Praatgroep - Tuin van de alchemist

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 23 April 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Heb de drops voor nog 1 potje nodig, kan die dingen wel uit de grond kijken:mad:
     
    Borkie, jannyveurink en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  2. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    nog 24 uur te gaan ! en ze komen van alle velden toch?
     
    Borkie vindt dit leuk.
  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik was gisteravond laat klaar. Het kostte wat SM, maar dan heb je ook wat xD Treintje is ook bijna klaar, nog 17 drops voor de spooktrein.

    Kan ik me tenminste voor de rest lekker bezighouden met de volle maan.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  4. Jorieke123

    Jorieke123 Junior expert

    Gaat spannend worden: gewas ruimschoots binnen. Nog 473 dropjes. Hopelijk haal ik het.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb je een dropje gestuurd.
     
    Borkie en Jorieke123 vinden dit leuk.
  6. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    Hier event afgerond en heb er niet eens zoveel moeite voor hoeven doen drops kwamen goed uit de grond dat kan ik van de rails niet zeggen daar heb ik maar weer veredelde rozen ingezet dus ik zal de twee events wel halen maar vind het nog steeds niet normaal dat er twee events tegelijk zijn en de volle maan vergeet ik daardoor steeds
     
    Borkie en bjorke-annika vinden dit leuk.
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Och, ik vond het wel een leuke uitdaging eigenlijk, achteraf gezien xD

    Voor de rails heb je trouwens nog effe he. Nog ruim twee dagen, zie ik net op het klokje.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  8. jannyveurink

    jannyveurink Forumleerling

    Gaat spannend worden: gewas ruimschoots binnen. nog 712 dropjes. Hopelijk haal ik het
    nu op alle velden lang gewas er in
    duimen dus :oops:
     
    Borkie en janniekwak vinden dit leuk.
  9. voesje

    voesje Oudgediende

    Nog 199 dropjes nodig om af te ronden...Dat moet gaan lukken. Was onverwacht het weekend weinig thuis maar ik ga het wel redden denk.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  10. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik had vanmorgen precies genoeg di om nog 1x een flower power potje te draaien. xD Die staat nu in de molen voor 1 uur en een beetje te draaien.
    Blijf ik op 1 potje hangen van 300 di om het uit te spelen. Ben toch heel ver gekomen. xD Leuke prijsjes in de wacht gesleept. Ik ben tevreden.
     
    janniekwak, Borkie, Reggaefeeks en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. theav71

    theav71 Levende forumlegende

  12. -Farmer47-

    -Farmer47- Regelmatige auteur

    Hoera. Dit event keurig kunnen afronden. De DI waren er vanmorgen allemaal uit de grond gekomen. En dus in kunnen leveren.
    De stekjes voor Volle Maan heb ik gisteren al neergezet. Dat was dus 3 keer Tentakelwilg en 2 keer Nachtgloedboom.
    Helemaal blij met de tamme Kastanje die ik heb gekregen bij dit event want die had ik nog niet.

    De wolkenrij al geactiveerd...
     
  13. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik ga het net niet redden binnen de tijd die ik nog heb. Vorige ronde kwam er weinig DI's uit het oogsten. Om 3 uur moet ik weg. Belangrijke dingen. Mijn stand is nu nog 51 DI's om het event af te ronden. Ik kan om kwart voor 3 nog wat oogsten maar daar zal niet genoeg uitkomen en ik heb ook geen TG's. Het is niet anders. Volgende keer misschien weer wel.

    Na het oogsten nog 9 DI's te kort.
     
    Laatste bewerkt: 30 April 2018
    kakelot69, Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  14. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb nog 170 di bij elkaar kunnen grabbelen van de 300. xD Die 130 ga ik ook niet meer redden. Ik vind het mooi geweest. Was weer leuk om te doen en vele leuke prijzen bij elkaar gespeeld.

    Nu gauw weer verder met de trein want daar kan ik nog wel wat halen voor morgen. xD
     
  15. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Heb alles net op de valreep gered!
     
    farmermikkie, Borkie, kakelot69 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Vlak voor ik af moest sluiten nog een paar hokjes klaar en moest toen nog maar 6 DI's. Ik had precies nog 6 TG staan van de bioscoop. Dus nog net op de valreep binnen kunnen halen voor ik weg moest. Ben nu net pas weer thuis en tijd om dit door te geven. Ik moet nu alleen zorgen dat ik tijd vrij maak om de bioscoop te bezoeken.
     
  17. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Die draait momenteel als een tierelier bij mij... heb het volle pond behaald vandaag:p dus succes!;)
     
    fairie en farmermikkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.