Praatgroep Uit je dak gaan!

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 9 Januari 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Errim

    Errim Regelmatige auteur

    Goeie tip Coco! Ik zie dat ik inderdaad nog aardig wat supervoer uit die quests kan halen.
     
  2. sproetje06

    sproetje06 Forumbewoner

    Ik vul mijn fokstal altijd voorzichtig om te kijken hoe het loopt...
    Ga inderdaad aan mijn vaste questen werken.
    Ik heb wel genoeg SV en ga voor het hele event.

    De laatste fokevents kwam er ook nog een BBD in het weekend erbij:) Ik weet niet of ik daar op durf te gokken:oops:
    Morgen maar eens flink aan de slag en rekenen. Komt vast wel goed.
     
  3. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    Duurt die aanbieding van Supervoer Echt 1464 dagen ??-.-
    En dat voor een tijdelijk event?
     
  4. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Volgens mij is dit geen zeer moeilijk event, als je supervoer en voorraad dieren hebt. Gelukkig alles ruim op voorraad, dus de fokhotels gevuld.
    Ik heb half koeien en half koekoeken gedaan, in de hoop dat ik 2 quests ook meteen kan afronden.
    Ik heb hier wel veel zin in, hopelijk ook weer wat bd te verdienen, mijn banksaldo is weer flink geslonken :p
     
  5. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Vraagje wat is met die koekkoek aan de hand? Ik lees dat veel van jullie daarmee gaan fokken.:D
     
    blackscorpion64, annigjen en sproetje06 vinden dit leuk.
  6. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Zo ga ik voor de apen en de ganzen.
     
  7. sproetje06

    sproetje06 Forumbewoner

    Er is niks aan de hand met de koekkoek. Er bestaan alleen veel queesten van de koekkoek.
    Bij één van deze queesten kun je een wolkenrij verdienen, die je moet vullen met seritems uit de andere queesten. Nogal een opgave duso_O
    En de koekkoek valt onder de categorie vogels én je kunt er ook nog eens behoorlijk veel SV mee verdienen.

    4 winstpunten in een klapxD ehh fok!
     
  8. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Mag ik dan weten welke koekoekquest die wolkenrij en supervoer oplevert?
     
  9. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester

  10. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    We krijgen vrijdag 2 uur lang de fokknecht van Bommel als je iedere dag langs geweest bent dit jaar. Ik durf dus wel op die babyboom te gokken vrijdag. Zaterdag krijgen we er een partij parfum achteraan, dus ik denk een babyboom gedurende het hele weekend.
    Ik weet alleen niet of ik er op ga wachten. Morgenmiddag een keer oogsten en morgenavond, en dan kijken wat ik nog nodig heb. Niet veel meer vermoed ik, maar met dat deel ga ik dan wel wachten.
    In koekoekgeheimen zit de wolkenrij met 170 supervoer en het sieritem punkie missie in 2 delen.
    In koekoeksjongen zit het sieritem mamakoekoek (in fase 3 en 6 een deel) en 90 supervoer. (en eierboom + xxl)
    In operatie-koekoek zit het modderbadritueel (ook in fase 3 en 6 een deel) en 195 supervoer en ook 540 koekoeken in fase 2, de leukste om mee te beginnen omdat de eerste fase meer supervoer oplevert dan het kost en de 2e fase je aan de dure koekoeken helpt.
    In koekoek uitbreiding zit het koekoekei (ook in fase 3 en 6 een deel) en 195 supervoer
     
  11. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Dankjewel voor je reactie
     
  12. LadyPig73

    LadyPig73 Regelmatige auteur

    Ik ga ervoor! o_Ok voor de rode stallen, want daar zitten meteen GB bij
     
  13. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Hokken gevuld 66 met katten en 66 met koekoek
    dit zijn toevallig de enige 2 fokquesten die ik nog heb openstaan
    alle andere koekoeks questen heb ik allang uitgespeeld
    Maar kan eens bij mijn andere boerderij kijken of ik in die questen daar nog wat supervoer heb staan ;)
     
  14. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dan ben je al mooi ver. Ik heb 30 fokquesten openstaan. En dan nog kastelen in het zand en de soep en vrienden.
    Ik heb de moed dus al lang opgegeven die ooit allemaal af te krijgen. Ik doe dus alleen de fokevents en neem dan gelijk een stukje van de vaste questen mee. o_Oit probeerde ik met alle BD die ik bijelkaar kon krijgen om fase 9 van ieder fokdier te halen voor de TG, maar de bioscoop kost minder energie.
     
  15. john-j

    john-j Forum-hertog

    coco vraagje op welke wolk ga je het modderbadritueel zetten? dat snao ik namelijk even niet of ik zie over het hoofd.
    mvg john-j
     
    blackscorpion64 en sproetje06 vinden dit leuk.
  16. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    je vergat donderdag roze gelei die je ook bij bommel krijgt;)

    trouwens off topic waar kan je zien wat je het kado wordt bij bommel dit keer
     
    blackscorpion64 en sproetje06 vinden dit leuk.
  17. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Het lijstje heb ik hierboven geplaatst, de sieritems met upgrades van de koekoekquesten kunnen en moeten op de wolkenrij van de koekoekquesten die je ook uit een quest haalt.
    Door naar Bommel te gaan. Daar kun je tot dag 7, 14 of 21 kijken. In dit geval dus tot dag 14. En wanneer je dit jaar nog maar 5x hebt ingelogd tot dag 7.
     
    blackscorpion64 en sproetje06 vinden dit leuk.
  18. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    bedoelde uit de kist sorry:oops:
     
    blackscorpion64 en sproetje06 vinden dit leuk.
  19. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Dieren die na het publceren van deze lijst in het spel zijn gekomen zijn en worden hier niet toegevoegd, maar hebben wel een cactegorie en doen mee als er om die categorie wordt gevraagd.
    We zijn bezig de categorie in de eigen faqs van de dieren te verwerken zodat die informatie staat waar ze thuis hoort.
    We proberen namelijk dezelfde informatie niet op verschillende plaatsen te zetten omdat het dan bij wijzigingen (en iedere speler weet dat dat vaak genoeg gebeurt) geheid op de ene of de andere plek mis gaat.

    Met je tooltips aan kun je de categorie ook eenvoudig zien in de schuur als je met je muis op een dier gaat staan.
     
  20. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ik had het niet goed gelezen, was te snel. Dacht 60x van elk. Maar las later dat ik het fokhotel 2x vol moet gooien. Dus vanavond gooi ik hem voor de 1ste keer helemaal vol. Wel de helft van elk.

    Hier ga ik ook zeker met de koekoeks fokken. Heb hier al een aantal van in mijn fokschuur staan en heb ook al wat van de koekoekquesten af. De wolk kan ik pakken, maar gezien ik de sieritems nog niet heb heb ik geen behoefde aan een grijze staak.
     
    Laatste bewerkt: 10 Januari 2017
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.