Praatgroep Tropisch carnaval

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 20 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Hier ook 112 fruithoedjes ;)

    Veel plezier en succes allemaal!!
     
  2. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Hier tussen 93 en 115 hoedjes, gaat vast goedkomen.
     
  3. snufje2002

    snufje2002 Forumbeginner

    Ik zie hier steeds dat mensen ook blij zijn met de te verdienen sterretjes. Er staat toch echt bij de FAQ dat deze dit keer niet te verdienen zijn.
     
  4. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier 127 hoedjes, veel succes allemaal:)
     
  5. buikie1512

    buikie1512 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Had hier op de farms: 156 ,160 en 147 hoeden.
    Weet nog niet wat ik voor de nacht ga zetten (mischien rozen).
     
  6. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier ook begonnen xD. Ik heb 128 di binnen gehaald. Een zeer goed begin, normaal zit ik tussen de 90 en 110. Op naar de 2 verblijven en de sieritems :D. Ik heb besloten om pas vrijdagavond in te gaan leveren voor de knechtjes. Ik vind het zo zonde dat ik alleen tot vrijdagavond de avond heb, verlies dan veel uren van de knechtjes.

    Iedereen succes en veel speelplezier. :)
     
  7. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Mooie aantallen van je DI Buikie!
    Voor de nacht ga ik of hazelnoot of uien zaaien...rozen daar puilt m'n schuur mee uit ;)

    Edit:
    Over 1:15 uur kan ik al m'n kwartakkertjes (300) op de 'gewone' farm volzetten met de pauwbloem.
    Ik heb besloten om op de bahama's geen eventgewassen te zetten en ook verander ik de farm niet, we hebben er niet zoveel nodig en dat is goed te halen op de farm lijkt mij.
     
    Laatste bewerkt: 23 Februari 2015
  8. ikeliza

    ikeliza Regelmatige auteur

    hey coco1968, misschien een domme vraag maar wat bedoel je met de kuikens krijgen angorastallen? kan je die geven dat wist eigelijk niet. alleen dat je ambachtsproducten kan geven. goetjes ikeliza
     
  9. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Morgen gewassen dag. Ik zet vanavond lange gewassen die morgenvroeg om 10 uur klaar zijn.
    Ik heb vanmorgen heel veel geoogst, daarom nu maar 50 drops. Maar met vannacht lange gewassen is het leuk om morgen de 8-uurs knechten aan te zetten. Ik vroeg me al af of ik het niet jammer vond van de rest van de tijd om maar 8 uur knechten te hebben.
    Iedereen vanaf level 40 kan iedereen ambachtsprodukten geven. Een mentor kan zijn kuikens broedplaatsen, angorastallen, kippen- en konijnenhokken en paardenstallen geven. Verder nog supervoer, supermest en wat bomen. Op voorwaarde dat het kuiken in het juiste level zit. Het is niet voor niets dat ik, wanneer het onderwerp ter sprake komt, aangeef dat het ook vooral voor de nieuwe spelers leuk is dat er mentoren zijn.
     
  10. tooske58

    tooske58 Forum-expert

    Succes iedereen. Hier ook gestart met het event, 115 DI binnen.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  11. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb nu 3 velden vol liggen met comfort en gewassen, alles er op gedaan, duurt 3 uur 25 en krijg per veld 21 stuks. Het veld bij de boom heb ik alles laten staan aan bomen, reuze verblijven en mammoetbomen voor de di. Kijken hoe dit alles gaat uitpakken.
     
  12. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Die gaat goed.Ik had niet hele lange gewassen gezet, er was meer behoefte aan katoen.
    De drops komen hier gelukkig wel goed :)
    Dan maar iets later dat vind ik niet erg.
     
  13. robbiefarmer

    robbiefarmer Forumkenner

    Zo, hier ook net thuis, en de eerste 10 pauwbloemen staan hun best te doen op de akkers.
    Straks nog een keer met supermest, en dan is er genoeg voor alle kwartakkertjes.
    De DI gingen goed, 136 stuks. Terwijl ik vanochtend best al wat geoogst had.
    Het is hier nu schoolvakantie, dus het wordt een beetje tussen de RL uitstapjes door het boerderijtje doen. Het gaat wel lukken, het is goed te halen.
    Veel plezier allemaal!
     
    tooske58, popje4 en schaapje52 vinden dit leuk.
  14. nachtpauwoog

    nachtpauwoog Gevorderde




    Dit kan toch niet uit? Hier verlies je toch zaden mee? Of reken ik nu verkeerd?
     
  15. Ekeiram37

    Ekeiram37 Actieve auteur

    Nu pas kunnen beginnen, maar goeie start met 164 Di binnen :) eerste plantjes staan, over een uurtje 2e oogst neerzetten.
    Ik ga er gewoon voor, leuk hoor... Is toch voor mij gewoon een uitdaging om elk event weer gewoon uit te kunnen spelen :)

    Succes allemaal!


    PS: moet ook nodig mijn banner veranderen, kan echt niet meer :p
     
    tooske58, robbiefarmer, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    En we zijn weer begonnen.:D
    De drop items voor vandaag 157 stuks.
    Als dit zo alle dagen door blijft gaan, dan gaan we het event op onze sloffen redden.;)
    Heel veel succes allemaal.
     
    robbiefarmer, schaapje52 en bjorke-annika vinden dit leuk.
  17. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Kom net een paar DI te kort om fase 2 af te ronden. Maar dat gaan we vanavond nog wel halen
     
    robbiefarmer en schaapje52 vinden dit leuk.
  18. ikeliza

    ikeliza Regelmatige auteur

    oke wist ik dus niet. broedstallen wist ik wel die staan ind tussen de kado s die ik kan geven. maar hoe ik dan die angorastallen geef weet ik niet.
     
  19. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Zodra je kuiken in lvl 13 zit kun je deze een angorahok sturen
     
  20. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ik ben ook al lekker begonnen met het event. Helaas niet zo veel DI, maar dat komt wel goed. Daar maak ik mij geen zorgen over. Nu 3 velden vol staan met event gewassen. Ben alleen een beetje dom geweest vandaag door geen PPJ in te zetten -.- Ach, volgens mij kunnen we dit event makkelijk halen.
    Vannacht even kijken wat ik ga doen; comfortvelden met event gewassen of gewoon lange gewassen er op waar ik belang bij heb.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.