Praatgroep Tsjechische wortels

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 12 April 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

We gaan bijna gelijk op xD. Ik moet nog 4400 Marjolein, 5000 hop en aan di nog 235 nodig.

DarkDevilDude vindt dit leuk.
  2. #Stoffie78#

#Stoffie78# Oudgediende

Hier gaat het ook lekker en gaan we ook aardig gelijk op. Moet nog 5000 Marjolein, 4400 Hop en 214 DI

DarkDevilDude en schaapje52 vinden dit leuk.
  3. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Ik heb fase 6 zilver en goud ook kunnen leveren :)
    Moet nu nog fase 1 diamant (nog 1 walnoot), fase 3 goud en diamant, fase 5 en 6 diamant, maar daar heb ik ook al wat van ingeleverd.
    Voor de nacht heb ik er luxe hop, rozen en hazelnoten op staan. De rozen zijn puur voor DI en de hazelnoten omdat ik er niet zo veel meer had. Nu ik toch WAC aan heb staan kan ik er net zo goed goed gebruik van maken :)

Slaap ze en tot morgen

4. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Ik heb de gewassen klaar en nu moet ik nog 248 DI van de benodigde 272 bij elkaar sprokkelen.
    Fase 1 zilver, fase 2 diamant, fase 3 zilver, fase 4 zilver en fase 5 & 6 diamant klaar.

5. owl.

owl. Levende forumlegende

Joepie, de 2 wolven zijn binnen, heb er even 1 op de akker gezet, wat is ie mooi :inlove: :D en 2 lindebomen. Nu weer hard door "boeren" voor de rest.

_Jeanie_, schaapje52 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  6. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Fase 1tm 6 zilver af Ik loop achter met het 4 uurgewas .Er komt teveel tussendoor.Drops gaan wel goed.
    Iemand wilde laatst weten hoelang hazelnoten duren als je ze veredeld hebt.
    Met vroegrijp en duo mestliefde.De bonestaak ,stol ,witte onschuld ,mest, SM en water duren ze 1 uur en 19 minuten

BoerAnnelies, schaapje52 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  7. boesje46

boesje46 Forum-commissaris

Het hele event net afgerond en iedereen die nog bezig zijn veel succes

8. spelboyke

spelboyke Oudgediende

event hele maal afgerond succes die nog bezig zijn.

Laatste bewerkt: 17 April 2015
  9. pino460

pino460 Forum-hertog

Het event ook helemaal afgerond en ieder die al klaar is gefeliciteerd en succes die nog bezig zijn

10. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

De gewassen zijn klaar. Nu alleen nog de Di maar dat komt wel goed.

11. sanne22334

sanne22334 Forum-commissaris

Zo, ik ben ongeveer 3000 akkertjes verder en ik begin nu goed op snelheid te komenxD. Hij slaat nog iets teveel akkertjes over (soms moet 3-4 tikken voordat het akkertje gezaait wordt)maar ook daar zal wel verandering in komen. M'n computertje en ik moeten elkaar nog iets meer aanvoelen denk ik;). Nogmaals bedankt voor de tip, het is een hele verbetering op deze manier.

_Jeanie_, schaapje52 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  12. harriejose

harriejose Forum freak

Gefeliciteerd, altijd fijn voor het weekend. vandaag kan ik het event ook afsluiten, nog eenmaal oogsten.

13. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Over een uur is mijn laatste marjolein klaar. Nu wilde ik vast op een andere veld luxe hop zetten, maar dat kan niet want ik heb vanmorgen alles ingeleverd o_O Op baha nog wel luxe hop staan hoor en die kan ik over 2uur oogsten. Dus dan heb ik genoeg om al mijn akkers weer vol te zetten. Over 2 uur is ook mijn drakenei eindelijk klaar :inlove: Daar heb ik heel wat uren op moeten wachten. Die haal ik dan van mijn hoofdakker en gaat naar mijn siertuin (schateiland is momenteel vol). Dan kan ik er direct gebruik van maken :) JIPPIE!
    Nu op mijn velden paddenstoelen, tomaten en orchideeën staan. Deze waren allemaal aan de lage kant en als ik dan straks terug kom van mijn afspraak zijn alle velden klaar en kan ik overal luxe hop zetten!
    Vandaag kan ik het event misschien nog wel afronden, anders word het morgen :)

DarkDevilDude en _Jeanie_ vinden dit leuk.
  14. sopor1

sopor1 Junior expert

ik ben nog bezig

15. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Nog 71 glimmende granaatjes en dan heb ik het event ook af. Dat gaat makkelijk lukken, ik vond het makkelijk dit keer, ook de drops :)
    Ga nu weer de nodige stallen opzetten en sommige dieren wat aanvullen, voor de rest lange gewassen, heb nog ongeveer 48 uur WAC aanstaan. Wel lekker hoor om voor het weekend klaar te zijn :D

16. yvon61

yvon61 Forum-analist

Nog 35 granaatjes en dan ook klaar. Stallen staan er weer op dus die leveren de laatste granaten wel.
    Vond met stallen terug zetten nog een mysteriestal. En.......... blijkt dat een kiwi te zijn, mijn 2de. Helemaal verrast.

17. polkey

polkey Oudgediende

Gefeliciteerd voor wie klaar is, ga ik nog even verder ploeteren met die gouden jongens.
    Moet wel een beetje opschieten want alleen met dit eventgewas gaan de DI er niet komen, wil er wel graag stallen en bomen bijzetten.
    Zou er al 60 minder kunnen hebben, dan lever ik niet voor de maaidorser en kom ik er dan nog tekort dan lever ik niet voor de egel (92)
    Ziet er weer iets zonniger uit ;)

18. beereekhoorn

beereekhoorn Forum prof

Ik idemdito :) alleen nog DI, gewassen klaar, nu allerlei dieren enzo neergezet en vannacht lange gewassen :)

19. tooske58

tooske58 Forum-expert

Vanmorgen alle gewassen al binnen en net ook de laatste DI . Helemaal blij met alle prijzen. ;) :p xD
    Kan ik morgen lekker mijn verjaardag vieren zonder te denken van oja ik moet oogsten.
    Succes voor wie nog bezig en anders gefeliciteerd

20. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Zo alle gewassen zijn binnen.
    Nu alleen nog de drop items, nog 68 te gaan.
    Ik ga het halen, jippie.:D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.