Praatgroep Uit je dak gaan!

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 9 Januari 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. m.kreuning

    m.kreuning Regelmatige auteur

    Dit gaat het niet worden. Molen steeds SV laten draaien en zit nu pas op 113, morgenavond dan op 116.
    Zelfs met nog wat uit enkele questen niet genoeg. Kopen doe ik niet.
    Laat dus maar. Anderen wel succes!
     
  2. Sarriette

    Sarriette Junior expert

    kijk naar de quest van de koekoek daar komen veel supervoer uit als je die nog niet hebt gedaan tevens vallen ze onder de groep vogels.
    suc6 met fokken
     
    blackscorpion64, sproetje06 en daisy17858 vinden dit leuk.
  3. lovely

    lovely Forummeester

    Allemaal hartelijk dank voor het meedenken....inmiddels na wat omwegen de apen kunnen inleveren:oops:
     
    blackscorpion64, sproetje06 en daisy17858 vinden dit leuk.
  4. hildemarc

    hildemarc Forum-analist

    Uit de stallen: Adelaar geel, bever oranje, en een 2de das:inlove:
    2 rode pandaverblijven ( nu heb ik er 4 goed voor het ruilevent, misschien voor een nijlpaard wie weet :))en een tijger.
    De stekjes niets bijzonder.
     
  5. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hier ook alles klaar
    En wat de stekjes en stallen betreft
    Allemaal in de prullenbak
    Helaas zijn de fabrieken veel te klein....... ik heb zo een grote voorraad , ben niet de enige denk ik zo? Mag ik wel een mega fabriek krijgen:p
    Hopelijk als ze iets aankondigen qua opslag ......... word ik misschien niet meer zo teleurgesteld als tot nu toe .
    Valt erg tegen steeds,,plus het feit dat het mega veel fokdieren e,d kost om ze te upgraden heel erg jammer
    Gr En s6 all Tineke;)
     
    blackscorpion64, leni1955 en theindoo vinden dit leuk.
  6. Ellen1973

    Ellen1973 Gevorderde

    Bij het event zijn weer 2 bijzondere werkstallen te verdienen. Nu heb ik bij vorige events al diverse soorten werkstallen verdiend, zoals picknickdeken en nog iets van de krabben, skateboard ed. Maar wat kan ik ermee? Iemand een idee?
     
    blackscorpion64 en Sintra98 vinden dit leuk.
  7. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Niets bijzonders. Maar zoals bij de Nublons kon je ze wel gebruiken.
    Ze zullen niet snel specifiek in een event gevraagd worden, er zijn dan teveel spelers die niet mee kunnen doen.
    Een aparte quest met al deze bijzondere werkplaatsen zou wel leuk zijn.
     
  8. Ellen1973

    Ellen1973 Gevorderde

    Zou mooi zijn als er inderdaad een aparte quest komt. Nu moet je veel supervoer gebruiken om de werkplaats te kunnen bemachtigen en als je hem hebt, dan kan je er eigenlijk niets mee. Toch wel vreemd.. Ben in het event dan ook alleen voor de zoogdieren gegaan, omdat ik daar een stinkdier stal kon bemachtigen en die had ik dus nog niet.Al genoeg adelaarsstallen, dus het schrijfgerei houd ik maar even voor wat het is.
     
    blackscorpion64, Sintra98 en sproetje06 vinden dit leuk.
  9. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik denk dat ze wel bij de woonhuisbestellingen gevraagd worden. Dat is dan voor nu het enige waarvoor ze te gebruiken zijn.
     
  10. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Ik wacht ook rustig af tot deze (werk)stallen ooit eens nodig zijn. Ik doe juist wel mee omdat ze op een andere manier eerst nog niet in het spel komen. En als je ze dan nodig hebt staan ze er in ieder geval, maak alvast een voorraadje. Krab wordt nu bv. gevraagd in een nieuwe quest.
     
  11. Lieve

    Lieve Halfgod

    uit de stekjes en stallen
    voor farm: den XXL, appel XXL, bougainvillea, kowhai XL en rode anjou
    beverburcht oranje, das en kameleon oranje
    baha: kamelen oranje, stojesfabriek geel en tijger
    2 baobab XXL, mangistan XL en XXL, tamarillo XXL
    wanneer ik ooit aan een nijlpaard geraak en een wezel
    ook blauwe regen en chocoladewingerd :sleepy:
     
  12. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Pssttt chocolade wingerd kun je alleen bij bomenhandel winnen (tenminste dat denk ik, daar heb ik 'm vandaan)
    Net als drakenbloedboom, goudenregen en pimpernoot
     
    blackscorpion64, sproetje06 en daisy17858 vinden dit leuk.
  13. Lieve

    Lieve Halfgod

    zit ik weer verkeerd
     
  14. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    nee hoor Je vermelde alleen maar dat je die boom nog niet had :)
    Maar deze maand komt er weer een bomenhandel Toch? of heb ik dat verkeerd onthouden...... (de 17e even bij geruchtenkalender gekeken)
     
  15. Lieve

    Lieve Halfgod

    je hebt gelijk bij geruchtenkalender sta het. Hopen dat die er dan eens uitkomen :p
     
  16. klakje

    klakje Oudgediende

    Ik weet er ook nog eentje, had hem nog niet. Bambi is geboren en meteen aan het fokken geslagen. Hoop niet dat ik partij voor de dieren op mijn dak krijg vanwege het vele fokken
     
  17. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    heb mijn eerste olifantspoot binnen:inlove:
     
  18. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Ik kreeg een roze kameel, een miereneter, een rode anjou, een das en een gele adelaar. Niet gek. De rest in de opslag.
     
  19. Sarriette

    Sarriette Junior expert

    er komt weer een babyboom dus even wachten met fokken
     
  20. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Mocht het nijlpaard bij het volgende ruilevent te ruil zijn geef dan maar een gil buuf krijg je hem van mij.
    Hier het event tot de laatste fase afgerond koste 340 SV.
    Uit de stallen kwam mijn vierde nijlpaard de rest is niet de moeite van het vermelden waard.
    Al met al een makkelijk event die een hoop Sv heeft gekost
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.