Praatgroep Tropisch carnaval

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 20 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farro

    farro Forumkenner

    ziet er vrij gemakkelijk te halen uit, tenzij er ergens een addertje verborgen zit, maar denk het niet.
    ik doe alvast mee.
     
  2. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik vraag me stiekum ook af of het toch acht uurs gewassen zijn. Het is wel de gebruikelijke ep voor 8-uurs eventgewassen. En de aantallen zijn ook wel erg laag voor een 4-uurs gewas.
    Ik hoop dat de faq klopt.
     
  3. wavervelden

    wavervelden Gelegenheidsauteur

    Doe zeker mee
    extra gloeiworm is zeer gewild
     
  4. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Ik doe ook mee. De sieritems leveren EP/TEP op naargelang ze neergezet worden zeker. Die gaan bij mij dus naar het schateiland. Het event naar het zich nu laat aanzien is best goed te doen. Alles heb ik in voorraad dus geen stress. o_Ok de 4 uurs gewassen zijn voor mij dan fijn, maar misschien zoals -coco1968- al opmerkte misschien toch 8 uurs. We zullen het wel zien. Voor degenen die werken kunnen ze kwijt op comfortvelden dat is een duur van 16 uur dus goed te doen met water en mest
     
  5. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik doe ook zeker mee. Lijkt me een leuk event
     
  6. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Ben ik nou gek, ik zie op mijn markt geen tropische producten staan zoals de papegaaiveren en bikini's die zijn toch normaal verhandelbaar? o_Ok de andere producten zoals pindakaas, stokjes en vliegende tapijten zie ik niet staan. En nu ik erover nadenk zie ik ze al even niet meer staan. o_Ok de tropische dieren staan er niet meer op dat is ook raar, heb ik misschien iets gemist???
     
    Laatste bewerkt: 20 Februari 2015
  7. pino460

    pino460 Forum-hertog

    Hier staan ze gewoon op de markt niks aan de hand
     
  8. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    hier ook gewoon op de markt te koop
     
  9. lijebouwman

    lijebouwman Forummeester

    Valt bar tegen, zit totaal geen pit in.
    Weinig te doen, de gewassen zijn binnen een dag binnen .
    voor de rest stelt het ook echt niks voor.
     
  10. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Schiet mij maar lek, na opnieuw ingelogd te hebben staan ze er wel o_O
     
    popje4 vindt dit leuk.
  11. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Laat dat tropische carnaval maar komen...ik hoef me niet eens in het zweet te werken xD
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  12. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Leuk items die een keer de juiste tijd voor me hebben en niet zo heel veel gewas en dan nog supervoer ook :) Zelfs ik heb er dit keer zin in.
     
    eevee60, DarkDevilDude en langeveentje vinden dit leuk.
  13. margo-64

    margo-64 Grote forummeester

    ziet er goed uit en ga er zeker voor
     
  14. langeveentje

    langeveentje Doorzetter

    ook hier goed te halen ieder die mee doet succes
     
  15. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Ik zie dat al twee dagen. De baha gewassen en producten staan de ene keer wel en de andere keer niet op de markt. In de apentempel zijn de beelden de ene keer gekleurd en de andere keer niet... zal wel met de testen voor dit event of het koraalrif te maken hebben.
     
  16. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik doe ook weer mee. Ziet er leuk uit het event en met sv, ep en bd, duiventil, gloeiworm, sterretjes en 2 mooie sieritems, mooie prijzen.
     
    popje4 vindt dit leuk.
  17. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Ik ben ook weer van de partij. we gaan een paar dagen weg, dus de begonia's staan op comfortvelden. Bahama staat vol met hoge bomen. Aan de dropitems zal het niet liggen. ;)
    Een duiventil en een gloeiwormpjes kan ik nog best gebruiken.
    Knechten die te winnen zijn in een event vind ik ook altijd mooi meegenomen en de TEP kan ik zeer goed gebruiken. Ik merk wel dat levelen op Bahamarama weer veel sneller gaat sinds we al die wolkenrijen met TEP hebben. Ik heb nog veel vrij te spelen dus komt goed van pas. Succes iedereen en veel plezier, haal je feestneus maar weer uit de kast. :D
     
    Jokertje_ en schaapje52 vinden dit leuk.
  18. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik ga maar in de handel alles wat er al in zit heb ik ruim voldoende op Bahamarama ben ik al op level 275
    en ik heb nog 254 GB tjes hangen in een trosje en knechten heb ik al permanent
    en sterren heb ik er ook al ruim 1700 over :inlove:xD:music:
     
    Laatste bewerkt: 20 Februari 2015
    eevee60, DarkDevilDude en popje4 vinden dit leuk.
  19. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Ik ben aan het rekenen geslagen voor fase 4, maar ik kom niet exact op de punten uit die gevraagd worden. Telt het misschien door?
     
  20. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Je hebt nog een hele week om je te bedenken. Met alles wat je hebt speel je dit event in 1 dag uit, drops niet meegerekend. Maar als je eerst in de handel gaat, zul je ook wel oogsten.
    Ik heb heel weinig gewassen, die staan er wel niet tussen, maar met de knechten is het voor mij leuk om een paar dagen gewassen te kweken. En maar een paar eventgewassen, dus alle tijd voor lange gewassen en voor de korte gewassen. Ongeveer 18.000 Bahamarama ep, en op schateiland heb ik nog alle ruimte voor TEP items. De handel ben ik al aan begonnen. De papegaaienveren onder de 400 BD opgekocht en vervolgens de eerste er voor 750 weer opgezet, angora en sieraden volop aan het verkopen omdat ik die zelf niet nodig ben en de pauwen kan ik ook wel een deel van missen. Nu de mest nog verkopen die ik deze week op de markt heb gezet en ik ben miljonair.
    Als je bij het eerste level 10 schapenwol en 2 sieraden inlevert, ben je er precies. Het is alleen veel voordeliger om die te verkopen en 5 papegaaienveren in te leveren. Dan lever je weliswaar 9.320 in, maar ben je minder kwijt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.