Praatgroep - (Tropische) Circuspret!

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 31 Oktober 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Dan heb Hofje toch wel iets meer brieven die kant op geschreven :oops:..
    Vaak vond ik dan het geen Nieuwsbrief maar een mededelingen brief ...
    Het zou nu toch wel is een keer tijd worden dat we nu eens echt antwoorden gaan krijgen van uit Hamburg - City ...8)
     
    LadyFamerieke, Batsheba, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Een Cavia geluksvogel :D Ik heb er nog geen 1 wie weet heb ik er wel 5 ? o_Ok geen tijd om ze neer te zetten te druk met event gewassen. Ik ben al blij dat dat andere landje ook nog niet mee doet. Mijn zuurverdiende knechten raken op en om ze te kopen daar begin ik niet aan. Geef alleen maar mijn centjes uit als er Nw stallen of bomen komen. ;)
     
    leni1955 vindt dit leuk.
  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik ook. Ik hou van events en ik ben dol op wolkenrijen, maar er zijn grenzen. Op de farm ga ik nog wel een poging wagen, want ik vind het een mooie rij. Maar op Baha maak ik gewoon het carnavalsevent af en dan ga ik weer over tot de orde van de dag: bomen en stallen terugzetten en rustig verder boeren.
     
  4. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Ik koop juist wel knechten omdat ik anders niet kan spelen maar nooit meer stallen of bomen omdat deze wel een keer komen.
     
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik speel ook altijd met knechten. Voorlopig red ik me nog prima met de knechten uit de quests, maar als die op zijn ga ik ze ook kopen. Op zich kan ik het prima zonder, maar ik ben er gewoon te lui voor xD

    Stallen en bomen koop ik nooit, dat is onzin. Dan koop je een pakket en dan heb je een iep, hoera, en een half jaar later kom je om in de ieps die je gewoon vanzelf hebt opgelopen. Mooi zonde van je geld denk ik dan.
     
    herma1234, bepsels, Reggaefeeks en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    denk er ook zwaar over na om deze event even links te laten liggen, wil verder met carnavallen en kom er de laatste tijd niet aan toe om bezig te zijn met de quests. Daarnaast kom ik wel erg krap te zitten in kc:wuerg:
     
    Batsheba, HofvanDromen en leni1955 vinden dit leuk.
  7. hanweij

    hanweij Gevorderde

    Op de farm ga ik morgenavond gewoon beginnen.
    Op baha gaat mijn voorkeur op naar carnaval. Wel zal ik morgenavond 10 kwartveldjes inzaaien met circusriet.
    Na het oogsten zal ik tekens maar een paar veldjes inzaaien met circusriet. Met als doel voldoende zaaigoed te hebben om vrijdagavond, na afloop van het carnavalsevent, alle veldjes te kunnen inzaaien met circusriet.

    Mijn doel voor beide circusevents: niet stap 20 (=Wolk) maar stap 11 (=Fabrieksupgrade).
    Daarna heb ik nog 5 upgrades nodig om de fabriek te kunnen verhuizen naar het huisdierenveld.
     
    -matthias1952- en miekje9 vinden dit leuk.
  8. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Hij is binnen de kist vol wonderen . Snapte er in het begin geen drol van. Daarna een beetje schuiven toen was het een gebakken eitje Na de wolkenrij toch door gegaan de opbrengsten waren niet verkeerd vooral de 2 kisten met EP's . :inlove:
     
  9. simmeke54

    simmeke54 Grote forummeester

    Antwoord van BP: (citaat) We vonden het wel tijd om een heus circus naar de boerderij te halen, en om nou direct goed uit te pakken doen we er niet één maar direct twee.

    :cry:
     
    cahena, Anrah, Slimmekip en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. LadyFamerieke

    LadyFamerieke Forumkoning

    Ik zal beginnen met de ' gewone ' boerderij en dan afhankelijk van de drop ratio er wel of niet mee doorga.
    Op bahamara houd ik me nog lekker bij het carnaval en dan zie ik wel weer. Maar ik ben het er wel mee eens dat er teveel events zijn en zeker twee tegelijk over de top is. Misschien moeten wij eens staken, dus allemaal niet meedoen en misschien is er een kans om onze buurlandburen mee te laten doen.
    Maar dat zal wel heel moeilijk zijn. Maar als er van onze kant niets komt behalve wat "geklaag" dan vindt BP dat wel best denk ik.
     
  11. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Denk dat staken daar ook niet veel aan zal veranderen qua hoeveelheid events. Ik wil daar niet mee zeggen dat ik een voorstander ben van de hoeveelheid die er nu zijn.
     
    Laatste bewerkt: 31 Oktober 2018
    LadyFamerieke vindt dit leuk.
  12. meggy1960

    meggy1960 Oudgediende

    helemaal mee eens ...iedereen eens staken..:music:
     
    LadyFamerieke en Batsheba vinden dit leuk.
  13. rikmark

    rikmark Forum freak

    Ze durven vast geen nieuwsbrief meer te plaatsen.

    En als we er ooit nog een krijgen staat daar vast in:
    We willen graag veel geld verdienen in Hamburg daarom doen we zoveel questen en het liefst twee of drie tegelijk.
    Luisteren en communiceren met spelers daar beginnen we niet meer aan.
    De questen die we bedenken hebben niets meer met het boerenleven te maken.
    De aantallen gewassen, drops enz. voor een quest gaan we steeds verhogen.

    Daar heb ik maar 1 oplossing voor ......sla weer lekker over.:p
     
    -butterfly-, leni1955, simmeke54 en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier zal het denk ik ook overslaan zijn.....pfff...wordt er even gestoord van......:wuerg:......de rest van de week ontspannen na dat doolhof...
    vind de weg in mijn eigen huis niet meer.....:eek:....even time out..
     
    omatrein, herma1234, rikmark en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. nenek43

    nenek43 Forum-commissaris

    ik sla ook ff over, beetje event-moe...:sleepy:......
    had al moeite met dat doolhof....grrr>:(...

    bezig met carnavalsmandjes vullen, leuk.
    dit wordt mij een beetje teveel, hou geen tijd meer over-.-

    succes voor wie deze events wel gaat doen.
     
    omatrein, simmeke54 en LadyFamerieke vinden dit leuk.
  16. -limburgseboer-

    -limburgseboer- Gelegenheidsauteur

    ook ik sla dit event over. Naast mijn fulltime baan, wordt farmerama een tweede baan om alle event te halen. Ik snap dat het ontwikkelen en onderhouden van spellen geld kost, maar dat we zo min of meer gedwongen worden knechten etc te gaan kopen, gaat mij een beetje te ver. Ik ga nog even door met het vangen van het strooigoed, en ga dan mijn voorraden weer op peil brengen, en genieten van een paar ontspannen avondjes, zonder PC :inlove:
     
  17. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Er staken er al een aantal die hier posten, de rest weet je nooit en als je zelf wel gaat beginnen, tja ….;)

    Wat ik er niet leuk meer aan vind is dat je bij elk nieuw dier, boom of gewas een bijbehorende quest krijgt die je vervolgens niet kunt spelen omdat er continue events zijn en dus geen tijd hebt om deze dieren, gewassen te kweken.
    En ja ook ik weet dat je een keus hebt.
     
    LadyFamerieke, harm-jan70 en -butterfly- vinden dit leuk.
  18. Frodootje3

    Frodootje3 Forumleerling

    Op baha ga ik wel eerst verder met het carnaval. Deze prijzen zijn veel te mooi om te laten lopen. Daarnaast levert de wolkenrij van het circusevent alleen TEP en BD kistjes en die vind ik niet zo belangrijk.

    Als ik DI voor carnaval tekort kom, dan plant ik wel wat circusgewas om dit weekend met het circusevent door te spelen.

    Ben het wel eens met alle voorgaande commentaren dat het allemaal wat teveel wordt. Ik krijg het ook niet voor elkaar om mijn voorraden aan te vullen en de mysteriestallen/raadselbomen te oogsten.
     
  19. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Stel BP zorgt dat er minder events komen dan krijg je straks weer gemopper van een hoop spelers die zich vervelen want er is ook een grote groep die door alle hulpmiddelen zoals de mammoetbomen en de kastanjewolk snel klaar zijn met een event en dus tijd genoeg hebben om wat anders te doen op de farm. Heb bijvoorbeeld toch al regelmatig gelezen dat spelers een event op bahamarama toch wel erg fijn vonden omdat ze daar toch al meer dan genoeg voorraad hebben. Een event overslaan is fijner dan dat je weer een week of 2 zit te wachten op een nieuwe en je je verveeld.

    Spelers hebben ook altijd zitten vragen om meer velden en dat word nog steeds gedaan, dus zonder knechten is het spel al tijden geen doen. BP zou dus wel wat vaker wat knechtencoupons weg kunnen geven zodat het voor spelers die de middelen niet hebben om knechten te kopen ook af en toe eens makkelijk is om te spelen. Die spelers zijn ook nodig voor de markt bijvoorbeeld. Af en toe een event op het speciale eventveld is ook fijn, herinner me alleen wel het geklaag nog dat het voetbalevent zo langdradig was.

    Buiten dat verwent BP ons toch ook regelmatig, vorige maand met de kalender, het kistjes zoeken waar je ook mee aan kon doen zonder te zaaien en oogsten, het carnalvalevent waar hele mooie stallen en bomen uit de kistjes komen en je supervoer kan vangen zodat je volgend fokevent weer mee kan doen als je geen sv koopt. Eerlijk gezegd vind ik dat BP tegenwoordig veel meer leuke dingen zoals stallen en bomen in events weg geeft als vroeger.
     
    pipelepo, Huhmmie38, leni1955 en 12 anderen vinden dit leuk.
  20. tommy701

    tommy701 Forumleerling

    k ben inmiddels gepensioneerd en ik vind het zelfs veel te veel. De lol gaat er vanaf. In mijn omgeving zin er al een aantal die overwegen om helemaal met farmerama te stoppen. Ze maken het er wel naar.
     
    omatrein, harm-jan70 en stien56 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.