Praatgroep - Tuin van de alchemist

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 23 April 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Mandy-

    -Mandy- Gelegenheidsauteur

    • Let op je taalgebruik
    *knip* Ik probeer m'n boerderij te oogsten maar de boerderij heeft ineens een korte pauze. Ik heb een strak schema die ik al rond het onderhoud eerder vanmiddag had gepland. Als ik niet kan oogsten in de komende 20-30 minuten ga ik een hele oogst missen vandaag! Werkelijk! Zo geirriteerd.
     
    Laatst bewerkt door moderator: 23 April 2018
  2. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Toch wel roze slofjes dan xD dat lukt dan vast wel ..
    voorlopig slaat Hofje een heleboel events nog over ...geeft mij meer rust ..
    Wat lief dat je mij je hulp met wat dan ook aanbied:inlove:
    tis hier vooral tijd in de zin van dat ik er soms niet ben ...en het gestress van DI ..wat mijn hoofd enzo enzo niet ten goede komt..
    tja en daar kan niemand mee hepen ..dat moet Hofje vooral zelf doen ...:)



    Is het nodig om dan te vloeken :eek:
    het leven gaat gewoon door hoor ...ook als je een keer een oogst mist :music:8)
     
    herma1234, knoepertje, Borkie en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ja ik ben ook even geërgerd. Dat onderhoud zou tot 16.00 duren. 't Is verder geen doodwond in mijn geval maar ik zat dus net lekker konijnen te fokken en ineens vliegt ie er uit. Nou ja.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  4. -Mandy-

    -Mandy- Gelegenheidsauteur

    Ik zie dit absoluut niet als vloeken. Ik weet dat het leven doorgaat..laat me even geïrriteerd zijn alsjeblieft.
     
  5. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ze hebben zeker gelezen dat ik met roze boerinnen pensioen wil. xD Wordt er zo uitgegooid tijdens het aardappels rooien. :wuerg: Daar gaan mijn opgebakken aardappels voor vanavond. :cry:
     
    Sanham, janniekwak, knoepertje en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Yep toen Hofje dat een tijdje geleden aankondigde ...lag het spel er ook meteen uit xDxD
    was net postberichtjes aan het schrijven en mijn postkantoor deed al zo raar vanmiddag ..
    Dat zijn dan dingen die ik vervelender vind :music:
     
    Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  7. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende



    Zeker roze slofjes.xD

    Sorry Hofje, als ik dit had geweten dan had ik anders op jou post gereageerd. Mijn excuus hiervoor. :oops:
     
    HofvanDromen en Borkie vinden dit leuk.
  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    D'r gaat hier helemaal niemand met pensioen, ja!

    Qua event: ik ga gewoon beginnen en ik zie wel waar het schip strandt. Ik heb vijf parfumerieën, dus die tien glanspoeder is geen probleem. En ik heb zojuist als het goed is een fout konijn gefokt (haha woordspeling).

    Het probleem van de eventgewassen zie ik ook al niet: als ik er van de week 24000 kon maken op drie velden moet ik er vast ook wel 18000 kunnen maken op vijf velden-en-een beetje. Enige moeilijkheid kan het benodigde aantal DI zijn, maar dat is toch altijd maar afwachten. En dat schimmige event dat overmorgen schijnt te beginnen zou ook nog in de weg kunnen zitten, maar dan staat het me gelukkig altijd nog vrij daar niet aan te beginnen.

    Ik hoop alleen dat die verrekte werkzaamheden gauw weer klaar zijn, dan kan ik tenminste dat 24-uurs gewas op Baha gooien.
     
    Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  9. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik lees net dat wij uit het onderhoud waren en nu weer in het onderhoud zijn gegaan om wat problemen op te lossen.

    Zouden ze de bingo ballen kwijt zijn geraakt? xD
     
    janniekwak, HofvanDromen en Borkie vinden dit leuk.
  10. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik zag mijn kat net wel ergens achteraan hollen, met zo'n hele dikke staart. Maar of het nou een bingobal was of een fout konijn kon ik niet zo goed zien.
     
    katbla, Sanham, janniekwak en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Hofje mag weer op de boerderij komen spelen van Varun :p
    Kakelotje ..jij bent nog een jonkie -.- dus jij ken helemaal nog niet met pensioen :music:

    Schaapje ..je hoeft echt geen sorry te zeggen :inlove: ..ligt aan Hofjes krakkemikkige manier van schrijven ..en Hofje ging er gemakshalve van uit dat iedereen ..nu ja bijna iedereen wel weet van Hofjes chronische ziekte:wuerg: en dan nog maakt het niks uit wat je schreef :)
    Voor de duidelijkheid ...;)

    Hofje heb al een aantal jaar de Ziekte van Meniere ...en sinds een jaar of 2 neemt mijn lichaam ook geen / niet goed meer
    Vitamine D en Vitamine B12 op ...lijkt heel onbenullig maar is knap vervelend af en toe euhm eigenlijk altijd ..
    In de wintermaanden is het vaker aanwezig ..Dan heb Hofje dus regelmatig een dagje uitval ...In de Zomermaanden gaat het beter ..
    maar dan is Hofje regelmatig op de onderduik ..
    Voorheen was Hofje premium ..en dan ging het met de events en vooral de DI beter ...nu helaas het premium zo verandert is dat Hofje er niks aan heb ..is het moeilijker voor Hofje om dan alsnog de events en zeker de DI te halen ..
    Dus dan wordt het stressen en stressen ..Voorheen deed ik dan nog wel eens een poging om alsnog een event te halen ..
    Maar ik merk zelf dat het dan ten koste van Hofje zelf gaat ...Dus zodoende speel ik niet veel events meer ...
    :):)
     
    voesje, Borkie, thea63 en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Oh Meniere is echt naar Hofje. En nee, ik wist het niet (maar ik ben dan ook nog een jonkie he ;) ). Ik vind het in ieder geval wel fijn dat je in de praatgroepen nog steeds aanwezig bent al ben je dan met pensioen. En ik denk ook dat je een hele wijze beslissing hebt gemaakt, er is immers meer in het leven dan events.
     
    Borkie, herma1234 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  13. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Er is zeker meer in het leven dan events en dergelijke ..zolang er tenminste nog Roze - Konijntjes zijn xDxD
    Tis heerlijk om een beetje aan te rommelen en geeft ook veel rust enzo enzo ...
    En der zijn ergere dingen/ziekten / situaties als die van Hofje....
    Dus het is zoals het is ..:)
     
    schaapje52, Borkie, thea63 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  14. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Tsju, loop ik net alles te oogsten en lees nu pas van dit event..ik ga nu niks mee ombouwen en zie wel hoeveel drops ik morgen krijg. Heb er alle vertrouwen in om het event uit te spelen.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  15. boermars

    boermars Forum-hertog

    ik laat hem schieten, niet veel tijd helaas met RL dit keer.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  16. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Gezien de beloningen sla ik maar eens over vind het niet de moeite waard
     
    Borkie vindt dit leuk.
  17. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Deze sla ik over . Ik heb er op dit moment gewoon geen zin in8)
     
    Borkie vindt dit leuk.
  18. jennyfarmer

    jennyfarmer Alwetend orakel

    Ik denk dat ik ook maar een keer oversla. Ben een beetje eventmoe!!
     
    Borkie vindt dit leuk.
  19. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik wacht nog af. eerst zien wat het volgende event biedt. hoop op nieuws deze voormiddag
     
    Borkie vindt dit leuk.
  20. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    ik heb er ook niet veel zin in teveel achter elkaar tegenwoordig maar ik begin gewoon en zie wel hoever ik kom
     
    Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.