Praatgroep Tycoon van de maanlichtwinkel

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 31 Januari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Het is gelukt om paddenstoelenwoud I te openen. :music:Een klein stukje land er weer bij.
     
    kakelot69, Borkie, farmermikkie en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. Vosse-ol

    Vosse-ol Forumbeginner

    Gelukt. Ik ben een stapje verder. Heb nu geen obsidiaan meer nodig.

    Bedankt allemaal! Deze dagen stuur ik jullie een burencadeautje / dropitem. Ben er voor nu doorheen.
     
    Laatste bewerkt: 6 Februari 2018
    Borkie, schaapje52 en farmermikkie vinden dit leuk.
  3. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Stuur me maar een duif . Dan krijg je een obsidiaan
     
    Borkie en Vosse-ol vinden dit leuk.
  4. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Stuur maar een duifje.
     
    Borkie en Vosse-ol vinden dit leuk.
  5. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    Ik heb het event toch gehaald behalve de rechterarm die heb ik niet gedaan
     
  6. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    hier event (behalve rechter arm) uitgespeeld. veel vleermuizen gevoerd en 2 stukjes veld erbij. voor mij is dit event zeer geslaagd. veel leuke prijsjes gekregen door de kebab .
     
  7. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Gisteren het event afgesloten.
    Vanmorgen gelukt om voor het eerst een extra stukje van het paddenstoelenwoud vrij te spelen. Alles staat nu klaar om volgende keer het 2e (en misschien 3e stukje) te kunnen vrij spelen.
     
    kakelot69, Borkie, -matthias1952- en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Jeuj, het paddenstoelenwoud is geheel geopend. Nu al mijn bomen en stallen erop gezet, mocht er een vollemaansqueste beginnen dan in elk geval een goed begin met drops
     
    Borkie, farmermikkie, -Coco1968- en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    De laatste gewassen nog net voor het eind kunnen oogsten. Vleermuisbloemen gezaaid omdat ik die nodig ben voor de questen en de 8-uurs niet meer. Als er volgende keer drops zijn begin ik dus iets lager. Maar het 2e veld wel bijna helemaal vrij, nog 1 stukje. Dus zou het dan toch goed moeten komen met de drops. Volgende keer kan ik met nog 1x bloedvaren zaaien nog een slijmmonster binnenhalen. Dat gewas was me tekort om er nu op te zetten.
     
    Borkie, Reggaefeeks en farmermikkie vinden dit leuk.
  10. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik heb geen landje bij kunnen kopen. Had gehoopt de 1e vrij te kunnen spelen. Heb ik wel net genoeg kattenfeeen maar blijf ik hangen op de griezelwilgblad. Ik had daarvan maar 1 boom staan en heb de bladen gebuikt voor de kattenfeeen en er dus geen erg in gehad dat je ze ook nodig had voor de uitbreiding. Net voor het einde nog wel 1 vrij gespeeld. Deze staat nu dus op mijn landje. Volgende keer met 2 bomen maar eerst de bladeren aanvullen, zodat ik dan mijn 1e deel vrij kan spelen. Bij een paar andere delen genoeg gewassen om in te leveren (dat heb je als je al een tijdje niets hebt ingeleverd bij de vaste questen) maar daar blijf ik dus ook even hangen op de griezelwilgblad. Komt vanzelf wel. Moet alleen nog eventjes iets langer geduld hebben. Wanneer het mij lukt dan heb ik in elk geval volgende keer al 1 deel erbij. Scheelt weer. Dit event kwam ik er achter dat je al 1 deel had gekregen. Had ik gemist en dus dit keer gelukkig gelijk gebruik van gemaakt. Voor mijn gevoel dus al 1 deel erbij.
     
    Borkie, -Coco1968- en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  11. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Dit event 1 veldje vrijgespeeld en de volgende kan ik binnen halen bij de eerst volgende Volle maan. Verder rustig door gekweekt voor de openstaande questen. Was wel weer eens fijn zo'n lange griezel..
     
    Borkie en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  12. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ik had maar 11 di's over :oops: xD
     
    Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  13. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Beter 11 over dan 11 tekort ;)
     
    Borkie en -Coco1968- vinden dit leuk.
  14. thea1963

    thea1963 Forum freak

    En dat met elke dag 3 keer oogsten
     
    Borkie vindt dit leuk.
  15. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Ik had er 741 over...;)
     
    Borkie vindt dit leuk.
  16. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik denk dat je ook iets meer dan 3x per dag geoogst hebt. Ik heb er 452 over. Gisteren voor de verandering voor 5 uur in de namiddag helemaal niet gespeeld. Met 10 uur meer spelen had ik ook een paar honderd meer gehad.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  17. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Ja klopt Coco...ik heb het "geluk" dat ik 24/7 thuis ben...
     
    Borkie vindt dit leuk.
  18. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Moest vandaag werken... heb nog gauw tussendoor kunnen oogsten en vleermuisbloemen kunnen zaaien voor volgend VM. Dat was het langste griezelgewas dat ik echt nodig heb voor de questen van het Paddenstoelenwoud. Nog twee stukjes te gaan en tijdens dit event drie stukjes kunnen openen... was een geweldig VM:D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.