Praatgroep - (Tropische) Circuspret!

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 31 Oktober 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. henny

    henny Actieve auteur

    Er moet me toch even van het hart, dat wanneer je na het oogsten, niet eens de molen in kunt omdat je niet genoeg drops hebt gehad. Dan ben je best wel beetje zuur.....Niet 1 enkele tiki top kun je maken na een nacht oogsten en met een lang gewas op 1 akker.....en met nog maar 100 uur op de klok. Hoe had BP zich dit bedacht? Wat is de gouden tip??
     
    lovely en Katinka1700 vinden dit leuk.
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Wat zet je dan neer? Ik zaai op het moment alleen eventgewas omdat ik een oogstbonus heb, maar ik kan met iedere oogst twee tikitops maken.
     
    Katinka1700 en omahenny vinden dit leuk.
  3. henny

    henny Actieve auteur

    Ik had stevia geplant en had in totaal 6 drops......
     
    lovely vindt dit leuk.
  4. -elvira101-

    -elvira101- Forum-expert

    zaai je dan op hele veldjes of op kwartveldjes?
    want kwartveldjes geven meer kans op DI
    ik had er ook stevia op staan op kwartveldjes en kreeg echt wel veel meer DI
     
  5. henny

    henny Actieve auteur

    Ik speel op kwartveldjes, heb ook Howie Donuts staan. Ik heb net op Baha weer 3 velden geoogst en heb er 1 drop bij gekregen. Heb er nu 7 in totaal van de 36. Ik wil niet veel zeggen maar.......Heb wel een en ander door elkaar zitten halen, dat moet ik toch wel toegeven.....:cry:
     
    Laatste bewerkt: 3 November 2018
    lovely vindt dit leuk.
  6. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Oh aha. Volgens mij kijk jij bij het verkeerde event. Op Baha heb je tikitops nodig (26 per molenproduct) en op de farm tops (36 per molenproduct). Ga eens naar een Bahaveld en klik dan eens op die circustent rechts bovenaan?
     
  7. henny

    henny Actieve auteur

    Als dat zo zou zijn heb ik er nu 7 van de 26 en dat na gistermiddag....kan er nog steeds niet eentje van draaien hoor......

    Je hebt gelijk aangaande de 26, scheelt er toch weer 10........
     
    lovely vindt dit leuk.
  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    En op de farm lukt het wel?

    Ik probeer alleen maar te helpen hoor.
     
  9. henny

    henny Actieve auteur

    Ik ga testen, heb er een paar stallen en bomen bijgeplaatst, zal het laten weten hoeveel drops daar van komen.....
     
  10. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Maar hoeveel drops heb je nu op de farm? Kun je daar wel molenproducten maken?
     
  11. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik mag bijna aannemen dat je de bekers boven in de boom wel vol hebt??
    En braaf met de howies sleept???
    Ik vind het namelijk ook heel erg weinig en ik heb maar 1 howie en die zit in de boom
     
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb de bekers in de boom op 24% en geen Howies, ik doe niet eens mee op Baha dus ik doe ook mijn best daar niet en toch haal ik daar zelfs met maracuja's meer dan één DI binnen. Dus dat kan het niet wezen. Ik gok nog steeds op een event-verwarring: die DI's lijken ook wel erg op elkaar.
     
  13. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    als de verschillende drops het probleem zijn (het weinige verschil) dan kan je best eens in de molen kijken bij events en dan kan je precies zien hoeveel drops je van ieder hebt als je beide tenten probeert.
     
  14. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb de gewassen op de farm bijna binnen, ik hoef nog maar twee volledige oogsten. De drops lopen flink achter dus voor de nacht gaan er anjers op en dan doe ik die twee oogsten morgen wel.
     
  15. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    tot waar wil jij dan gaan? helemaal of alleen tot de upgrade van de fabriek?
     
  16. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Tot de wolkenrij. Maar ik had een oogstbonus dus het schoot de afgelopen dag best lekker op met de gewassen. Ik ben zelfs om vijf uur even opgestaan om te oogsten en zaaien xD
     
    janniekwak, miekje9 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  17. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Nou phoe zeg, bij de gewone farm is de fabriek update binnen. Ik probeer daar de staak te halen. Op de andere kant; baha, zie ik wel wat ik mee pak.
     
  18. henny

    henny Actieve auteur

    Vanmorgen met de oogst goede drops. Kan 4 aan elke kant maken. Bomen en stallen leverden goede drops, alsmede de rozen.:music:
     
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  19. vinc05

    vinc05 Forum freak

    drops hier bijna binnen. op farm nog gewas voor 2 tops voor baha nog voor 4 tops gewas.
    op kleine broer drops bijna binnen en nog 7100 gewas voor farm en 6700 gewas voor baha.
    Dus vermoeden dat het vandaag wel gaat lukken.
    Drops alleen met eventgewas binnengehaald wel aldoor op tijd geoogst.
    Veel succes allemaal
     
    missy-m85 en farmermikkie vinden dit leuk.
  20. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Nog 1 oogst dan zijn de gewassen voor baha binnen, nog 2 oogten voor de gewone farm. Voor de gewone farm nog 400 drops nodig en voor baha nog 200. Ik heb tot nu toe alleen eventgewassen (ook 's nachts) erop gehad, om zo kort mogelijk met knechten te hoeven werken. Lijkt me met nog 75 uur op de teller geen probleem om de drops daarna met lange gewassen binnen te slepen.
     
    missy-m85 en farmermikkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.