Praatgroep uitbreiding Bahamarama content

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 14 Maart 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Je moet de kaki en de matéboom vrijgespeeld hebben in level 8
     
  2. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    bedankt die heb ik gelukkig al
     
  3. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ziet er erg leuk uit en is weer een quest om voor te werken. Ben blij dat ik gisteren ben afgereisd naar Bahamarama xD, kan daar nu echt aan de bak. Had al zo'n voorgevoel blijkt nu xD Mijn classic ++ komen goed van pas, de eerste 100 voer draait al. :p Ik ben er bijna klaar voor ;)
     
    farmermikkie en tinus138 vinden dit leuk.
  4. miepje40

    miepje40 Forum-overlever

    ach ja natuurlijk....niet gezien:oops:....dank je :D
     
  5. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    En hoeveel banaantjes gaan die boomlevels kosten in de apentempel, weet iemand dat?
     
  6. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

  7. tinus138

    tinus138 Teller

    Om ze vrij te spelen ben je dus in totaal voor die 3 bomen 132 banaatjes nodig:wuerg:.Dat word weer hard door werken.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  8. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Dank je wel Enk.
    Dan zou ik ze alle 3 vrij kunnen spelen, maar of dat zo verstandig is....
     
  9. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Ik heb ook 205 gb over maar laat de bomen maar even. Er werd in de nieuwsbrief wel gezegd dat het rif vrijspelen voor iedereen mogelijk zal zijn voor weinig gb. Maar het rif zelf zal ook ingericht moeten worden en dat zal misschien ook gb kosten dus wacht ik nog maar even af
     
  10. tooske58

    tooske58 Forum-expert

    Heb nog niet eens de gember vrij en de moringa vrij. Genoeg werk dus nog. Zo blijven we bezig. o_Ok nog een heleboel fokken zie ik wel.
    Ach eens zal ik deze ook wel uit spelen.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  11. meggy1960

    meggy1960 Oudgediende

    dit vind ik weer eens een geweldige uitdaging om naar toe te werken:p
     
  12. grobb

    grobb Forumleerling

    Een grote quest, maar de beloningen zijn oke. Alleen die stokjesfabrieken, 12 stuks, wat moet ik ermee? Waarom zo veel? Het zal een reden hebben. Ben benieuwd. Terzijde ben momenteel met de thee totaal bezig, het zal dan ook nog even duren voordat ik die 12 upgrade II stokjes heb.....

    grobb
     
  13. yvon61

    yvon61 Forum-analist

    Maar de bomen kunnen we toch gewoon kopen? Hebben we toch geen gb voor nodig of lees ik verkeerd.

    Ja dus ik las verkeerd, dan laat ik die bomen ook maar even, heb krap 100 gb omdat ik de pandafok moest vrij spelen.
     
  14. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Bij mij gaat dat ook nog heel lang duren. Een beetje net als met soep en vrienden. Zilver inleveren en dan rustig de andere benodigdheden opsparen en met de babybooms een beetje aan het fokken. Het zijn gelukkig geen laatste fase fokdieren, maar evengoed wel veel dieren nodig.
     
  15. -Dobbertje-

    -Dobbertje- Forummeester

    Ik koop ze wel voor die gb's de bomen, je weet nooit of je ze nodig zult hebben bij het koraalrif, schateiland moesten we ook een quest doen met veel dieren,vruchten en gewas, we zullen toch iets ervoor moeten doen denk ik, het word niet zomaar gegeven voor wat sterren en/of gouden bananen, en meestal met een bijbehorende quest(net als bij schateiland) kan je ook weer tep/gb verdienen

    veel plezier met de nw event en questen
    -Dobbertje-
     
  16. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Als het koraalrif speelbaar zal zijn voor iedereen, zullen ze toch niet het laatste gaan vragen om daar te kunnen spelen. Een quest met de nieuwste bomen is geen raar idee, maar dan kan ik ze ook nog vrijspelen. Voorlopig ben ik wel druk met de nieuwe quest. Dus om nu mijn laatste GB uit te geven omdat de vrucht daarvan belangrijk zou kunnen worden, zie ik niet zitten.
     
  17. -Dobbertje-

    -Dobbertje- Forummeester

    Schateiland konden we ook met gb open spelen, maar wilde je meer ruimte moest je toch de quest doen, was 4 fases toen.
     
  18. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Klopt, en die opzet vind ik heel erg leuk. o_Ok daar kun je het volgende gedeelte vrijspelen zonder eerst het laatste tempelgedeelte te openen, maar voordat je het hele schateiland had, moest je alles vrijgespeeld hebben wat toen in het spel zat.
    Gezien alle oranje stokjesfabrieken kan het ook zijn dat we die voor het koraalrif volop nodig hebben. Niet om het vrij te spelen, maar wel om lekker door te kunnen spelen.
    Als je meer dan 200 GB hebt, kan ik me ook helemaal voorstellen dat je het nut er wel van inziet, maar ik heb 58 GB, kan daarvan 1 boom vrijspelen waarvan ik nog niet weet wanneer ik die kan gebruiken. Als ik namelijk eerst 40 of 50 GB uit moet geven voor het koraalrif voordat ik zo'n quest kan spelen, heb ik toch liever eerst het koraalrif.
     
  19. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    de bomen komen denk ik bij mij in 2030
    heb nog niet alles vrij gespeeld en heb nu 13 gb
     
  20. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Momenteel heb ik weer 61GB, maar ook ik houd ze in mijn zak. Ik wacht eerst op het nieuws over het koraalrif voor ik mijn GB uit ga geven.

    Schateiland ben ik nu mee bezig, maar ik hoef niet eerst alles vrij te spelen om een stuk vrij te spelen. Het kost alleen erg veel dieren en die heb ik natuurlijk niet op voorraad. Daarom zet ik nu elke ochtend 4 papagaaien en 4 luiaards op mijn veld. Op die manier kom ik stapje voor stapje dichterbij een stukje extra land voor mijn sieritems. Dat zorgt er weer voor dat ik meer ruimte heb voor dieren of gewassen.
    Deze week ga ik dan ook bezig met die 5000 suikerriet. Gezien ik de rest van de velden op kwartveldjes werk, met knechten en WAC en baha toch niet mee doet. Kan ik daar mooi die suikerriet op verbouwen :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.