Praatgroep Uit je dak gaan!

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 9 Januari 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieve

    Lieve Halfgod

    graag gedaan HofvanDromen we zijn er om elkaar te helpen niet
     
  2. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik had willen wachten tot ik mijn kattenrommel kon oogsten, was ik zo dom om toch te oogsten toen de regenboog klaar was. Scheelde maar 10 minuten. Vanavond met alle huisdieren ga ik de volgende ronde oogsten. Ik heb nu 50 om 50 in de fokstal gestopt. Ik had van de zoogdieren 10 extra badges en van de vogels 3. Ik zal er straks dus nog wel niet zijn, maar de werkstallen wel binnen en dat komt beter uit met het verkrijgen van de juiste dieren voor de quests. Modderbadritueel is in ieder geval binnen, en ik denk dat ik straks het laatste sieritem ook binnen heb. Dan nog kijken wat ik wil inleveren want die koekoekquests heb ik dan nog geen van allen af en er zit nog aardig supervoer in. Maar het kan ook zijn dat ik dan toch voor de eierboom xxl of de roze geitenstal ga.
     
  3. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    De dubbele badges gaan redelijk. Vindt voor de verandering de sticker erg mooi:inlove:, helaas doe ik er verder niets mee.
     
    blackscorpion64, sproetje06 en daisy17858 vinden dit leuk.
  4. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier klaar
     
  5. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    weet niet hoeveel ik dubbel heb gekregen....ook niet hoeveel ik heb gefokt..hou dat eigenlijk nooit bijxD

    Ik vlas al maaaaaaaaaanden op een gouden varken ...huh misschien al jaren..

    Coco haal maar die roze geitenstal....je weet waar je hem kwijt kan-.-xD
     
    blackscorpion64, daisy17858 en annigjen vinden dit leuk.
  6. hildemarc

    hildemarc Forum-analist

    Alleen de rode stallen neem ik niet. Met de rest ben ik klaar.:D
     
  7. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Vond het event makkelijk te doen. o_Ok veel dubbele badges deze keer.
     
    blackscorpion64, daisy17858 en annigjen vinden dit leuk.
  8. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Het event is klaar...5 vogelbadges over.
     
  9. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier het event ook klaar:)
     
  10. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Hier ook klaar....en jawel deze keer wist ik het wel hoeveel SV ik had....snugger:music:
    1100...en nu nog 625 over...event uitgespeeld met 475 SV...
    Wat mij wel opviel...ik had de zoogdieren klaar...141 badges...
    Dus die vast ingeleverd terwijl de laatste 8 vogels nog stonden te broeien...
    kreeg mooi uit die laatste 8 geen extra badges meer:eek:o_O

    dus mooi uitgekiend 1 zoogdier badge over...

    maar verder een waardeloze Babyboom....geen niks nada leuke overslag..gelukkig had ik wel genoeg punten aan fokdieren/dieren
     
  11. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Van het event kreeg je ook supervoer dus je hebt iets meer opgemaakt ;)
     
  12. truitje300

    truitje300 Forumleerling

    misschien rare vraag, waar vind ik het eventscherm,?
    Staat niet op het stadsoverzicht voor de coöperatie, daar had ik het verwacht...


    Edit: via nieuwspagina kan ik er wel in
     
    Laatste bewerkt: 11 Januari 2017
    blackscorpion64 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  13. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Event is hier ook klaar. Moet zeggen dat ik het met het fokken met zoogdieren wat moeilijker had (wat heb ik nodig) en bij het inleveren bij de vogels. Daar heb ik wat hogere dieren ingeleverd. Bij de zoogdieren vooral fokdieren van paarden, varkens en geiten ingeleverd, daar heb ik er voldoende van.
    In totaal heb ik 249x gefokt. Scheelt toch weer 31 keer wat weer 62 SV scheelt. Het heeft mij dus 498 SV gekost maar kreeg uit het event 24 terug. Totale kosten 474SV.

    Nu de molen weer volop aan zetten om weer een voorraad op te bouwen. Volgens de geruchten zijn de pauw, vleermuis, hond en kikker straks aan de beurt.

    1 badges van elk over. Bij de laatste 3 kreeg ik 2 keer een dubbele.
     
    Laatste bewerkt: 11 Januari 2017
    blackscorpion64, sproetje06 en daisy17858 vinden dit leuk.
  14. valkenier

    valkenier Levende forumlegende

    Event ook klaar;)
     
  15. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Je heb gelijk...weer vergeten hier:wuerg:xD

    Je kan ook via eventklokje...zo heb ik het gedaan...moest ook weer zoeken...ppffff lijk soms nog een beginneling :p:wuerg:
     
  16. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    En dan heb je vast ook nog wel supervoer van lieve buren gehad die hebben gekocht. BP had toch wel even de moeite kunnen doen om in de stad op het plein iets leuks neer te zetten. Zullen gerust een hoop spelers zijn die niet door hebben dat er een event is begonnen.
     
  17. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Nee Thea , deze keer niet...er was maar 1 buur die SV had/heeft gekocht en niet het grote pakket...
    Ben der wel blij mee ...Maar merk wel dat het animo om SV te kopen kopen kopen kopen minder wordt...
    Kan het ze ook niet kwalijk nemen..natuurlijk niet...koop zelf ook maar af en toe en nu niet...
    Het is denk net als met alles nu ...te veel te vaak te nuja noem maar op-.-

    Ben het ook met je eens dat als er een event is , dat , dat dan WEL op het eventplein moet staan...
    Zo is dat altijd geweest en zo hoort het ook...ze zijn echt een beetje lui aan het worden daar in Hamburg - City8):wuerg:
     
  18. Rozie67

    Rozie67 Gevorderde

    Complete buit is binnen heb bij vogels alles gedaan met papegaaien had er meer dan 2500 stuks van dus kon wel wat lijden dacht ik zo. Bij zoogdieren wat rondgekeken en kijken naar hoeveelheden wat ingeleverd moest worden en dat was ook een eitje met SV ging het ook redelijk in totaal iets van 350 SV er doorheen gejast dus dat viel me mee kreeg mooi om en om extra badges nu maar 1 zoogdierbadge over.

    Succes allemaal bij het fokken en behalen van de stallen of andere item`s.
     
  19. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Hier is het event ook klaar. Lekker weer.
    Ik heb 21 badges dubbel gekregen, dus ook wat minder supervoer kunnen gebruiken.
    Morgen weer lekker griezelen. Kom maar op :)
     
  20. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    ff wachten ff wachten als ik nu over schakel moet ik ook klaar zijn , Niks meer verder doen aan de Baby Boom hou mijn SV vast voor de volgende keer. Word teveel gevraagd :oops:
     
    blackscorpion64 en sproetje06 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.