Praatgroep - (Tropische) Circuspret!

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 31 Oktober 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier vanmorgen uit met 3 velden kwartakkers chayote 176 di's gekregen (zonder de wolkenrijen), zometeen kan ik me anjers oogsten

    edit:

    van met 3 velden kwartvelden anjers (met wolkenrijen) 302 di's gekregen

    op de farm nog 2 velden eventgewas nodig en op baha nog 8.525 eventgewas.
     
    Laatste bewerkt: 4 November 2018
  2. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Op de farm is het event afgerond, op baha nog 5000 eventgewassen nodig. De drops zijn daar op 30 stuks al binnen.
     
    missy-m85, kakelot69 en farmermikkie vinden dit leuk.
  3. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Beide events klaar.
     
    bjorke-annika, missy-m85, jennie79 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    farm klaar
    baha nog wat gewas drops wel al binnen:music:
     
    bjorke-annika, -doppie- en missy-m85 vinden dit leuk.
  5. (chris)

    (chris) Doorzetter

    vraagje : welke plant moet ik veredelen om meer dropitems te bekomen? Heb het ergens gelezen maar vindt het niet terug. Alvast bedankt
     
    gelderblom vindt dit leuk.
  6. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    het beste kan je gewas neer zetten dat lang duurt ... weet niet wat je al heb
     
  7. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Als je geen kastanjewolk hebt en wel al het level hebt van de krokus dan zou ik die veredelen. Die kan je dan ook gelijk klaar hebben als je er supermest over gooit.
     
  8. Jacq57

    Jacq57 Doorzetter

    baha klaar farm straks oogsten en dan de di's ook binnen, zo blij gisteren met de 200% van het rad.:)
     
    gelderblom, farmermikkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  9. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Omdat ik heel veel drops in mijn schuur zag staan ben ik zaterdag toch maar begonnen met het bahama event, nog 2 x oogsten en dan klaar, de farm gisteren begonnen en daar nog wat meer en zie wel hoever ik daar kom.
    Het is geen moeten.
     
  10. [jeanet]

    [jeanet] Regelmatige auteur

    hi chris

    uien zijn het leukste, die heeft iedereen altijd nodig en verkopen goed op de markt
     
  11. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    DE bahama klaar. Op de farm nog 14x inleveren. Ben benieuwd of ik die haal
     
  12. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Op de gewone farm ben ik morgenvroeg klaar, op baha ga ik het niet redden denk ik. Heb daar nog ruim 8.000 gewas nodig en gezien ik overdag amper tijd heb en baha niet verder ga ombouwen ga ik die dus niet halen. Maar ga gewoon door met gewassen en zie wel waar het schip strand. Een van de 2 staken is morgen binnen.
     
  13. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier beide events afgerond :)
     
    -doppie- vindt dit leuk.
  14. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Bahama klaar, op de farm tot de upgrade gegaan en de rest doe ik niet , drops genoeg maar zoveel gewassen in 24 uur gaat niet lukken. Ik ben zeer tevreden omdat ik zondag pas begonnen ben op de farm.
     
  15. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ik ga beide staken halen. Heb op baha er wat suzi tegen aan gegooid (rond de 1.000), straks de laatste oogst binnen halen, molen aan het werk zetten, boel ombouwen en klaar.
    Ik had wel wat suzi uit kunnen sparen en vannacht nog een ronde er op kunnen zetten, maar dan zou ik morgen op de klok moeten letten en daar heb ik even geen zin in.
     
    Reggaefeeks en -matthias1952- vinden dit leuk.
  16. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ik heb op baha niet meegedaan en op de farm net de upgrade nog gehaald........:)
     
  17. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Nog mijn best gedaan om alles te halen. 2x met water, mest, Susi's sm en bij 1 daarvan met sm er nog bij. Kom ik rond de 300 tekort voor de bonenstaakrij op de boerderij. Helaas. Op Baha wel gehaald. Hoop volgende week weer in rustiger vaarwater te komen en hoop dan ook dat ik dan weer de events beter bij kan houden en niet op de laatste 2 dagen nog gauw alles inleveren zoals nu van alles moet doen om het te kunnen halen. RL loopt nu eenmaal wel eens anders.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.