Praatgroep Tropisch carnaval

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 20 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    zal waarschijnlijk komen doordat het event op maandag begint ( weekend ertussen)
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  2. Hetty1

    Hetty1 Junior expert

    Het event ziet er weer leuk uit:) en is goed te doen met de 4 uurs gewassen, kan de weide stal goed gebruiken want die heb ik nog steeds niet -.-. Ga wel snel mijn papagaaien werkstal weer op baha zetten voor de verenproductie, heb er maar 9 in de schuur staan, de rest heb ik op voorraad dus best relaxed event eigenlijk:p

    Succes allemaal!
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  3. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Die zijn maar 600 p.s. en je hebt er zo'n 35 nodig. Kan je beter kopen lijkt mij? :) Er zijn namelijk papagaaienveren bomen, daardoor zijn ze goedkoop.
     
  4. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    je kan beter je papegaaien verkopen en dan veren er voor terug kopen. De veren zijn goedkoper op mijn markt dan de papegaaien zelf
     
    farro vindt dit leuk.
  5. |-|ans

    |-|ans Forummeester

    Lijkt me niet zo te zien: in het weekend kan immers ook de F.A.Q. van (en daarmee) het komende evenement zomaar weer eens veranderen?
     
  6. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Erg jammer dat we geen sterretjes kunnen verdienen, maar gezien het een relax event is ga ik er gewoon voor. Ik heb 3 gloeiwormen in de schuur staan en 1 duif, dus extra is nooit verkeerd. Op een dag ga ik ze er wel weer opzetten :)

    Heb laatst met GB schateiland vrij gespeeld, al ben ik er nog lang niet voor ik gebruik van kan maken, maar dat gaat vast en zeker gebeuren in de toekomst, dus de sieritems met TEG zijn hier van harte welkom en zoals het er nu uit ziet heb ik wel voldoende punten en boomvruchten, dieren op voorraad. Dus ik ga er voor :)
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  7. pandarum12

    pandarum12 Forum-analist

    'k Ben gewoon heel blij met dit event.xD Goed te doen en mooie prijzen. Even niet zo heel hard hoeven werken om een event uit te spelen.;).
     
    moontje68 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  8. breston18

    breston18 Forumkenner

    Hoezo geen sterren, je krijgt toch altijd sterren bij zilver 1 bij goud 2 en bij diamant 3.
    Waar staat dat het nu niet zo is?
    Vind de prijzen wel wat mager, maar wil toch altijd wel alle events halen doe dus lekker mee.
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  9. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Kijk FAQ van carnival event :)

    Ik vind prijzen erg matig, zeker zonder sterren. Maar ik zie het wel tot hoe ver ik meedoe en het haal. Meestal zijn de drops een probleem.
     
  10. meggy1960

    meggy1960 Oudgediende

    het wordt een heerlijk relax event...:music:
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  11. goldtrix

    goldtrix Gevorderde

    Ik kan nochtans wel nog wat sterretjes gebruiken :oops:
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  12. polkey

    polkey Oudgediende

    Omdat nieuwe spelers of lagere in level de voorraden niet hebben, kunnen ze voordien stallen opzetten om aan de voorraad te komen.
    Veel zijn toch werkstallen die iets meer tijd nodig hebben ;)
     
  13. 1-marleen

    1-marleen Forum-commissaris

    Zijn de sterretjes op? Doe mij dan maar bananen ;)
     
    -moeders-, 123Pien, issymyaki en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. ansimon

    ansimon Doorzetter

    Ik ga er ook voor maar weet nu al dat ik het niet ga halen. Event start als ik moet beginnen met werken en ik moet de komende week zes dagen werken.
     
  15. farro

    farro Forumkenner

    Daar is het addertje al ==== geen sterren te verdienen (zie mijn #21).
    Het zou te mooi geweest zijn, maar ik ga het event toch meedoen.
     
  16. |-|ans

    |-|ans Forummeester

    Ik zeg dan ook niet dat het vervelend is dat de informatie eerder openbaar wordt, maar het verbaast me dat bij andere evenementen er steeds werd gerageerd met opmerkingen dat de informatie, op last van BP, niet eerder dan 24 uur voor de aanvang van een evenement mocht wordt geopenbaard. En nu het blijkbaar zo uitkomt geldt dat kennelijk ineens niet meer?
     
  17. breston18

    breston18 Forumkenner

    Natuurlijk het laatste stukje niet gelezen, heb ook het idee dat dat stukje er vanochtend niet bij stond
     
  18. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Klopt het is aanvullende informatie er zijn niet eens sterren mee te verdienen,:cry:
    Wat is dit event dan nog waard?:eek:
    Het lijkt er op dat BP ons van de producten wil afhelpen om de markt eens lekker te laten draaien:(
    Ik had al besloten niet mee te doen, vind het event niet de moeite waard
    om voor een sticker die ik nergens plaatsen kan en een paar sier items waar ook geen plaats voor iso_O
    mijn best te doen
     
    Laatste bewerkt: 21 Februari 2015
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  19. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Ach, ik zie het wel. Het is ook een sport om evenementen te behalen.
     
    BoerAnnelies en #Stoffie78# vinden dit leuk.
  20. #Stoffie78#

    #Stoffie78# Oudgediende

    Blijft altijd leuk een nieuw event, uiteindelijk maakt het niet zo uit wat de beloningen zijn. Het is inderdaad de sport van het behalen van een event.
    En waarom "moeilijk" doen wanneer een FAQ een keer eerder geplaatst wordt, niks mis mee :)
     
    Hetty1 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.