Praatgroep Tycoon van de maanlichtwinkel

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 31 Januari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuintje57

    Tuintje57 Forum-expert

    Daarom schreef ik in een ander draadje al dat ze ons gek willen maken.:p
     
    blackscorpion64 en Borkie vinden dit leuk.
  2. goldprince

    goldprince Forumleerling

    Even een vraagje, wat is de kastanjewolk?
     
    blackscorpion64 en Borkie vinden dit leuk.
  3. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Dit is de kastanjewolk :)

    [​IMG]
     
  4. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Deze wolk samen met bv veredelde anjers (die heb ik) met een stol en witte onschuld zijn je anjers direct klaar na het inzaaien, waardoor je dus snel veel DI kunt verzamelen.
     
  5. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Je vergeet het belangrijkste, de SM :p xD
     
  6. Selvi51

    Selvi51 Gevorderde

    Tjonge jonge zo kom je nooit meer toe aan de coöp opdrachten en die kastanje-wolkenrij mag wel eens in de herkansing komen
     
    bepsels, boermars, blackscorpion64 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Ja idd :wuerg:
     
    blackscorpion64 en Borkie vinden dit leuk.
  8. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

  9. BoerinJorna

    BoerinJorna Gevorderde

    weer dubbele event, is niet leuk meer. ik weet dat je niet verplicht om mee te doen maar het is wel altijd een uitdaging om een event te halen, maar niet op deze manier. er zullen zo langzamer hand meer farmers zijn die balen dan plezier beleven
     
    blackscorpion64, Borkie en Selvi51 vinden dit leuk.
  10. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ik pas weer......:sleepy:
     
    .babouska., rikmark, _Jeanie_ en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Dit is ook mijn plan, 13 griezelstekjes is mooi meegenomen. En verder met de questen in de coöp. Extra ruimte op het Volle maanveld is handig.

    o_Ok niet voor de stekjes, is uit de schuur te leveren.
     
    blackscorpion64, LucieSchreurs en Borkie vinden dit leuk.
  12. goldprince

    goldprince Forumleerling

    o_Ooow ..... ik ben niet blond maar nu ff wel .... o_Odie heb ik dus :pxD (nooit bij stil gestaan dat dát de kastanjewolk is hihi). Ik kon uit de discussies ook niet zo snel opmaken dat het ging om snel dropitems verzamelen. Maar jaaaaa, dat is inderdaad wel zo ja haha. Solly :oops:
     
    -Coco1968-, sinkieboy, _Jeanie_ en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Eerst milkshakes maken en daarna zie ik wel hoever ik kom. Wilde vannacht rozen zaaien voor dropjes, maar doe toch maar eventgewas om wat extra voorraad te krijgen. Kan dan wel dit nieuwe eventgewas tussendoor doen. Ik ga er namelijk wel vanuit dat daar ook dropjes voor het huidige event vanaf komen.:music:
     
    Daxter1966, rikmark en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  14. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Met al die events moeten we meer ambachtssloten hebben...
    Ik ga morgen geen stol inzetten, alleen een witte onschuld en griezelwild.
    Schimmeloor is een griezelgewas waar griezelwild op werkt en waar ook de volle maan wolkenrij de tijd van verkort.
    De witte onschuld verkort dan de tijd van gifplant met SM voldoende om genoeg te verzamelen voor een volle oogst. Die 5% van de stol kan ik wel missen.
     
    Borkie, blackscorpion64 en farmermikkie vinden dit leuk.
  15. klakje

    klakje Oudgediende

    Dit lijkt al op een dagtaak.
     
    -Coco1968-, boermars, janniekwak en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Ik bedank deze keer. Ik moet zeggen dat het de afgelopen jaren maar 1 á 2x is voorgekomen dat ik een event
    niet heb gespeeld. Nu moet ik toch echt zeggen dat het me teveel wordt :wuerg:
    Met mijn baan, werktijden zijn verandert en al die events die door elkaar lopen.
    Dit spel is voor mij niet echt ontspannend meer op deze manier.:eek:
    Buurtjes laat wel even weten welke drops jullie vanaf morgen willen. Ik zelf ga door met de leidingen.
     
    .babouska., boermars, owl. en 6 anderen vinden dit leuk.
  17. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Opa moet ook werken dus kijkt wel wat er wel of niet lukt.
    Of ik moet morgennacht maar weer aan het werk op andere akkers :music:
     
    daisy17858, boermars, Daxter1966 en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Een paar dagen druk geweest, niet op het forum gekeken... Wist toch wel zeker dat er heus geen nieuw event zou zijn nadat er al 2 liepen. Kijk op het forum: "Ha leuk, VM!". Vol verwachting maar wat zien mien ogen...-.- Neejjjj toch!?

    Ik doe dus niet mee. Dit is de 1ste keer dat ik een event niet zal uitspelen, tenminste dat het een bewuste keuze zal zijn. Ik ga alleen voor nr 1, alles op voorraad en de rest kan me gestolen worden. Ik wil nu eindelijk wel eens een keer al die wol/donsveren/sieraden/zwaardlelie/spinazie/suikerbiet en weet ik al wat voor die questen van
    langer gelee wat af kunnen maken. En ik zie dat er alweer 5 nieuwe questen bij zijn gekomen vandaag? En ik moet die ' Borsteltje toren etc" questen ook nog afmaken. Nee ik haak echt af, tis me echt te bar :wuerg:. Op zien drents gezegd: kHeb der gien zin 'an, tis mooi 'ewest veurlopig!:eek:
     
    daisy17858 en Borkie vinden dit leuk.
  19. jkantenzn

    jkantenzn Gevorderde

    ik vind het ook van het zotte, kom niet aan de gewone boerderij
     
    Borkie vindt dit leuk.
  20. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Hier zijn de voorraden amper meer bestaand, is lang niet meer voorgekomen. Op deze manier idd geen tijd meer om de "normale" dingen op mijn boerderijtje te doen. Ga rustig door met de buizen en zie dan wel wat de VM me gaat brengen.
     
    daisy17858 en Borkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.