Praatgroep - (Tropische) Circuspret!

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 31 Oktober 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ik denk dat het de meeste spelers vooral stoort dat er meerdere events tegelijkertijd op hetzelfde speelveld gehouden worden, zoals nu het carnevals event en vanmiddag dit event en ook natuurlijk weer de absurde hoeveelheden eventgewas die we weer nodig hebben ( ze denken waarschijnlijk bij BP dat we allemaal elke keer die oogstbonussen aan het rad draaien, hier in ieder geval niet :sleepy: )

    zat net nog even de kalender van november te bekijken maar als ze bij elk event van die absurde aantallen gaan vragen en je er aan mee wilt doen zie ik geen ruimte om stallen erop te zetten voor het neon fok event en tijdens het fok event hebben we ook weer een ander event :wuerg:

    Zat net nog op het Duitse en Engelse forum (dat zijn spelers uit meerdere landen zoals Amerika etc.) te kijken maar daar wordt ook flink geklaagd en is de stemming niet al te best, misschien moeten we zelf als spelers wat enquête's gaan houden over de verschillende dingen :music:
     
    Laatste bewerkt: 1 November 2018
    Katinka1700, harm-jan70 en stien56 vinden dit leuk.
  2. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Het carnavalsevent is er tussen gekomen omdat het event de vorige keer niet door ging. Nu had BP er natuurlijk ook voor kunnen kiezen om deze niet te laten plaats vinden, maar ik speel liever het carnavalsevent dan het event wat vanmiddag start :) Ga dus ook niet het bahamarama event spelen of misschien begin ik er nog aan als het carnaval is afgelopen.
     
  3. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier ga ik ook door met het carnevals event op baha, misschien dat ik vanmiddag wat hele velden er tussen zet voor het andere eventgewas.

    De beide wolkenrijen zijn trouwens verbeterd je krijgt er bij beide een kist vol traktaties (nr 16) bij en bij de ene 90 EP x level en de andere 90 tep X level

    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/kisten-vol.25080/#post-427427
     
    Katinka1700 en farmermikkie vinden dit leuk.
  4. -butterfly-

    -butterfly- Forumkenner

    Ga dr wel aan beginnen , wil nog wel een gordijntje extra over de fabriek. Dan maar zien hoever ik kom. Ligt ook wel aan de dropjes hoe die weer vallen.
     
    Katinka1700 vindt dit leuk.
  5. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier van me 3 velden kwartakkers gentiaan 333 di's, van baha 0 di's :oops:xD
     
    Katinka1700 vindt dit leuk.
  6. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier 236 baha en op de 3 velden 232 di's
     
    Katinka1700 vindt dit leuk.
  7. -butterfly-

    -butterfly- Forumkenner

    Van 2 velden baha feestversiering 46 drops en van 2 velden tarwe 0xD .
     
    Katinka1700 en vinc051 vinden dit leuk.
  8. sjaak999

    sjaak999 Forumbeginner

    de engelse en de duitsers en de krijgen meer namelijk 90ep /90 tep per level op de bonenstaak en
    een krat meer namelijk deze
    Wolkenreihe "Zirkusrummel"

    [​IMG]
    alle 20:00 Std.

    1 x EP-Box
    2 x Moospenny-Box II
    1 x Party-Box
    90 EP x Level
    Wolkenreihe mit 3 frei verfügbaren Wolken

    1 x 4er
    2 x 2er

    Die Party-Box

    [​IMG]

    Herkunft:

    Die Party-Box spendiert Dir 1 der folgenden Gegenstände:

    [​IMG]
    3
    Freidrehs
    [​IMG]
    1
    Party-Dreh
    [​IMG]
    1
    Karotten-Apfel-Chutney
    [​IMG]
    1
    Superfutter
    [​IMG]
    1
    Stern
    [​IMG]
    1
    Goldene Banane
    [​IMG]



    Circus Galore Magic Stalk Row
    [​IMG]
    Gives: 90 EP x Farm Level, 1 x Crate O Treats, 1 x Crate O' EP, 2 x Crate O' Country Coins II
    Cooldown time: 20 hours

    Crate O' Treats

    [​IMG] *Where is the Crate O' Treats from?
    The Crate O' Treats is rewarded when harvesting the "January 2017" Magic Stalk Row 3.

    Once opened, the Crate O' Treats rewards 1 random item from the following:

    [​IMG]
    Last edited: Feb 27, 2017
    [​IMG]


    die krijgen wij deze dus niet

    sjaak999
     
    Katinka1700 vindt dit leuk.
  9. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Als je op de bonenstaakrij gaat staan kan je precies zien wat je krijgt en dan is het gewoon hetzelfde ,is alleen nog niet in de faq aangepast
     
    Katinka1700 vindt dit leuk.
  10. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hallo all ik vind questen erg leuk maar zoveel tegelijk niet pfff
    Ben het er mee eens ook eens wat dagen of niet tegelijkertijd....
    En ze beloven heel wat maar nakomen ho maar Beloofd hebben ze ook diamant sloten maar nog nooit gekregen helaas :oops:
    Zo haken er steeds meer mensen af en voor nieuwe helemaal geen optie
    Gr en s6 Tineke;)

    Hier ben ik het ook mee eens ..... heel veel leuke dingen te vangen met carnaval top bp
    Sorry twee keer gepost
     
    Laatst bewerkt door moderator: 1 November 2018
    Katinka1700, flater, .Fisherman. en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. gevelblij

    gevelblij Forumleerling

    heeeeeeellllppppp,.... ik ga stoppen, kunnen w(z)e nog meer events "door elkaar" "tegelijk" en op "verschillende" velden plannen.
    Misschien???
     
    Katinka1700 vindt dit leuk.
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Joh, die carnaval is er even tussendoor gepropt omdat het de vorige keer mis is gelopen door technische problemen, maar daar gaan ze echt geen gewoonte van maken hoor. Doe gewoon het circus op de farm, vang nog een dagje lustig verder op Baha en dan kun je daarna op Baha een paar dagen lekker rustig verder boeren.
     
  13. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Inmiddels 17 tenten ingeleverd op de gewone farm, gaat best aardig zonder veel kunst en vliegwerk.
    Op baha ga ik toch ook maar meedoen, beetje uitgerekend hoeveel feestversieringen ik nog nodig heb qua DI dus nu ook wat voorraad om straks alle kwartveldjes vol te zetten met circusriet.

    Over het geen voorraden kunnen opbouwen doordat er veel events zijn, ik koop bijna iedere dag alle gewassen bij het rode mandje. In de boom der wijsheid de rune vrij zodat ik van ieder gewas 300 stuks kan kopen. Dus die heb ik nooit tekort. De varen is de enige die ik weleens zaai. Als ik DI tekort kom voor een event zet ik een veld vol bomen, dus aan boomvruchten ook geen gebrek. En de stallen zet ik er tegen het eind van een event op. Maar ik doe ook geen questes, vind de beloningen daar minimaal. Eens in de zoveel tijd scroll ik er doorheen om te kijken of ik wat in wil leveren als de voorraad erg groot is van een product/dier/gewas.
    Dus hier eigenlijk nooit een voorraadprobleem
     
    Katinka1700, -jokers-, Huhmmie38 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Sidonia99

    Sidonia99 Regelmatige auteur

    Dacht zo net ff om wat mest te gaan kopen want de komende 3 dagen kan ik veel minder oogsten dan normaal maar met deze woekerprijzen haak ik af.
    Dan maar een oogst minder vandaag. En mogelijk slechts 2 oogsten per dag de komende dagen
    Zie wel hoe ver ik kom.
     
    Katinka1700 vindt dit leuk.
  15. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Heb ik ook een tijdje gedaan maar met al die nieuwe gewassen gaat mijn bd heel erg hard.:(, ik ben ermee gestopt en koop alleen wat nog betaalbaar is.

    Morgen eens kijken of ik het circusevent op baha ga doen, op de gewone farm doe ik zeker niet mee, ben daar diverse questen naar de kelder aan het brengen.
     
    Katinka1700, Reggaefeeks en HofvanDromen vinden dit leuk.
  16. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Doe ik ook niet meer ...je gaat ter failliet aan :wuerg:

    Circus ...ik hou niet van circus ...ze maken der een circus van ..:(
    Hofje heb een Boerderij -.-
     
    Katinka1700, owl., rikmark en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. charme63

    charme63 Forum-ambassadeur

    hihi hofje....xD het is niet voor niks de vreemdste boerderij :music:
     
  18. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Ik sla deze twee over. Het waren echt teveel events de laatste tijd.
     
    harm-jan70 en .Fisherman. vinden dit leuk.
  19. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb weer eens 100% voor 24 uur gedraaid, dus ik ga als een gek eventgewas draaien op de farm en dan zie ik later wel hoe ik aan de bijbehorende DI kom. Op Baha doe ik niet mee, daar heb ik na het carnavalsgeweld net de boel omgebouwd om weer eens wat quests te doen, want dankzij de knokenkoningin heb ik heel wat gewassen en dieren vrij kunnen spelen en daar ga ik nu eens lekker van genieten.
     
  20. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Klopt dat het erg hard gaat met de BD als je het mandje leegkoopt. Volgens mij zeker ongeveer 9 miljoen. Net weer 20 miljoen uit de BDkistjes gehad, en ik verkoop veel dure boomvruchten. Dus dat blijft wel op peil meestal.
     
    Katinka1700 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.