Praatgroep Tsjechische wortels

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 12 April 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Vanochtend de laatste DI ingeleverd, event is klaar :) Nu nog even gebruik maken van de WAC die nog loopt en dan de boerderij voor even ombouwen en allemaal stallen erop, sommige dieren zijn flink uitgedund in de kudde/roedel en wat je nog al niet meer hebt. Maar es even weer een gezonde populatie maken ;)

DarkDevilDude vindt dit leuk.
  2. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Nog 5300 marjolein en 2000 hop:eek:.Vandaag en morgen dus maar flink aan de slag:p.
    Drops gaan wel goed:music:

DarkDevilDude, polkey en schaapje52 vinden dit leuk.
  3. fairie

fairie Commandant van het forum

Hier nog 66 DI's, die ga ik vandaag wel halen. Verder nog 631 Hop de luxe nodig, staat nu 1 veld op en vannacht nog 1x dan heb ik deze compleet. Van de Marjolein moet ik er nog ca. 5500. Deze heb ik dan morgen compleet. Straks moet ik weg dus kan de Marjolein nog 2x binnenhalen vandaag.

DarkDevilDude en schaapje52 vinden dit leuk.
  4. Sifaka

Sifaka Regelmatige auteur

Mijn drakenei is gisteren ook uitgekomen!
    Event bijna klaar. Nog wat marjolein en een stel DI.
    Leuk die wolven! Waren nog niet eerder uit hun hol tevoorschijn gekomen.

5. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Hier het event vandaag goed kunnen afronden. Heb inmiddels al DI op voorraad haha, erg jammer dat het niet op de markt kan. 2 DI voor 1 TG, goede zaken doen :D.

De wolven en egels komen vanavond pas op het land te staan, samen met de varkens en mijn gebruikelijke werkstallen. Op baha ben ik bezig de gewassen voor schateiland deel 2 nu mooi op peil te brengen. Met kwartveldjes en WAC gaat dat toch een stuk sneller. Alleen jammer dat we moeten zaaien met de hand, dat is voor de wijndruiven niet zo handig, daarom zet ik de wat langere gewassen. Heeft mijn hand af en toe ook nog even rust.
    Morgen weer een relax dag op de farm.

farmermikkie en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  6. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Hier het event ook gehaald. :) Allemaal mooie prijzen gehaald van wolkenrij tot Lindeboom, egel enz. Maar de mooiste prijs is toch echt wel de wolfjes :inlove:. Ik heb nu Dennen neergezet en de 3 wolvenverblijven ervoor met aan de zijkant ook Dennen. :inlove:

Zie mijn nieuwe banner, zoiets staat nu ook op mijn land :inlove:.

7. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Hier het event ook afgerond:)voor iedereen die nog bezig is veel succes.

8. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Hier staan de laatste Marjolein erop

Inmiddels het event afgerond

Laatste bewerkt: 18 April 2015
  9. boemer49

boemer49 Oudgediende

hier nog 30 granaat glimmertjes en mijn event ook afgerond ..
    farmpje eerst gevuld met kippen geiten en varkens want mijn voorraad beetje uitgedund..
    succes allemaal die nog niet zo ver zijn ....

farmermikkie, schaapje52 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  10. mamiek

mamiek Forumleerling

ondanks de slechte start al bijna klaar, nog een paar DI en volle velden staan, dus dat komt wel goed. Lekker verder alles binnen. ;)

DarkDevilDude en farmermikkie vinden dit leuk.
  11. langeveentje

langeveentje Doorzetter

event vanmorgen afgesloten weer super kado s dank je B P

DarkDevilDude, farmermikkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  12. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

Vandaag event afgerond omdat de DI nu binnen zijn. Door de 4 party tickets een doktervis gewonnen en daarmee gereedschapkisten gekregen die de laatste 2 druppeltanks opleverde zodat ik nu het biolab heb.
    Kortom een geweldig eventxDxD

mamiek, Errim, owl. en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. muis1992-1961

muis1992-1961 Regelmatige auteur

Vanmorgen het laatste ingeleverd en dus helemaal klaar.
    Geweldige kado`s, helemaal blij.
    Heel erg bedankt BP, :D :D :D :D

14. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Hihihihihihi ik moet nog precies 1 granaat inleveren en dan ben ik klaar. Alleen één! :p

daisy17858, Sifaka, Jokertje_ en 6 anderen vinden dit leuk.
  15. owl.

owl. Levende forumlegende

Nou, dan ben ik benieuwd of je dat wel gaat halen :p :music: hihihi

Ik heb net het event afgerond, ben blij met mn wolfjes en natuurlijk de nieuwe boompjes. Oja en de wolkenrij natuurlijk.
    Was weer een leuk event.
    Gefeliciteerd voor degene die klaar zijn en succes die nog bezig zijn.

16. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Zal zeker zwaar worden om dit nog te halen voor maandag xD. Die ene zit vast in je akkerland :wuerg:, dat worden met de schop aan de gang ;). Graven maar xD

17. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Hahahah heb met ander account één gestuurd. Nu finito! Klaar! Voldaan! Afgerond! :D

Nu lekker slapen, ihihii! Kusjes slaap lekker allemaal! <3

18. polkey

polkey Oudgediende

Alles staat zo'n beetje terug ingericht, morgen nog ongeveer 100 DI uit de grond stampen en dan is het klaar.

19. VosStiertje

VosStiertje Gevorderde

Hier op alle accounts, vanavond na thuiskomst van het feest, alles geoogst en de events kunnen afronden.
    Ondanks minder tijd en het vele klikken, (natuurlijk toch bijna elke keer OOK water gezet :p8) ....
    want dat kwam beter uit met de tijd tussen alle drukte door) is het allemaal best snel en goed gegaan.
    Geen RSI hand eraan overgehouden. Nu van de laatste +- 22 uur maaidorser nog even gebruik maken, voor de iets langere
    gewassen en dit laat ik door mijn partner morgen doen..... kan mijn hand even rusten xD voor volgende week.
    Maandag ga ik de boerderijen weer allemaal ombouwen ........:wuerg: pffffffff dat is nog een hele klus en kost veel tijd,
    maar ook wel weer leuk om te doen, met al die wolven en egels en nieuwe bomen.
    Maandag de hele dag tijd ..... dus ben ik veilig van de straat en hoef mij zeker niet te vervelen ;):D

Wie nog bezig is ...... zet hem op !!!..... die klaar zijn..... gefeliciteerd:music:

DarkDevilDude, schaapje52 en Farmer121965 vinden dit leuk.
  20. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Ik kom precies 1 marjolein tekort. Alles maar ingeleverd dan krijg ik morgen weer 5 gratis zaadjes en dan is dat leed ook weer geleden. Dus het event is nog niet klaar. Ik moet ook nog 60 granaten en die zal ik morgen wel binnenhalen dan is het event alsnog klaar en ruim bijtijds

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.