Praatgroep Tsjechische wortels

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 12 April 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Moet het toch echt even kwijt: schateiland deel 1 zojuist vrijgespeeld en als mijn TEG sieritems (die niet in een staak horen) staan er op. Heb zelfs nog ruimte over :D En op baha nu 4 hele akkers extra kunnen plaatsen en nog 4 plekjes voor bomen. Ben zo blij met de extra ruimte en omdat ik nu nog ruimte over heb, heb ik geen haast met het 2de deel en de rest natuurlijk. Hier ga ik rustig en op mijn gemakje mee verder. Mooi weer TEG binnen halen en sterren :)
     
    schaapje52 en FarmerBroek62 vinden dit leuk.
  2. farro

    farro Forumkenner

    Ik denk dat er GEEN sterren te verdienen zijn.
     
  3. Hetty1

    Hetty1 Junior expert

    Wat een leuk event weer :D
    ik ga zeker voor de wolven en de nieuwe boom, moet wel de hele week werken en ook een druk weekend voor de boeg maar heb voldoende dieren op voorraad dus dat scheelt weer extra stallen plaatsen.:p

    Iedereen veel succes met het event
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  4. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Ik ga er weer voor, ondanks een volle week. Heb er alle vertrouwen in! :D

    De wolfjes wil ik sowieso binnenhalen, die vind ik lief en heb ik nog niet.

    Heel veel succes iedereen!

    Ga zo mijn farm ombouwen en hele lange gewassen erop zetten, zodat als ik morgenmiddag thuis kom, ik lekker veel diamanten kan vinden tussen de plantjes! :D
     
  5. farro

    farro Forumkenner

    Opgelet voor je "diamanten" ... het zijn "granaten" of misschien wel explosieve diamanten, hi hi hi !!!
     
  6. #Stoffie78#

    #Stoffie78# Oudgediende

    Absoluut leuke prijzen te verdienen weer. Vooral de wolven zijn bij mij ook favoriet :inlove:
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  7. Wendie

    Wendie Forumbewoner

    wat is dat toch voor een gedoe dat er steeds alleen maar de maaidorsers te verdienen zijn?! o_O
    wordt het te duur voor BP om alle knechten te doen?
    waarom worden er al een paar events achter elkaar geen knechtencouponnen gegeven? die heb ik veel liever dan knechten die gelijk gaan lopen of maar voor de helft te verdienen vallen.

    BP aub volgend event kechtencouponnen, dan kunnen we zelf bepalen wanneer we deze gebruiken

    en wil toch even kwijt dat we belachelijk veel dieren moeten leveren
    de laatste tijd krijg je geen rust tussen de event-bombardementen dat je ook niks kunt opbouwen. de markt rijst de pan uit zo onderhand met alles, dus dat is gelijk een knauw geld wat je kwijt bent

    en dan is er nog steeds niks aan de mest gedaan dus daar betaal je je ook weer blauw aan met als gevolg dat veel mensen dit niet kunnen opbrengen en verplicht zijn zonder mest aan de gang te gaan en met gewassen van 7 uur is betaalbare mest wel een pre
     
    eevee60, marliza1 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  8. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Ow... ik dacht aan diamanten, maar zijn dus granaten hihihihhi

    Dat is wat minder romantisch. Ik dacht aan het plaatje te zien diamanten? :eek:
     
  9. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dankzij die mestverandering ben ik weer bijna miljonair. Voor 700.000 BD mest verkocht vandaag. Ik moet ook 90 varkens produceren. dus in plaats van lange gewassen heb ik vandaag als er een stal vrij kwam gelijk een varken opgezet, en nu staan er 5 oranje, 3 rode en 5 gele op om morgenvroeg nog een keer geoogst en gevoerd te worden. Dat wordt dus morgen minimaal 20 varkensmest van over de 100 BD op de markt. Want het maakt mij niet zoveel uit of de gewassen er een half uur langer over doen.
    Persoonlijk vind ik knechtencoupons ook wel prettig, maar een paar coupons van 3 uur zet niet echt zoden aan de dijk. Het is iets meer werk, maar dit is 4 dagen de maaidorser. Eventueel gecombineerd met een 3-uurs coupon als ik een keer wat meer haast heb.
    Diamanten zijn glashard en kleurloos. Ik vind granaten de mooiste edelstenen. Robijnen zijn ook rood, maar dan meer dof.
    De woordspeling met een heel ander soort granaat is zo gemaakt. Maar we gaan echt edelstenen verzamelen.
     
    Errim vindt dit leuk.
  10. marliza1

    marliza1 Forum prof

    Leuk event met leuke prijzen. Wel balen van alleen maar een maaidorser, daar heb ik dus helemaal niets aan.
    Gewoon voor een event knechten voor de helft van de prijs aanbieden en anders knechtencoupons als beloning bij het event.
    Het moet voor de werkende mens en ook voor degene die er geen euro'tjes instoppen ook te spelen zijn.
     
  11. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Ik heb niet zoveel tijd deze week, dus ik ga net als velen eerst voor de wolven. En dan zie ik wel wat nog haalbaar is.
     
  12. meggy1960

    meggy1960 Oudgediende

    weer leuk event ...dierenboel op voorraad ....laat maar komen ik vind het wel leuk al die events ,ik kan er maar niet genoeg van krijgen ...8)
     
  13. sanne1000

    sanne1000 Forum-baron

    na dit event mogen ze van mij wel een event stop houden zodat je alles weer een beetje op peil kan brengen zoals het nu gaat schiet het lekker op met de lege schuur
     
  14. VosStiertje

    VosStiertje Gevorderde

    Nou Coco ik heb genoeg te doen in mijn dagelijks leven :wuerg:;), maar dit is een soort hobby wat me geen geld kost.
    Ik zelf heb 3 accounts en mijn partner heeft er 2. Aangezien hij deze week gelukkig is werken,
    zou ik het wel erg l*llig vinden om dan niet zijn accounts ook te doen. o_Ok hij wil natuurlijk graag de
    prijzen winnen. In lief en leed leef je samen :p dus ja ik zal extra mijn best moeten doen deze week,
    om het allemaal voor elkaar te krijgen. Dus alles goed van tevoren plannen, passen en meten en wie weet
    lukt het dan ook nog. Donderdag de hele dag weg en vrijdag een halve dag.
    Ik doe wel alles zonder water, mest gebruik ik zeker niet deze keer. Gelukkig kunnen
    we zelf wel WAC maken, dat scheelt weer een hele hoop. Morgen zet ik overal een 3 uurs knechten coupon in,
    zodra ik genoeg gewas heb om op kwartakkers zaaien. Want ik ga echt niet 5 accounts met de hand ombouwen.
    en dan woensdag de 10 uurs maaidorser. Woensdag avond lang gewas tot donderdag avond voor de DI's en
    vrijdag vooral de 7 uurs gewassen. En dan is het alweer weekend. Zaterdagmorgen 4 uurs gewas en 's middags 7 uur
    ja ja want 's avonds hebben we een feest :D :music:En dan zie ik zondag wel hoever we zijn.
     
    kloekie1 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  15. ReneeMonty

    ReneeMonty Gelegenheidsauteur

    Wat een mooie prijzen!!! Ben erg druk maar een wolf, egel en linde zit er wel in.:D Heb nog helemaal geen egels of wolven dus die zijn zeer welkom.
     
  16. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ik had het over schateiland deel 2 en de rest. Daar zijn WEL sterren mee te verdienen, want dat zijn quest die in de coöperatie staan. Bij de tijdelijke events zijn helaas geen sterren meer te verdienen. Dat weet ik en dat is erg jammer. Volgens mij kan iedereen wel sterren gebruiken ;)

    Zojuist mijn lange gewassen er op gezet en bij baha comfortvelden zodat die ook rond 14.00uur klaar zijn. Hier en daar wat kortere gewassen zodat ik morgen nog even varkens en konijnen kan zetten. Die konijnen kom ik chronisch te kort, daarom zet ik bijna elke dag mijn 5 oranje stallen er op en die kan ik dan vaak 1 of 2 keer per dag oogsten. Scheelt in de mest en in de dieren.
    Vandaag ook weer wat centjes verdient met de heerlijke mest prijs en natuurlijk mooi wat varkens verkocht. Ik ben er blij mee.
    Morgen een paar blikken geduld nemen, zodat ik pas om 14.00uur mijn boel kan oogsten.

    Iedereen succes!
     
  17. Carlijn99

    Carlijn99 Forumkenner

    eerlijk gezegd zou ik niet weten wat ik met nog meer sterren moet doen ik heb er al meer als 3000 in mijn balkje staan, in de boom zit niks wat ik nog wil (wat moet ik met alruin) wel een heel leuk event alle dieren voldoende op voorraad. succes voor iedereen die mee doet. ik heb er zin in.
     
    -mikmak-, Sintra98 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  18. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik ga denk ik alleen voor de Linde Bomen, als het meezit voor de wolkenrij dat wordt dan mijn 80ste wolken rij Pffffff:p:wuerg:
     
    Carlijn99 en -mikmak- vinden dit leuk.
  19. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Ja zo zit ik ook een beetje te kijken, hier iets minder rijen denk ik.
     
  20. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.