Praatgroep Tycoon van de maanlichtwinkel

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 31 Januari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Belangrijkste vraag: komen er obsidiaan drops uit pijpbamboe en komen er moersleutels uit gifplanten? Want dat maakt natuurlijk wel een heel verschil.
    Is er een mod die dit weet?
     
  2. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Zo ik ben eruit.
    Volle maan velden ga ik gebruiken voor de vaste queesten, geen vleermuizen voeren dus. En ook de boerenduiten arm laat ik zitten
    De EP arm tot en met de acht griezelstekjes en dan nog een beetje event gewas kweken als ik het buizen event af heb.

    Lekker relaxed een event doen, voordeel dat er geen wolkenrij bij zit:p
     
    blackscorpion64, Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Zoiets heb ik ook al gevraagd in algemene vragendraadje. Ik wacht met smart met je mee op het antwoord!
     
    blackscorpion64, Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  4. simmeke54

    simmeke54 Grote forummeester

    En wat komt er uit de toverbomen?
     
    blackscorpion64 en Borkie vinden dit leuk.
  5. s.ham

    s.ham Gelegenheidsauteur

    Dit is echt niet leuk meer ze mogen van mij wel een maand helemaal niks doen.
     
  6. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Volgens beide FAQ's komen er moersleutels en obsidiaan uit...... Nou, dat moet ik nog zien gebeuren.....
     
  7. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Leuk weer een wat langere opening van het vollemaansgebied. Wellicht krijg ik dan het laatste deel van het paddenstoelenwoud open! Net even gekeken en hoef maar een paar dingen te zaaien voor het event af te ronden. En ik ga wel vleermuizen voeren, altijd leuke prijsjes
     
    Daxter1966, blackscorpion64 en Borkie vinden dit leuk.
  8. katbla

    katbla Forum freak

    tja, wat te zeggen, aan de ene kant is het wel een beetje te veel, aan de andere kant we hoeven ons zeker niet te vervelen, collega boertjes:p . Ik dacht dat dit vollemans event op griezel velden gespeeld zou worden, dat zou nog makkelijk samen met het buizenevent kunnen gaan.

    Ah, we zien het wel, vanavond iig lange gewassen erop ,komt vast goed....;)
     
    herma1234, Daxter1966, rikmark en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    2 events op dezelfde velden:cry:. Plan is om gewoon met het frappe door te gaan tot mijn wensenlijstje binnen is en dan de vleermuisjes te gaan voeren, moet nog een paar dingen om weer een stuk van het extra veld vrij te spelen. Zie wel hoe het gaat.
     
    blackscorpion64 en Borkie vinden dit leuk.
  10. john-j

    john-j Forum-hertog

    vraagje
    ik lees meerdere keren vleermuizen voeren maar ik lees in de faq daar over.
    hoe zit dat?
    mvg john-j
     
    blackscorpion64 en Borkie vinden dit leuk.
  11. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Dit wordt idd te zot voor woorden, en dan ook maar 1.000 di's nodig in 5 dagen naast de di's van het buizen event :wuerg:
    Volgens mij zit Gamedesign tegenwoordig in China met al die opeenvolgende events en aantallen di's
    Dus klagen heeft denk alleen maar zin in het Chinees anders begrijpen ze het niet bij GamedesignxD

    Daar heb je een molenproduct voor nodig ;)

    Nieuw permanent griezelgewas

    GriezelgewasGroeitijdEP 1x1 veldjeKan op de volgende akkers
    Schimmeloor
    [​IMG]
    5:30:0010 EPVolle Maan veld
    Paddenstoelenwoud

    Molenproducten


    Molenproduct Benodigdheden ProductietijdMolen
    Schimmeloorkebab
    [​IMG]
    38 Schimmeloor
    50 bloedtomaten
    0:05:00Farm-molen
    en
    Bahamarama-molen
     
    Laatste bewerkt: 31 Januari 2018
    blackscorpion64 en Borkie vinden dit leuk.
  12. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Het staat hier waarschijnlijk al boven 100 keer vermeld, maar hoe denken ze dat we dit gaan doen???? Baha doet met het huidige event niet mee en met dit event okk niet! dus we moeten 2soorten eventgewassen verbouwen op dezelfde akkers en dan eigenlijk in de nacht ook nog lnage gewassen zetten voor de nodige DI. Een onmogelijke taak dus en dat voor iemand die full-time thuis zit. Hoe moeten de boeren dit doen die werken of een mooi sociaal netwerk hebbe, want het spel is niet ons leven (al begint dat er helaas wel op te lijken).

    Ik blijf maar hopen dat de maand feb een vergissing is en dat die verspreid gaat worden iver feb en maart en misschien zelfs april!!!!

    voor mijn hoofdje is dit geen ontspanning meer. Ik moet op mijn eventgewassen letten, op de Di voor 2 events, goed opletten dat de leidingen goed liggen en dan ook nog opletten wat ik zaai op het volle maan veld, want ja daar ,oet ook nog van alles voor geleverd worden
     
  13. sanne1000

    sanne1000 Forum-baron

    doe niet mee wat een events zeg mogen van mij wel 2 maanden rust. ga mooi de velden open maken heb ik weer ruimte voor volle maan gewassen schieten die blijvende questen ook eens op
     
  14. john-j

    john-j Forum-hertog

    oke bedankt
     
    Borkie vindt dit leuk.
  15. henny

    henny Actieve auteur

    Zijn er dan alleen nog maar events? Dit is toch echt niet meer leuk? Ja, ik weet het wel....keuzes maken e.d. maar kom op....Wat wil BP hiermee bereiken? Ik snap dit echt niet.....
     
  16. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik vind het ook wel veel worden, maar ga het toch proberen.

    Omdat ik de afgelopen dagen ook 's nachts pijpbamboe heb gezaaid, zal ik daarvan vanavond ruim voldoende op voorraad hebben. Ik loop nu alleen steeds vast op de drops.
    Dus vanavond als de pijpbamboe klaar is lange gewassen op die kwartakkers inzaaien. Die leveren dan morgen om 14.00 uur drops voor allebei de events. Dan met grote velden de vollemaan eventgewassen opstarten (met SM, witte onschuld en stol). Als dat er genoeg zijn weer ombouwen naar kwartakkers. Omdat het een 5-uurs gewas is moet het lukken om dan morgenavond al de eerste oogst op kwartakkers te doen. Zijn maximaal 4 oogsten op kwartakkers nodig om alle eventgewassen binnen te halen, dus overmorgen nog 3 oogsten en dan zijn de eventgewassen klaar. Daarna alleen nog met lange gewassen drops voor beide events sprokkelen.

    Ik moet wel zeggen dat ik blij ben dat ik veel tijd en weer wat knechtencouponnetjes op voorraad heb, want anders zou dit niet te doen zijn. :oops: Mijn dochter die op school zit zie ik steeds minder op haar farm doen, omdat het voor haar echt niet te doen is.

    Op de vollemaan velden ga ik eerst de gewassen die nodig zijn voor het event aanvullen en dan verder sparen voor de uitbreidingen.
     
  17. bepsels

    bepsels Forummeester

    ik heb net de pinataevent af kunnen ronden, pijpbamboe staat er voor de tweede keer op. Ik kijk wel hoe het verder loopt...
     
    -Coco1968-, blackscorpion64 en Borkie vinden dit leuk.
  18. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    ik vind het ook echt niet leuk meer zo je weet nog maar amper hoe het ene event werkt en hup daar komt het andere al aan. Ze moeten hier gauw eens wat aan doen want anders stop ik met het hele boerderijtje. Ik heb al twee buurtjes die gestopt zijn en dat bevalt uitstekend zeggen ze en die zaten ook ver boven level 100
     
    blackscorpion64 en Borkie vinden dit leuk.
  19. -zoefje-95

    -zoefje-95 Forumleerling

    Ik weet het wel, ik heb het buizenevent gelaten voor wat het is,
    daar kwam ik toch niet uit
    dus kan ik lekker volle maan event gaan doen zo simpel kan het zijn.
    Ik speel mijn eigen spelletje en haal ik een event niet of de wolkenrij dat is dan gewoon jammer dan.
    Ga lekker op mijn eigen manier doorploeteren.
    En ik laat iedereen gewoon in zijn waarde ieder moet doen wat hij/zelf wilt
     
    bepsels, -Coco1968-, _Jeanie_ en 5 anderen vinden dit leuk.
  20. elzerlh

    elzerlh Gelegenheidsauteur

    Je hebt volkomen gelijk, wat rust zal iedereen goed doen.
     
    _Jeanie_, blackscorpion64 en Borkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.