Praatgroep Tsjechische wortels

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 12 April 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Heb je in de inventaris gekeken bij je bomen? In de voorraad staat hoeveel boomvruchten je hebt. Als je de prijs net gewonnen hebt, kan het zijn dat je F5 moet doen.
     
  2. meiske2002

    meiske2002 Forumleerling

    Bedankt voor je reactie. Niet in de voorraad en niet met F5. Twee dagen geleden al gewonnen en sindsdien vermist.
     
  3. polkey

    polkey Oudgediende

    Dan stuur je bericht naar support en kijken ze het voor je na.
     
  4. paardjes1

    paardjes1 Forumleerling

    en als je bij de inventaris bij bomen op zoeken linde intypt, krijg je hem dan ook niet?
    dan adviseer ik je support een berichtje te sturen. het is trouwens wel een gewone boom
    en niet op bahamarama te zien. succes ermee
     
  5. joeyniks123

    joeyniks123 Forumleerling

    Wie helpt mij met de laatste 5?

    Bedankt alvast
     
  6. Errim

    Errim Regelmatige auteur

    Ik ben ook klaar; heb gisteravond de laatste gewassen ingeleverd. Ik heb mn boerderij weer omgebouwd met vooral stallen. Behalve op Bahamarama, want ik moet nodig citroengras kweken en een aantal andere gewassen terug op voorraad brengen :)
    Ik heb alweer zin in het volgende event! Heb voor de zekerheid al mn koeien en paarden van stal gehaald en koop sinds gister de gewassen die waarschijnlijk nodig zijn in de winkel.
    Succes iedereen die nog bezig is met dit event!
     
    Farmer121965 vindt dit leuk.
  7. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Heb je er eentje gestuurd!

    Errim: welke gewassen zijn waarschijnlijk nodig voor het volgende event? Ik dacht dat het ging om koeien en paarden zoals in het passende draadje te lezen is. Over gewassen heb ik niks gelezen.
     
  8. muts70

    muts70 Veteraan

    nog 7 drops te gaan............. wie kan me helpen???

    edit: nog 3..........

    edit: ik las even terug, joey ik heb er 1 gestuurd hoor!!!

    edit: gehaald!!! bedankt allemaal:D
     
    Laatste bewerkt: 20 April 2015
    DarkDevilDude, .-Ard1970- en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  9. Errim

    Errim Regelmatige auteur

    Naar wat ik zelf zie op het plaatje uit het speculaasdraadje: Wortel, tarwe, venkel en haver volgens mij. Ik ben nu venkel aan het kweken.

    @ muts fijn dat je het hebt gehaald!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.