Praatgroep Tropisch carnaval

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 20 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. .-Ard1970-

    .-Ard1970- Forum freak

    Geen sterretjes? Jammer dan....
    Verder knechten die gelijk ingaan vind ik ook geen zak aan.
    Twee sierproducten.
    Lage beloningen.
    En wat ik al helemaal niet snap is dat het een gemiddeld/ervaren event is.. (8500 doe je tussen neus en lippen door met kwartvelden, WAC)
    Enige voordeel is van dit event dat ik van de 1000 papagaaienveren er eindelijk weer wat kan verkopen voor een redelijke prijs. Maar 8500 4 uurs gewassen in 6 dagen is bij mij niet gemiddeld of ervaren.. Die haal je zelfs zonder ook maar een ambachtsproduct of SM in te zetten....
    Maar goed we doen wel mee.. Ik ben gek op stikkers (not...)
     
  2. sopor1

    sopor1 Junior expert

    een raar event
     
  3. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Let op bij Toontje in de aanvullingen staat een foutje de genoemde items zijn niet onder overige te vinden
    maar onder Producten in de schuur. spuitbussen en eikenstekjes doen niet ter zake in dit event

    Maar ja wat wil je er staat al bij voorbaat bij excuses voor het ongemak:cry:
    Ik ga er dan ook maar ongemakkelijk van uit dat dit Event bij voorbaat is gedoemd te mislukken:(
     
  4. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Er wordt volgens mij bedoeld dat tijdens het event deze spullen te vinden zijn onder overige in je schuur. Voor en na het event gewoon onder producten. Dat lees ik er uit
     
  5. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Oké zo had ik het niet gelezen, maar ik vind de toelichting al net zo mager als het event
     
  6. Sarriette

    Sarriette Junior expert

    als je in je voorraadschuur kijkt achter sieraden zie je de waarde staan .maar deze keer geen sterren te winnen
     
  7. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Ik doe in elk geval mee met het event en ik ben blij dat het een event is wat rustig te halen is
    (mits de drop items meewerken natuurlijk).
    Hier in het zuiden is de carnaval weer afgelopen en iedereen moet weer gewoon werken.
    Dus gelukkig nog even relax voordat de stress van alledag weer begint.:)
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  8. m.kreuning

    m.kreuning Regelmatige auteur

    Ga voor de duif en de weide. Heb beide nog niet!! Dus dan ben ik blij. o_Ok al zijn er voor vele spelers geen goede beloningen, voor mij wel. Speel zonder geld er in te steken, dus haal vaak dingen niet..... o_Ok geen wac, maar die krijg ik wel regelmatig van een heeele lieve buur! Succes iedereen die meedoet. Groetjes ndvdschee (zoon van m.kreuning)
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  9. **BOERIN**

    **BOERIN** Forumbewoner

    jammer ook geen wolkenrij dit keer ....zal niet weten waar ik het neer moet zetten dus het blijft maar in de schuur hangen .....maar we doen natuurlijk wel mee want de drang om het te halen kriebelt al weer,,
     
  10. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Om 14 uur begint het toch? :)
     
  11. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Wat ben je negatief, dat ben je anders nooit ;) normaal altijd redelijk enthousiast :inlove:
     
  12. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Komt door de winter die duurt te lang. We hebben mooi weer nodig zodat we naar buiten toe kunnen
     
  13. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Ik heb er zin in;)
    Ondanks tig stallen sterren enz.
     
  14. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb er ook zin in en de duiventil en gloeiworm zijn van harte welkom. Ik vind een verblijf winnen altijd leuk :music:, ook al heb ik deze al. Wat mij betreft mag het starten, ik ben er klaar voor.
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  15. meggy1960

    meggy1960 Oudgediende

    zo zie ik het ook,een sport en elk prijsje wat je eraan verdiend is dan meegenomen :D
     
  16. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Ik ben er ook klaar voor.
     
  17. dutchboy

    dutchboy Alwetend orakel

    een event wat iets minder moeilijk is maakt het ook voor de lagere levels
    ook leuk als ze het einde kunnen halen

    moet voor iedereen leuk blijven
     
  18. .-Ard1970-

    .-Ard1970- Forum freak

    Bijna kunnen we beginnen... Ik zit te popelen...
     
  19. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    • dubbelpost samengevoegd. Klik op de ´bewerk´ knop als je iets wil toevoegen
    En we zijn los! Succes iedereen! :D

    112 hoedjes heb ik de 1e oogst ontvangen. Niet heel slecht volgens mij.
     
    Laatst bewerkt door moderator: 23 Februari 2015
    .-Ard1970- vindt dit leuk.
  20. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Succes allemaal
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.