Praatgroep Uit je dak gaan!

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 9 Januari 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieve

    Lieve Halfgod

    Dat is heel lief Daxter1966 zal zeker aan je mouw trekken bij het ruilevent als het nijlpaard er tussen zit
    kan al ni wachten xD
    was wel veel SV voor het event en de babyboom sprong niet veel over zodat daar ook niet veel opbracht voor de questen
     
  2. truitje300

    truitje300 Forumleerling

    zo de schrijfverenstudio binnen :inlove:
    Ga nu stoppen, de stinkdierenwerkplaats gaat me teveel supervoer kosten, maar event geslaagd voor mij :)
     
  3. Errim

    Errim Regelmatige auteur

    Ik heb het event ook afgerond. Mijn hele boerderij heb ik inmiddels weer omgebouwd naar stallen en werkplaatsen, die ik nog kan gebruiken voor de coöperatiequests en voor de geruchten over een nieuw event met neonstallen :D Normaal gesproken vind ik het te veel werk om mijn hele boerderij om te bouwen naar stallen, maar ik zag in de kalender dat het nog wel even duurt voordat er weer een event is waarvoor ze van het land moeten :)
     
  4. Rozie67

    Rozie67 Gevorderde

    Yabadabadoo heb een wezeltje gekregen nummer 2 ben er heel blij mee. De bomen en de rest was niet veel soeps maar het wezeltje was zeer welkom.

    Bij ruilevent heb ik plenty stallen om te ruilen vooral flamingo, miereneter, rode panda en tijger mits ze geruild kunnen worden natuurlijk.
     
  5. keukendeur64

    keukendeur64 Forum prof

    Heb de laatste 2 niet afgerond, zie het nut niet direct in. Ben enkel voor die stallen gegaan, maar erop fokken zal niet lukken. Ik had ooit een grote voorraad sv maar die is ver opgebruikt (1800 sv naar 60 en dit op enkele maanden). Ik ben dan ook teleurgesteld, zo is het echt niet fijn meer. Ik kan nog wat sv uit de quests halen maar je moet genoeg voorraad hebben of gefokt hebben. Dus....
     
    blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  6. slakje64

    slakje64 Gelegenheidsauteur

    gelukt ,eindlijk nog eens een evenement dat ik heb kunnen halen zonder echte tijdsdruk
     
  7. Snowdrops1

    Snowdrops1 Forum-analist

    Heb de bijzondere werkstallen binnen...:inlove: hier stopt het voor mij want mijn SV is op. :oops:
    Heb de laatste SV bij elkaar kunnen sprokkelen uit de quests... :wuerg:

    Borkie gaat het denk ik niet meer halen... de inlogproblemen bij GoogleStore zijn helaas nog niet opgelost:cry:
     
    Rozie67, blackscorpion64 en sproetje06 vinden dit leuk.
  8. balletdanseres

    balletdanseres Regelmatige auteur

    Zo heb de speciale stallen binnen, maar ik ga niet voor de rode, zo bespaar ik weer voer om straks weer een volgend fokevent te spelen voor een speciale stal.
    o_Ok heb ik bij de stekjes mijn eerste olifantpoot en blauweregen en kan ik weer verder met die questen.
    o_Ok weer wat aan de koekoeks questen kunnen doen en kastelen in het zand.
    Dus al met al lekker bezig!;)

    En ik weet dat deze vraag niet hier thuis hoort maar zijn er hier nog farmers die buur met mijn willen worden want als ik dat bij de burentopic vraag zijn er altijd veel die na een tijdje stoppen en ik wil graag actieve buren!
     
  9. diditje

    diditje Junior expert

    hallo,
    wie heeft er licht blauwe badges teveel a-u-b, ik om er veel te kort. Mijn ID: 1181064
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  10. Errim

    Errim Regelmatige auteur

    Je kan de badges helaas niet cadeau doen aan elkaar...
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  11. diditje

    diditje Junior expert

    dat wist ik niet.Dank je wel
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  12. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Je bent alweer volo_O, oproep was schijnbaar succesvol;)
     
    blackscorpion64 en hendrika73 vinden dit leuk.
  13. Ricklsnk

    Ricklsnk Forumbeginner

    Ik heb de schrijfverenstudio binnen, dus geslaagd! :) Helaas niet genoeg sv meer voor de mysterie stallen aan de zoogdieren kant. Morgen even kijken of ik nog voor de sterretjes ga inwisselen
     
    blackscorpion64, farmermikkie en hendrika73 vinden dit leuk.
  14. m.kreuning

    m.kreuning Regelmatige auteur

    Alleen de stallen en stekjes gehaald. Rest geen SV genoeg voor. Wordt dus weer lang wachten.
    Nu maar hopen op een dier en/of boom die ik nog niet heb!
     
    blackscorpion64 en sproetje06 vinden dit leuk.
  15. trien63

    trien63 Forumleerling

     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  16. balletdanseres

    balletdanseres Regelmatige auteur

    Ik ben idd vol maar er zijn er nog 2 die al een tijdje niet spelen dus als jullie nog mijn buurtje willen worden stuur me dan aub nog even een duifje dan kan ik plek maken voor jullie 2 ;)
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  17. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Basis Kaarsenatelier kunnen scoren.
    Voor de rest had opa te weinig super voer ondanks de 20 super voer die ik van 2 buurtjes kreeg. :inlove:
    Helaas nog 26 fokquesten open en kastelen in het zand.
    Uit gewone questen geen voer meer te halen want die zijn op 6 na klaar.
     
    eevee60 en Rozie67 vinden dit leuk.
  18. FarmerJuline

    FarmerJuline Regelmatige auteur

    ik kan ook nog wel wat leuke actieve buurtjes gebruiken :music:
     
  19. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    heb je een berichtje gedaan ;)
     
    FarmerJuline vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.