Praatgroep Uit je dak gaan!

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 9 Januari 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik heb net even naar de prijzen gekeken. Er zijn mooie prijzen te verdienen.
     
  2. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    heb de eerste 40 stallen gevuld, laat waarschijnlijk de rode varianten gaan, kost me de laatste tijd toch te veel supervoer.
     
  3. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Ja met babyboom wordt ik een iets klein beetje fanatiek hahahahaha (en ja kost heel veel supervoer maar toch ook wel vaak geluk gehad dat ik wel eens een laatste dier kreeg uit gewone.)
    Maar kastelen in het zand en soep en vrienden moet ik ook nog Maar daar heb ik geen zin in. Vooral soep en vrienden niet want toen die quest kwam was ik al met veel fokquesten klaar en om dan weer helemaal opnieuw te beginnen nee bah ..... en kastelen ben ik bij laatste lvl goud (en moet bij één van de eerdere lvls nog de anaconda's)
    Maar had een tijdje geleden bedacht ach kan wel eens een laatste dier kopen op de markt maar ja waar voorheen de prijs nog wel eens 7 miljoen Bd was zijn de prijzen tegenwoordig mega hoog dat ik dat dan weer zonde van de Bd vind
     
  4. Rozie67

    Rozie67 Gevorderde

    De gehele fokstal volgegooid ben benieuwd hoeveel van die badges gaan komen. Wil toch proberen om alles mee te pakken maar in ieder geval wel die gewone stallen de rode zijn dan meegenomen als het me lukt.
     
  5. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    wou al gaan oogsten, dacht dat we om 10.00 uur zouden beginneno_O. Nog maar even 2 uur op de handen zitten;)
     
  6. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Nog even snel de was opruimen en dan mijn rabarber oogsten, maar dit kan niet want het is na 13uur en om 13uur onderhoud dat 60min gaat duren. Een ding scheelt, we kunnen niet onze megafokstal te snel oogsten, want we kunnen niet op het spel.
     
    blackscorpion64, daisy17858 en Rozie67 vinden dit leuk.
  7. Rozie67

    Rozie67 Gevorderde

    Hopelijk zijn ze voor 14:00 klaar met wat BG aan het doen is. Wil graag nog wat stallen leeghalen.
     
    blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  8. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    zo xD dit event ook weer klaar
     
  9. mamiagk

    mamiagk Forumkenner

    wil graag mijn fokstallen versnellen met parfum,maar kan geen parfum toevoegen....dat is balen!
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  10. -elvira101-

    -elvira101- Forum-expert

    hier een goed begin!!!! Ik had de fokstal helemaal vol staan met dieren de helft met vogels en de helft met zoogdieren. De badges die ik nu al heb zijn voor de zoogdieren 76 en voor de vogels al 73. Ik heb best wel geregeld dus een dubbele badges gehad. nu weer een paar dieren in het hotel en kijken wat daar uitkomt. we gaan eerst voor de nieuwe stal en dan kijken hoever we komen want het supervoer is bijna op. iedereen succes!!
     
    blackscorpion64, sproetje06 en daisy17858 vinden dit leuk.
  11. lovely

    lovely Forummeester

    Weet iemand waarom je niet alle sooren zoogdieren kunt inleveren? Bijv.apen...zijn zeker zoogdieren!
     
    blackscorpion64 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  12. mamiagk

    mamiagk Forumkenner

    ik kan wel apen inleveren
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  13. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Heb je wel de apenfok vrijgespeeld op BAHA ? anders zou ik het ook niet weten. Ik kan namelijk wel de aap inleveren.
     
    blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  14. lijebouwman

    lijebouwman Forummeester

    Het event afgerond. Twee keer de fokstal volgegooid. 7 badges over.
     
    blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  15. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Je wilt ze niet per ongeluk bij de vogels inleveren? Want dan lukt het niet.
     
    blackscorpion64, daisy17858 en herma1234 vinden dit leuk.
  16. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Lovely....Ze staan bijna helemaal onderaan in de rij van zoogdieren...
    ik zocht ook al ....
    Vind die rij dieren te !! door elkaar staan allemaal en zeker niet handig ingedeeld...:wuerg:
     
    blackscorpion64 en sproetje06 vinden dit leuk.
  17. Lieve

    Lieve Halfgod

    ja je kan ze op waarde zetten bovenaan van A-Z op Level, aantal en Waarde;)
     
  18. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dan moet je even bovenaan sorteren op een manier die je wel handig vind. Ik heb ze op waarde gezet.
    Vervolgens zie je alle (fok)dieren die je kunt inleveren, ook als je ze niet hebt. Dat maakt de lijst wel onnodig lang, maar als je dan scrollt naar de waarde die je nodig bent kun je snel en handig uitzoeken wat je wilt inleveren zonder onnodige waarde in te leveren.

    Lieve was me net voor.
     
  19. Lieve

    Lieve Halfgod

    ja ik heb ze ook op waarde echt handig vind ik dat
     
  20. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    :) dank jullie wel....nooit geweten of gezien:oops:xD
    heb ze nu ook op waarde staan...
    ben der nog niet....slaat weinig over en geeft niet echt veel extra badges...
    heb nu 117 om 115...
     
    blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.