Praatgroep Tycoon van de maanlichtwinkel

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 31 Januari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Dank je wel. :)

    Als er iets nieuws wordt geplaatst, is zo'n draadje dik gedrukt. Ik kijk dan altijd wel meteen. Dan had ik dus nu geen lang gewas op mijn akkers gehad voor de drops van het griezelevent, maar pijpbamboe.
     
    Borkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  2. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Foutje in de herziene tabel hersteld (fase 7 480).

    Wat betreft moment van plaatsen van de wijzigingen:
    Er is de hele middag over gepraat tussen BA's en BP.
    Aan het begin van de middag was alleen een fout in de bp-faq aangaande 38EP*level aangegeven om te verbeteren maar dat stond bij ons al correct, verder was alle info nog vertrouwelijk omdat GD er nog over moest besluiten.

    's Avonds ben ik zodra ik tijd had aan de slag gegaan met bekijken wat er allemaal aangepast moest worden en dat ook overzichtelijk te doen. Bekijken, want in de loop van de middag waren er diverse mails met afwijkende opties en deelwijzigingen gestuurd.

    Ik begrijp dat een aantal van jullie het gevoel heeft dat het sneller gemoeten had maar juist omdat we weten dat haastige aanpassingen vaak gevolgd worden door herstelberichten doen wij nooit mee met voortijdig publiceren van dergelijke plannen.
     
  3. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Dank voor je reactie Ron.
    Ik neem de NL mods ook zeker niets kwalijk en het is zeker beter pas iets te plaatsen zonder opnieuw te moeten gaan wijzigen.

    De communicatie tussen BP en jullie zou vermoedelijk een stuk beter kunnen (en moeten).
    Of nog beter, dit alles is te voorkomen als BP even beter nadenkt voor ze 2 events op dezelfde akkers plannen. Ze kennen de spelers en het spelletje inmiddels, lijkt me, en het zou zoveel rust in de tent brengen als dit soort discussies helemaal niet meer nodig zijn.
    Het is gewoon jammer, zonde van al die mooie graphics, leuke events etc. Het is zo'n leuk spel, maar het levert nu irritatie op, en dat was te voorkomen geweest (in mijn ogen).

    Afijn, ik ga nog maar eens wat buizen leggen, want daar zal ik na 2 uur niet veel tijd meer voor hebben.

    Dank mods, voor jullie inzet, oneindige geduld en reacties!
     
    Reggaefeeks, Borkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  4. -corrie-76

    -corrie-76 Forumbeginner

    waarom duurt schimmeloor 6,5 uur i.p.v. 5,5 uur zoals in de faq is aangegeven?
     
    Borkie vindt dit leuk.
  5. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Dank je wel voor je berichtje
    En dank voor je inzet ook voor de andere mods.

    85 drops hier:music:
     
    -freedom5555- en Borkie vinden dit leuk.
  6. thea1963

    thea1963 Forum freak


    53 di's uit me langste gewas (kwartakkers), zouden jullie kunnen vragen of dat de droprate alvast omhoog kan, prima dat we dit op 1 veld moeten spelen maar dan moeten de di's wel wat beter omhoog komen

    En de schimmeloor duurt 6,5 uur ipv van 5,5 uur
     
    Borkie vindt dit leuk.
  7. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    vraag ik me ook af. Foutje in de FAQ of in het spel? Ik hoop het laatste....

    83 di's uit 1 veld met langste gewas en 1 veld met bomen en stallen
     
    Borkie vindt dit leuk.
  8. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Hier 38 dropjes... obsidiaan toch? :oops:
    Maar had niet mijn langste griezelgewassen erop staan en heb nog niet het tweede veld helemaal vrijgespeeld... twee stukjes nog maar...
     
  9. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Ik heb er maar 28 :cry:

    Had een heel kort gewas erop omdat mijn internet uitgevallen was de vorige keer.
     
    farmermikkie en Borkie vinden dit leuk.
  10. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Hier precies 90 drops. Stuk of 30 bomen, 14 stallen zoiets en langste gewas
     
    Daxter1966 en Borkie vinden dit leuk.
  11. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Das pech, Lea:wuerg:
     
  12. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Ik pas ook...:sleepy:
     
    Borkie vindt dit leuk.
  13. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ohrlappenpilz

    [​IMG]
    306:30 Std.39Grusel
    (verbleibt nach dem Event im Spiel)
    Vollmondacker
    Pilzwald
    10
    :(
     
    Borkie vindt dit leuk.
  14. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Hofje staakt -.-
    Als het allemaal zo moet ...dan maar niet -.-
    De missie hier is die Paddenstoelenwoud ooit nog is te kunnen openen :wuerg:
     
    pipelepo, Borkie en .babouska. vinden dit leuk.
  15. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Hier 47 drops uit 1 veld met langste gewas van 8 uur, 4 stallen en 10 bomen. Morgen maar eens kijken of ik al een deel vrij kan spelen van het 2e veld. Vandaag geen tijd voor.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  16. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier 61 di's, maar ik ga lekker verder met de buizen leggen:)
     
    Borkie vindt dit leuk.
  17. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Dat elke verandering geen verbetering is blijkt nu wel .
    Ik was van plan om naast het vleermuis voeren eens flink aan het paddenstoelenwoud te gaan werken .Maar omdat dat nu ook het event op het vollemaanveld moet ,moet ik daar keuzes in gaan maken . We zien wel waar het schip strand .Hier 44 drops dus dat is niet best en omdat ik meestal donderdags en vrijdags werk ben ik nog lang niet zo ver om een stukje extra paddenstoelenwoud te openen .
    Al met al had ik veel zin aan dit event maar is dat naar een dieptepunt gedaald . Bedankt BP
     
    Borkie, tinus138 en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  18. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    Hier 52 stuks uit 1.5 veld met spoken en stallen en bomen.....zie niet in hoe ik de tijd krijg om de rest vrij te spelen ;)
     
    Borkie vindt dit leuk.
  19. Hambo(er)

    Hambo(er) Forum-overlever

    Iedereen die mee doet veel succes :D, ik doe na het veranderen van het event niet meer mee.........:( ik heb het paddenstoelenveld nog niet vrijgespeeld, en met alleen het hoofdveld wordt het een moeilijke missie, zoals het event oorspronkelijk beschreven stond had ik zeker mee gedaan.

    Helaas pakt deze aanpassing (naar aanleiding van feedback van de forumbezoekers) voor mij verkeerd uit:(

    Nogmaals veel succes voor iedereen die wel mee doet:music:
     
    Borkie vindt dit leuk.
  20. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Vraag me ten zeerste af ...WIE o_Overzint dit allemaal ...:eek:

    en met diegene zou Hofje toch oh zo graag is een stevig gesprekje willen voeren ...-.-
    Want het vast geen ervaren Boer of Boerin :music:die veel van zijn/haar Boerderij houd 8)
     
    Borkie en Daxter1966 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.