Praatgroep Tropisch carnaval

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 20 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Dank je dan nog maar een x het Excel bestandje doorlopen. Weet nu dat het mogelijk is om exact uit te komen. Heb nog alle tijd op te puzzelen.

    Fase 4 zilver en goud komt exact uit. Bij Diamant blijf ik elke keer te hoog uitkomen. Nu daar 59 punten te veel, moet kunnen.;)
     
    Laatste bewerkt: 20 Februari 2015
    popje4 en schaapje52 vinden dit leuk.
  2. lijebouwman

    lijebouwman Forummeester

    hier staan ze ook niet op de markt
    en almaar draaiende bloemen
    ben een half uur verder voor hij opgestart is
    de eerste uilen zijn alweer verlopen
    jammer als je de hele boerderij moet oogsten.
     
  3. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Nou zeg, valt het uiteindelijk toch nog mee als ik de faq zo bekijk.:wuerg:
    Lijkt me redelijk goed haalbaar, misschien zal het in de drop items zitten bij dit event.
    Producten gelukkig genoeg liggen, ook de dieren volop aanwezig.;)
    Dus alleen zorgen voor de event plant en de drop items.
    Jippie er is een duiventil te winnen, deze heb ik nog niet dus heel erg welkom.:D
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  4. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Ik ben eigenlijk ook heel blij met de sieritems. Mijn siertuin is wel bijna vol, maar op schat eiland heb ik nog meer dan genoeg ruimte. En Tep vind ik op dit moment nog wel wat interessanter, i.v.m. het levelen (en de gouden bananen natuurlijk). Ik zat namelijk deze week net te bedenken, dat we de laatste tijd wel heel vaak een wolkenrij als beloning kregen. De sieritems worden dan (bij mij althans) op de wolkenrij geplaatst. Schateiland raakt op die manier maar niet vol!
    En ook ik ben weer blij met het supervoer en de sterretjes. Mijn boom is namelijk nog lang niet vol!
     
  5. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Schateiland heb ik vanaf het begin vol kunnen zetten. Eerst zijn de regenboogbomen er weer af gegaan, daarna een aantal BD items en nu gaan er 3 items af die om de 14 uur 350 ep geven. De meeste dagen kan ik die geen 2x doen. Dus dat is ongeveer 1000 ep per dag.
    In ruil daarvoor komen dan de nieuwe sieritems van 1025 en 775 die allebei wel 2x te oogsten zijn. In ruil voor 1000 ep heb ik straks dus 3600 TEP. Ik ben er wel blij mee.
     
  6. Kabouter_1

    Kabouter_1 Doorzetter

    Alles royaal in overvloed.. en ik ben juist heel erg blij met de knechten coupons.. ik speel al 2 maanden zonder knechten om mijn coupons op te maken.. en zo kan ik nog een tijdje voor

    En je hebt toch geen citroengras nodig in dit event?
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  7. lijebouwman

    lijebouwman Forummeester

    het zijn coupons maar de knechten die gelijk in werking gaan
     
  8. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik ga voor de 2 sieritems, de 2 hokken en het sv. Daarna speel ik verder voor al het andere als dit gaat lukken.

    Maandagmiddag maar een goede start maken. De rest van de dagen speel ik met comfortvelden vanwege het werken. Dan zaterdag de rest binnen halen want zondag is het afgelopen. Normaal kan ik het hele weekend inlopen op de rest van de dagen, maar dat gaat nu niet lukken. Ga dus uitrekenen of ik met 3 velden comfort en 1 veld lange gewas het kan halen qua gewassen en met de drops, zijn er toch 100 per dag.
     
    Daxter1966 vindt dit leuk.
  9. |-|ans

    |-|ans Forummeester

    Zijn we nu helemaal de weg kwijt? Voortdurend wordt er geschermd met het feit dat evenementen slechts 24 uur voor aanvang mogen worden aangekondigd door de moderatoren en nu ineens zien we drie dagen vooraf wat er komen gaat? Oh.. zal ook wel een bugfix zijn zeker?! o_O
     
  10. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Leuk event
    8500 eventgewassen, 600 drops
    dieren ,boomvruchten en producten royaal op voorraad.:)
    De TEP gevende sieritems:inlove: komen altijd van pas en de andere beloningen zijn ook welkom.
    Schaapje dit is een makkelijk event ,ik denk zelfs als je veel moet werken een heel eind kunt komen;)
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  11. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik denk ook wel dat ik ver kan komen :p. Maar ga wel gelijk vanaf het begin een lang gewas op 1 veld zetten voor de drops ;)
     
    Daxter1966 vindt dit leuk.
  12. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    De drops zijn in jouw geval het grootste probleem, 8500 gewassen zijn zo bij elkaar;)
    Je zou ook voor het event lange gewassen op comfort kunnen leggen,je farm is zondag dan wel saai maar je start wel royaal
     
    Laatste bewerkt: 20 Februari 2015
  13. 123Pien

    123Pien Forum freak

    Leuk! Met weer wat nieuwe variatie als het gaat om inleveren.
    Ik doe mee.........
     
  14. -bayani-

    -bayani- Gelegenheidsauteur

    ik ben benieuwd wat het inhoud dat tropisch carnaval
     
  15. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    FAQ is zojuist aangepast... lekker dan!


    'Er zijn helaas GEEN sterren te verdienen in de 5 stappen.
    Onze excuses voor dit ongemak.'
     
  16. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Tja, dat vind ik ook raar. Persoonlijk ben ik ze niet meer nodig, maar ik kan me van Sintra herinneren dat hij de boom niet helemaal vrijgespeeld had toen de coöperatie voor de eerste keer leeg was. Datzelfde telt ook voor nieuwe fanatieke spelers. Dus regelmatig een event met volop sterretjes blijft wel nodig. En dit was een gewoon zilver-goud-diamant event.

    Ik hoop ook dat het goed gaat met het handelen. Normaal kun je met overige niet handelen, dus als die produkten worden omgezet, is het te hopen dat de handel gewoon door blijft gaan.
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  17. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Ik had juist besloten om mee te doen vanwege de sterretjes.>:(
    Dus wel heel erg jammer en dan hou ik mijn producten maar in de schuur.
     
    Laatste bewerkt: 21 Februari 2015
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  18. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb mijn boom nog niet vol, de sterretjes waren hier dus ook zeer welkom. :oops: Ik ga nu dus niet voor de sterretjesxD maar voor de 2 sieritems en ik begin eerst maar eens met alles zilver in te leveren en dan zie ik wel verder.;)
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  19. yvon61

    yvon61 Forum-analist

    Heb geen plaats meer voor sieritems, alles staat vol met bloemen of hoge sieritems. Lekker rustig dus, even niets te doen behalve voorraden omhoog brengen. Loop nog achter sinds de top 1000 van vorig jaar.
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  20. chuck65

    chuck65 Gelegenheidsauteur

    Heb alles op vooraad, alleen nog zaaien dus
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.