Praatgroep - Trouwdag

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 4 Mei 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. walking51

    walking51 Gelegenheidsauteur

    Zijn er meer mensen die merken dat we steeds minder planten krijgen. Normaal krijg je iedere keer meer en kan je 2x draaien in de molen. Kom nu zelfs te kort voor 1x draaien. Ben benieuwd of er meer zijn dat dit is opgevallen?
     
  2. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Je krijgt een vast aantal planten als opbrengst afhankelijk van je velden en ingezette boosters. Dan kan hoger zijn door een bonus maar nooit minder of je moet vergeten zijn om bijvoorbeeld wac in te zetten..
    Je krijgt van 200 kwartakkers met wac 800 opbrengst. Daarvan zaai je er 200 weer in. Dus over 600. Voor 1 bruidsboeket heb je er 615 nodig. Wat dat betreft heb je er inderdaad steeds 15 tekort om een boeket te maken. Maar dat is voor iedereen hetzelfde
     
  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Is je wac per ongeluk verlopen?

    Als je wac tekort komt wil ik je er wel eentje sturen hoor, doe maar even een duifje dan.
     
    gelderblom vindt dit leuk.
  4. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    je mag aan mij ook wel een wac vragen .
     
  5. walking51

    walking51 Gelegenheidsauteur

    Dank jullie wel voor jullie lief aanbod, ik heb genoeg wac en gebruik alles wat mogelijk is. viel nu echt op omdat ik een aardig voorraad had en zie nu ineens na iedere draai in de molen dat mijn voorraad opraakt.
     
  6. Maris2020

    Maris2020 Forum-expert

    Ja kunst.....Ik draai nooit bonussen, altijd prijsjes dat ik denk-.-.
    En gisteren lange route dus geen pauze thuis om te oogsten, en tot overmaat van ramp gisteravond geoogst zonder WAC, die was verlopen.....Nu een weekje vakantie, dus kom maar op:D
     
  7. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    en getrouwd......:music:
     
    molen55 en kakelot69 vinden dit leuk.
  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Gefeliciteerd! Ik wens jullie nog vele fijne jaren samen!
     
    -mikmak- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.