomen bij, en geeft hij aan dat hij ondertussen zoveel GB heeft dat langer wachten op het koraalrif vanwege teveel GB investeren op hem niet meer van toepassing is. Dat maakt me heel benieuwd.

    Tja, ik heb zijn rapportage wel gemist. Er is natuurlijk niets verplicht, maar ik vind het wel leuk als er deze week weer een rapportage komt in de Top1000. Doe je ook mee?
     
  16. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Het is echt een goude tip. Ik krijg nu 5 gewassen per kwartveldje, dat schiet mooi op :)
     
  17. -Dobbertje-

    -Dobbertje- Forummeester

    Ron zit 1 of 2 plaatsjes onder mij of we staan al gelijk, ik heb de 3 nieuwe bomen voor 142 gb ingewisseld en hou nu nog 131 gb over
    en er zijn ook weer gb's te verdienen...dus kan prima wat ie zegt..
     
    Laatste bewerkt: 18 Maart 2015
  18. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ga ik het hier nog 1 keer zeggen
    Er is gezegd niet veel GB nodig en het zal meevallen
    In de chat is toen een keertje gezegd dat niet veel misschien wel 40 is....

    En ook de chat is een officieel kanaal van farmerama net als de facebook pagina
     
  19. dutchboy

    dutchboy Alwetend orakel

    dit wordt echt ff doorbuffelen
    1e level klaar rest alleen zilver
    gelukkig hebben we tijd genoeg :) nu alleen nog sv voor verdere fokdieren
    te bemachtigen.
    hele mooie maar kostbare uitdaging xD
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  20. lovely

    lovely Forummeester

    @boer annelies: als je voor je suikerriet (of andere lage gewassen op baha) comfortveldjes gebruikt,krijg je er nog mer uit.De tijd valt heel erg mee,voor suikerriet wordt het dan 1 uur.......! Maar veel oogsten;)
     
    dutchboy vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.