Praatgroep Uit je dak gaan!

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 9 Januari 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. truitje300

    truitje300 Forumleerling

    Van beide de eerste 4 opdrachten ingeleverd, en nu even nadenken of ik verder wil voor die werkstallen, heb nog 299 supervoer, dus kan beide werkstallen wel halen maar ben dan door supervoer heen, dilemma dilemma :p
     
  2. -elvira101-

    -elvira101- Forum-expert

    hier tot de een na laatste fase klaar de rode stal laat ik deze keer zitten daar heb ik niet genoeg supervoer voor, ben al tevreden met de stallen zo. Hier 336 supervoer gebruikt en precies genoeg badges gekregen heb er geen meer over. had mooi een aantal dat ik een dubbele kreeg. nu benieuwd naar de stallen en stekjes (hopen op een wezel) iedereen nog succes
     
  3. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik heb het event al afgerond :music: ga nog door voor een aantal roze stallen :inlove:
     
  4. harriejose

    harriejose Forum freak

    Hier ook klaar.o_Ok bij marknicole en joke1948
     
  5. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ik denk dat ik stop...krijg steeds alleen lichte badges...maakt niet uit wat ik fok..:oops:
     
  6. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    De lichte zijn van de zoogdieren, welke er in overvloede zijn, de donkere voor de vogels. Lijkt me niet goed als je een lichte badge bij een vogelfok krijgt. Ticket naar support?
     
  7. irene257

    irene257 Gelegenheidsauteur

    Ik denk dat je alleen maar aan het fokken bent met zoogdieren, voor de donkere moet je ook fokken met vogels. Groet Henk&Irene
     
    blackscorpion64, Sintra98 en daisy17858 vinden dit leuk.
  8. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    mikmak, hier is een lijstje met vogels, waarmee je kunt fokken:
    eend
    gans
    kalkoen
    kip
    koekoek
    kraai
    struisvogel.
    Dat zijn de enige dieren waarbij je de vogelbadges kunt krijgen.
     
  9. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Heb ik ook gedaan;)
     
  10. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Heb dit event aangegrepen om meteen verder te gaan met kastelen in het zand.
    Normaal zou ik een gat in de lucht springen als dieren overspringen.
    Deze keer niet echt blij mee.:eek:
    Event is bijna klaar, nog de laatste zoogdieren en vogels in het hotel.
    Dan alleen nog de laatste medailles inleveren (beiden 45).
    Dan gaat ook kastelen in het zand weer in de kast en bewaar ik mijn sv voor de volgende keer.;)
     
  11. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    klopt...ik heb de griep en het bovenkamertje ligt nog plat terwijl ikzelf achter de computer zit....:wuerg:
     
  12. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Beterschap buur. Je kunt bij het fokken ook zien wat het is; zoogdier of vogel.
     
  13. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Hier de 2e ronde ingeleverd. De koekoekwolk kunnen vullen. Ik krijg niet voldoende babypanda's voor kastelen in het zand.
    Ik moet nog 12 zoogdierbadges en 17 van de vogels. Die stop ik er vrijdag wel in wanneer de babyboom is aangekondigd.
     
  14. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Zo, ik ben uit mijn dak gegaan. xD Hele fok gebeuren afgerond. Kreeg zelfs nog een regenboogkip uit 4 bruine kippen. Is mij nog nooit overkomen. :music:Stallen staan op het land en de bomen ook. Nu maar weer sv sparen, gaat wel erg hard op deze manier. Maar wel weer 2 mooie werkplaatsen erbij. :inlove:

    Iedereen nog veel succes met dit event. :music:
     
  15. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Zolang het maar geen vogelgriep is :p
     
  16. Ricklsnk

    Ricklsnk Forumbeginner

    Event gaat lekkerder dan verwacht! Nog maar 2 stappen en ik heb de schrijfverenstudio. De fokpunten daarvoor moet wel lukken, alleen de fokbadges dat wordt helaas een probleem ben ik bang! Morgen eens kijken of ik wat heb aan de bomen!
     
    blackscorpion64, sproetje06 en daisy17858 vinden dit leuk.
  17. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    ging heel makkelijk met uit je dak gaan ben al klaar .
     
  18. Errim

    Errim Regelmatige auteur

    Oeps, de tijd niet in de gaten gehouden, babyboom is alweer voorbij. Ik was bezig met de laatste badges, maar ik moet nog even geduld hebben tot dit weekend...:music:
     
  19. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Stallen en stekjes uitslag:
    anaconda++
    olifant++
    flamingo
    achacha xl 2x
    advocado XXL
    baobab XL
    olifantspoor :inlove:
    kip oranje-.-
    struis oranja
    zwaan
    appel XXL
    kwohai XXL 2x
    sleedoorn XXL :inlove:
    sorbus XXL

    Toch 2 nieuwe bomen en een boom waar ik er nog maar 1 van had. De bomen zijn dus mooi, de stallen minder.
     
  20. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Net stekjes en stallen geoogst maar ben de uitslag al vergeten Zegt genoeg denk ik
    Weet er nog 1 van baha de olifantspoot Ja weet er nog een paar 3 baobab 1 xl 2 XXL laatste weet ik niet meer en stallen miereter, wasbeer en oranje panda......
    En ..... stallen van farmerama weet alleen nog gele scheerstal en stekjes XXL peer, XXL sleedoorn meer weet ik echt niet meer
    Maar ach deed ook niet mee voor de stekjes en stallen Moet alleen de nieuwe werkstallen nog plaatsen maar nog even geen ruimte
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.