Praatgroep Tsjechische wortels

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 12 April 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

Laadbloem en vrolijke lelie gedraaid vandaag! Nu alleen nog een discoroos en dan is de rij compleet.

DarkDevilDude, BoerAnnelies en _Jeanie_ vinden dit leuk.
  2. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Hier t/m fase 5 helemaal af. Zilver fase 6 kan ik vanavond inleveren. De hop deluxe heb ik al binnen. DI ook genoeg van. Alleen de Marjolein nog. Maar dat gaat wel lukken. Hoop morgen helemaal klaar te zijn anders zondagmorgen

DarkDevilDude vindt dit leuk.
  3. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Een hele fijne verjaardag toegewenst.

DarkDevilDude en tooske58 vinden dit leuk.
  4. Katinka1700

Katinka1700 Forum-hertog

Nog 2700 marjolein en 108 granaten. En dan ook nog 30 varkens en 20 geiten. Maar dat zal wel lukken tijdens het weekend.

DarkDevilDude vindt dit leuk.
  5. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Ik ben ook nog niet klaar maar ik ben een dag later begonnen. Ik heb nu fase 1, 2, 3 en 4 helemaal ingeleverd. Van 5 moet alleen nog diamant en van 6 nog goud ik mis nog 4 granaten en diamand helemaal. Nu staat er 2 velden met hop, een met ui en op Baha citroengras en 6 konijnenstallen 5 oranje en 1 rode want ik heb nog steeds konijnen tekort. Die slangen vreten al mijn konijnen op o_O

Laatste bewerkt: 17 April 2015
  6. BaukeS

BaukeS Halfgod

ik ben er vandaag achter gekomen dat kwartveldjes+wac combinatie erg voordelig is, behalve zonder knechten!
    ik was wel 5 minute bezig per akker :wuerg:

7. VosStiertje

VosStiertje Gevorderde

Kom op Buurtje, dat valt toch wel mee :p;) ik heb deze week 5 accounts moeten doen. Alleen de maaidorser en verder zaaien en water geven met de hand. 8)
    Gelukkig is mijn partner vanavond weer thuis gekomen en mag hij morgen alle 5 de accounts doen..... met maaidorser en verder alles met de hand...... kan ik lekker uitslapen :sleepy: xD
    Hier alle accounts bijna klaar ...... alleen overal nog 5 en 6 diamant. DI's gaat ook goed op een enkele na zijn die ook binnen.
    Met een beetje geluk, als ik morgenavond van het feest thuis kom, oogsten en alle gewas is binnen, dan het event klaar.

Iedereen een fijn weekend.

"tooske58" jou wens ik een hele fijne verjaardag :D:music:

_Jeanie_ en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  8. maansteen8

maansteen8 Forum-baron

hier event klaar ik vond het best een relaxt event heb er niet zoveel moeite voor hoeven te doen succes allen die nog bezig zijn

bjorke-annika en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  9. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Als het goed is heb ik na het oogsten van deze ronde Marjolein voldoende. Nog 1x Luxe Hop erop en dan heb ik die ook klaar. En dan nog 100 granaten binnenhalen. Ik ga ervan uit dat dat moet lukken :eek:

daisy17858, beereekhoorn en schaapje52 vinden dit leuk.
  10. schaapje52

Nu nog 99 :). Dit klinkt beter xD.

Ik moet nog 1x hop de Luxe zaaien vandaag en dan heb ik waarschijnlijk net genoeg. xD Aan di nog 20.

daisy17858, bjorke-annika en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  11. DarkDevilDude

Hihihihi Ik had de wekker om 01:30 gezet om me marjolein te oogsten, kon ik luxe hop plaatsen had ik voldoende. Maar ik was te moe... hahaha! Aghja hopelijk haal ik het. Moet nog 2 vakjes inleveren.

12. schaapje52

Ik allen nog fase 6 diamant dan ben ik klaar. :)

Ik had niet verwacht dat ik het zou halen, maar moet wel eerlijk zeggen dat ik 2 dagen hulp heb gehad, anders was ik nu nog niet zo ver. ;)

_Jeanie_, bjorke-annika en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  13. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Hier de laatste hop op het veld staan en na het oogsten even kijken of ik genoeg di's heb dan kan ik het event ook afronden.:)

schaapje52 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  14. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Hier het event afgerond, velden weer omgebouwd en vandaag nog even genieten van de maaidorser.
    Veel succes, iedereen die nog niet zo ver is.

DarkDevilDude en schaapje52 vinden dit leuk.
  15. wima3102

wima3102 Forumbewoner

Hallo,
    Hier is het einde van dit leuke event ook al weer in zicht. Moeten alleen goud & Diamant van fase 3 nog en dan is hij afgerond. Had gisteren een reken fout gemaakt, daardoor iets te veel Hop Deluxe over. Maar ja, beter te veel dan te weinig. Misschien krijgen we de mogelijkheid nog om ze na afloop in de tentoonstelling te gooien, zou leuk zijn.

16. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Nog 450 hop te gaan en dan is het event klaar. De granaten zijn al binnen en ook al ingeleverd. Heb 1 veld vol met kwartveldjes staan die over 2 uur klaar zijn. De vraag is of ik dan net wel of net niet genoeg hop heb. Zo niet, jammer dan zet ik er nog een paar op haha. Zo wel dan is het event mooi afgesloten.
    Ben nu nog lekker gebruik aan het maken van mijn WAC en maaidorser. Die loopt vanavond rond 23.00uur af dus dat is een mooie tijd :)

Staak is binnen en al geactiveerd. Een mooi event met mooie prijzen.

_Jeanie_ vindt dit leuk.
  17. DarkDevilDude

Ik moet het event wel halen. De laatste Luxe Hop is verspreid over 4 velden. Heb er nog 1755 nodig. En nog 67 granaten. Dus dat komt wel goed neem ik aan.

Fijn weekend allen! xx

daisy17858 en schaapje52 vinden dit leuk.
  18. BaukeS

BaukeS Halfgod

ik moet eerlijk zeggen, dat ik verder ben gekomen dan verwacht en dt terwijl ik nog meer dan 2 dagen heb.
    dit is eht een top-event

19. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Ik moet denk ik nog 2x marjolein oogsten en dan is alles binnen. Alleen nog 5 en 6 diamant. Om 5 diamant te voltooien heb ik nog 9 granaten en 1023 marjolein over al mijn hop is al binnen en daar hou ik er 6 van over. Goed berekend dit keer. Totaal moet ik no 109 granaten en dan nog 2973 marjolein, dus het event breng ik tot een goed einde.

2 sieritems staan al op mijn eiland TEP te geven en ik sleep vandaag mijn 3e wolf binnen die zet ik allemaal op om de quest sneller af te ronden.

20. polkey

polkey Oudgediende

Om 16.00 uur weet ik of ik het totaal van 13.000 en 10.000 binnen heb, denk dat ik misschien nog iets van 60 marjolein mis.
    Dan snel of hoge stallen of lang gewas zaaien voor de DI ( heb er nu 520 ) en komt er vast nog wel iets uit hetgeen nu op de velden staat, de rest zal ook wel binnen komen.
    Daarna alles pas inleveren, wolven die voor bij komen, egels enz :D
    BP, graag nog zo'n event waar dan ook de ooievaar/sleedoorn/loquat/tamarinde/boedha'shand te winnen valt en er voortgang zit voor de coop

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.