Praatgroep Tycoon van de maanlichtwinkel

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 31 Januari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Het is ook niet goed of het deugt niet he xD

    Ik heb tot mijn verbazing meer op voorraad dan ik dacht, ik kan beide armen leveren tot en met opdracht 3. En dan verder met de hoofdbalk, daarvan wil ik in elk geval de mestcadeautjes binnen halen en daarvoor moet ik drie keer eventgewas oogsten dus dat is prima te doen. Voor de rest kan ik me dan bezig gaan houden met de slijmmonsters etc., anders blijf ik doormodderen op één veldje.

    Die vleermuizen laat ik gewoon zitten, een mens kan nou eenmaal niet alles tegelijk.
     
    LucieSchreurs, Borkie, -Coco1968- en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    zo heb ik het ook geteld. foutje in de faq, ofwel in de aantallen ofwel in het totaal. wachten tot vanmiddag dus?
     
    Borkie vindt dit leuk.
  3. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Nee niet tot vanmiddag
    fase 7 moet zijn 480 ipv 400 :music:

    dus helaas niet 80 minder:p


    zo fansite is weer aangepast8)
     
  4. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ik vul alleen de linkerbalk, de rechterbalk voor die paar bd extra is zonde van me gewassen :music:
     
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik doe het ook niet voor de BD hoor, ik doe het in het kader van mijn eeuwigdurende jacht op (susi's) supermest xD
     
    BoerAnnelies, Borkie en bepsels vinden dit leuk.
  6. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Ik zie net dat de faq is veranderd nu minder eventgewas en DI nodig voor het Tycoon event. DI komen alleen uit de volle maan velden en het griezelgewas is alleen te zaaien op de volle maan velden. Zo dat kost minder denkwerk en kan ik lekker verder gaan op de gewone velden met het buizen event.
    ;)
     
    Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  7. msMaybecouple

    msMaybecouple Forum prof

    Tja ik lees ook net de FAQ en heb nu toch de verkeerde beslissing genomen. Ik had mijn langste gewassen erop gezet voor drops en dacht ik hoef geen water te geven omdat ik ze er toch pas om 14.00 uur af kan halen.:cry: :wuerg: Tja nu heb ik ze toch maar vlug water gegeven voor die laatste uurtjes, anders waren de gewassen wel allang klaar geweest en had ik weer met het eventgewas verder kunnen gaan. Helaas pindakaas.
     
    Borkie, lonnie57 en farmermikkie vinden dit leuk.
  8. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Als ik dat nodig hebt dan haal ik ze wel ooit uit me 143 open questen in de cooperatie :p xD
     
    Borkie vindt dit leuk.
  9. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Daar heb ik allemaal geen tijd voor joh, met al die events xD
     
    Reggaefeeks en Borkie vinden dit leuk.
  10. bepsels

    bepsels Forummeester

    Ik zorg er inderdaad ook altijd voor dat er geen grijze wolkenrij is!
     
    Borkie vindt dit leuk.
  11. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Nee het is er echt makkelijker op geworden, 650 di's van 1 veld en 2 soorten gewassen verbouwen op 1 veld :wuerg:
    1 van de slechtse veranderen van een event tot nu toe en ga er geen energie in steken :p xD

    Edit: En nu maar wachten tot me gewassen klaar zijn tot 14:00 uur :cry:
     
    Borkie vindt dit leuk.
  12. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik denk trouwens dat het griezelwild en wolkenrij voor verkorting tijd niet op de gifplant gaan werken
    want is natuurlijk event plant......:eek:
     
    Borkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  13. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Lees net op het Duitse forum dat daar de veranderingen al gisterenmiddag bekend waren over het event :eek:
     
    Borkie vindt dit leuk.
  14. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Dat geloof ik niet
    want in de chat van farmeramafans hadden ze het ook dat het vanmorgen was veranderd
     
    Borkie vindt dit leuk.
  15. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Oh de wac werkt zeker ook niet op volle maan?
     
    Borkie vindt dit leuk.
  16. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Borkie vindt dit leuk.
  17. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Borkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  18. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Kan zijnd at de post toen is gemaakt maar nog niet definitief was en dus nog niet zichtbaar ...
    Zal eff ein kletsdraadje daar kijken

    Gekeken jep inderdaad om die tijd online gegaan ppffff had ik ook andere planning gemaakt
     
    Borkie, -matthias1952- en farmermikkie vinden dit leuk.
  19. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ah ja, dat kan natuurlijk.
    Ben benieuwd naar je bevindingen.

    Maar om 13.23 gistermiddag is daar gemeld dat de FAQ 'nu' is aangepast.... dus denk dat dat wel direct live is gegaan.
     
    Borkie en -Coco1968- vinden dit leuk.
  20. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ze moesten daar ook maar toevallig in de faq kijken want alleen daar is erover gecommuniceerd (wat ze nog steeds niet kunnen bij BP)

    Edit: Zie net dat er in het discussie draadje wel is gecommuniceerd

    http://de.bigpoint.com/farmerama/bo...ernte-imperium-2018.70989/page-8#post-3333996
     
    Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.