Praatgroep - Tuin van de alchemist

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 23 April 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Super!! Op volle kracht vooruit is dat alleen op baha te spelen?
     
    Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  2. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Volgens mij is volle kracht op hoofdakker, de WW en open plek te spelen.

    Wat ik zelf wel jammer vind is dat de vijzel uit alle 6 akkers komen en event wat morgen begint komt de di alleen maar van 3 velden. Dat wordt een lastige klus voor schaap.
     
    knoepertje, Borkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  3. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Dat meende ik ook al Schaapje
     
    knoepertje, Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  4. Waterbuffel

    Waterbuffel Gelegenheidsauteur

    Nee daar heb ik ook nog last van, vooral met hoe weet ik nu wat ik bij welk vakje moet inleveren en welke beloning hangt daaraan vast. Of weet je juist niet aan welk vakje welke beloning hangt?
     
    Borkie, Mirranda1990 en schaapje52 vinden dit leuk.
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ja het wordt wel even bikkelen ja. Ik heb nu de eventgewassen voor de kaart op kleine veldjes staan, en dan gooi ik vanavond laat maar weer anjers op de gewone farm en op baha weer eventgewas (ik moet er toch weer vroeg uit). En dan ga ik morgen als ik weer fris ben wel eens rekenen hoe en wat.

    Als je in het eventscherm op een vakje gaat staan kun je rechts in het scherm zien wat je moet leveren. Je hoeft alles maar één keer te leveren: als je de kaart vol hebt heb je de rij dus ook vol.
     
    Laatste bewerkt: 24 April 2018
    Waterbuffel en Borkie vinden dit leuk.
  6. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Precies wat ik ook ga doen Kakelot, om elf uur is het eventgewas op alle kwartjes klaar. En gelukkig vanmiddag een +1 bonus gedraaid. Dus anjers op de farm en eventgewas op baha. Op de farm heb ik wel mijn bijzondere bomen laten staan en de menageries en fabrieken ook. En nu hopen dat ik niet ga oogsten morgenochtend! denk dat ik een briefje aan mezelf schrijf en op de laptop leg haha.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Dat briefje doe ik altijd voor de WAC xD

    Ik heb trouwens niks laten staan, op vijf parfumerieën na maar die kunnen er morgen ook af. En het eventgewas dropt niet eens zo slecht wat ik er in de gauwigheid van heb gezien: de eerste twintig velden leverden bij mij acht drops op (de tweede oogst heb ik niet bijgehouden).
     
    Borkie vindt dit leuk.
  8. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Als je bijv op het eerste kaartje linksonder gaat staan met je muis, zie je aan de rechterkant welke prijs je krijgt. Tevens zie je dat de 4 bovenste bloempotjes een roze randje krijgen, die moet je inleveren voor de eerste prijs. Klik je op het bloempotje, dan zie je rechts wat je moet inleveren. Ik hoop dat ik het goed uitleg zodat je het snapt. Succes hoor.
     
    Waterbuffel, -Coco1968-, Borkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Mirranda1990

    Mirranda1990 Forumkoning

    Dus je kunt niet alle kaartjes (die onderin het scherm staan) inleveren? Je kunt dus niet alle beloningen krijgen? Of snap ik het nog steeds niet?
     
    Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  10. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Als je bijv kaart 1 en 2 helemaal hebt ingeleverd, dan zie je dat je ook alle 4 de hoekjes hebt gedaan. Kaartje 6 zie je dat je 4 hoekjes moet leveren, dus die heb je dan ook al gedaan bij kaartje 1 en 2, dus krijg je ook die prijs. Alle kaartjes die je hebt gedaan krijgen een groen vinkje.

    Als je met je muis een bloempot aanwijst zie je ook dat sommige groene kaartjes onderin roze worden. Dat komt omdat je bepaalde bloempotten op meerdere kaartje terug komen.
     
    Laatste bewerkt: 24 April 2018
    -Coco1968-, Borkie en Mirranda1990 vinden dit leuk.
  11. -elvira101-

    -elvira101- Forum-expert

    lange gewas staat weer op voor de nacht. inmiddels 630 DI en ruim 2000 eventplanten lijkt me een mooie start
     
    Borkie, schaapje52 en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  12. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende


    Ja ja jullie hebben gelijk sorry
    Maar is aangepast
    Was ook wel pfff 5 tabellen
    Echt niet leuk meer
     
    Reggaefeeks, bjorke-annika, Borkie en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. Mirranda1990

    Mirranda1990 Forumkoning


    Oke ik denk dat ik het snap dankjewel! ;)
     
    Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  14. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    dank je wel miekje.
    super wat je allemaal voor ons doet
    ik wil je graag een cadeautje sturen. hou je postduif maar even in de gaten
     
    Borkie vindt dit leuk.
  15. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Was niet tegen jou bedoeld hoor, ik reageerde op een hele andere post. Ik heb het in de tabellen helemaal niet gezien. Je bent een kanjer met al die tabellen. Iedereen mag foutjes maken hoor, geeft niets.
     
    -matthias1952- en Borkie vinden dit leuk.
  16. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Als ik het gehele event uitspeel hoef ik toch geen rekening te houden met wat ik wanneer inlever?
    De FAQ van het andere event heb ik gelezen, maar ik ga gewoon morgenochtend oogsten en dan start ik rond de klok van 14.00uur een nieuw event tussendoor. Zie wel hoever ik met beide kom hoor. Baha heb ik lange na niet leeg en dat ben ik ook niet van plan, dus zou hier en daar wat moeten schipperen.
    Heb nu 820 gewassen in de schuur staan en kan over een klein uurtje alles nog een keer oogsten op kwartveldjes. Daarnaast inmiddels 475 DI bij elkaar gesprokkeld.
     
    Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  17. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nee natuurlijk niet. Maar er lopen nu twee dropevents naast elkaar en ik kan me zomaar voorstellen dat mensen dan de krenten uit de pap gaan halen in plaats van voor twee rijen te gaan, wat echt een enorme rotklus gaat worden. Hoewel ik het wel ga proberen natuurlijk xD
     
    Borkie vindt dit leuk.
  18. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ok... die had ik al uit mijn geheugen gedelete... was al klaar daarmeexD
    Ga morgen ff je tabellen erbij pakken... nu geen tijd meer. Heb zoveel mogelijk eventgewas verzameld vanavond en morgen na het werk kijk ik wel hoever ik ben:music:

    Bedankt miekje!:D
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  19. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier nu 6.480 eventgewas en 689 di's, op de farm staan nu rozenbottels en op baha tepelvrucht op kwartvelden.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  20. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    TIpje voor de diehards... maar eigenlijk voor onze lastminute klanten


    dat drankje duurt 1:12 in de molen........

    Als in meer dan een uur;)


    Voelde me ook niet aangevallen eerder mega blond.......
     
    schaapje52, Borkie, Reggaefeeks en 4 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.